معرفی 5 راه برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

توجه امروزه یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها است. در ادامه به معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند‌های بزرگ می‌پردازیم.

31
0
3 معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

چه به دنبال استخدام شدن باشید، یا بخواهید کسب و کار خود را بسازید و یا کار خود را گسترش دهید، باید ارتباطات معنی دار و خاطره انگیزی ایجاد کنید. شرکت‌های بزرگ متوجه شده‌اند که چگونه می‌توانند توجه‌ها را به خود جلب کنند و خود را برجسته کنند. نکته حائز اهمیت این است که ما می‌توانیم از تبلیغات آن‌ها چیزی یاد بگیریم که به موفقیت خودمان کمک کند. در ادامه به معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند‌های بزرگ می‌پردازیم.

توجه امروزه یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها است. بنابراین چگونه می‌توانید آن را از راه cacophony و سر و صدا ایجاد کردن به دست آورید؟ تحقیقات جدید دانشگاه دوک Duke نشان داد که برند‌های بزرگ در ایجاد تعهد بسیار قدرتمند هستند، آن‌ها می‌توانند بر شادی شما در ازدواج تأثیر بگذارند (وقتی همسر شما شاغل باشد، شرایط کاری او بر زندگی شما تأثیر می‌گذارد، ولذا می‌تواند باعث خوشحالی یا ناراحتی شما بشود). ما می‌توانیم از روشی که برند‌ها چنین ارتباط عاطفی ایجاد می‌کنند، نکاتی یاد بگیریم.

اعتبار شما یک موضوع حیاتی است. طی یک تحقیق در مورد درک ارزش، نتایج جالب توجهی به دست آمده است: طی تحقیقات در دانشگاه بن Bonn کشف کردند وقتی مردم فکر می‌کردند شراب گران است نسبت به زمانی که فکر می‌کنند ارزان است با علاقه بیشتری آن را مصرف می‌کنند. این مسئله نکات قابل توجه زیادی دارد که می‌توانیم یاد بگیریم. وقتی مردم ارزش شما را درک می‌کنند، در اتفاقات پیشرو شما را به یاد می‌آورند و شما را انتخاب می‌کنند. چگونه ممکن است برند تولیدکننده بتواند بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد؟

معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

جذاب باشید

1 معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

ابتدا ارتباطات و روابط عاطفی ایجاد کنید. یکی از مهارت‌های کلیدی برای آینده کار، توانایی ایجاد روابط عمیق و سریع است. فردی باشید که دیگران با خوش بینی به شما نگاه کنند، از شما حس خوب دریافت کنند، به شما اطمینان داشته باشند. مثبت بودن عملکرد مغناطیسی دارد و ما می‌توانیم با مثبت بودن حس مثبت به خودمان و دیگران القا کنیم.

به حرف دیگران گوش دهید، با آن‌ها هماهنگ شوید و در یادگیری آن‌ها سرمایه گذاری کنید. ساختن برند شما بر خلاف تصورتان کمتر به شما و بیشتر به دیگران مربوط می‌شود. فروتنی از خود نشان دهید و از تکبر پرهیز کنید. گرانش داشته باشید و با حمایت واقعی از دیگران مردم را به سمت خود بکشید. تحقیقات نشان می‌دهد مصرف کنندگان، شرکت‌ها و برند‌ها را بر اساس میزان کمک به نیازمندان و اثبات وجدان اجتماعی انتخاب می‌کنند. ایجاد یک برند نیز اینگونه است. همه چیز مربوط به شخص شما نیست، روابط و کارکرد‌های اجتماعی بیش‌ترین تاثیر را در شهرت و موفقیت برند شما دارد.

برای ساخت برند شخصی باید شجاع باشید

2 معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد که اینگونه عمل کنید، اما موفقیت برند تجاری، شما را ملزم می‌کند که صحبت کنید، موضع بگیرید و با اطمینان پیش بروید. موفق‌ترین برند‌ها به یاد ماندنی هستند زیرا برند را با ذوق و شوق مطرح می‌کنند. شما بایستی از کلمات کلیدی در تبلیغ استفاده کنید که در مواقع مختلف به یاد افرادی بیافتد. وقتی با مردم مواجه می‌شوید، عبارت “fake it until you make it، وانمود کن تا به واقعیت تبدیل کنی” را سرلوحه خود قرار بدهید. ممکن است همه چیز کامل نباشد و اعتماد به نفس کافی نداشته باشید، اما می‌توانید روند خود را حفظ کرده و یاد بگیرید. نگران نباشید و روی پیشرفت تمرکز کنید.

با گام برداشتن در مناطقی که قبلاً آن‌ها را نمی‌شناختید و روبرو شدن با امکانات و یادگیری‌های جدید، بهترین فرصت‌ها حاصل می‌شود. بعد از اینکه مطمئن شدید آماده هستید، کار جدیدی را انجام دهید. به پروژه‌ای بپردازید که بیش‌تر برای آن آمادگی دارید، اگر اطمینان کامل ندارید این را بدانید که می‌توانید مهارت‌های خود را در هنگام پیشرفت توسعه دهید. این جمله را به یاد داشته باشید: “کار تو کوچک نیست، تو به دنیا خدمت می‌کنی، قدم بردار، قدم بردار و به جلو بروید.”

قابل اعتماد باشید

معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

در یک جلسه متشکل از زنان قدرتمند و موفق، از هر چهار نفر خواسته شد که مشاوره شغلی خود را ارائه دهند. هر یک از آن‌ها توصیه کردند که برای پیشرفت برند شغلی باید خود واقعیتان باشید. همانطور که Oscar Wild گفت، “تو خودت باش، دیگران خودشان جذب می‌شوند.” همواره تعادل را حفظ کنید. از دیگران بیاموزید. هر چیزی که از نظر شما قابل تحسین است را تقلید کنید. به دیگران اطمینان بدهید که شما معتبر هستید. مردم کلاهبرداری را تشخیص خواهند داد. برخی از برند‌ها ممکن است یکبار بتوانند مردم را گول بزنند اما هیچوقت مشتریان واقعی پیدا نخواهند کرد. وقتی اشتباهی انجام دادید، بابت آن عذرخواهی کنید زیرا مردم این قضیه را دوست دارند.

متکی به خودتان باشید

4 معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

ایجاد نام تجاری همیشه باید همراه با اطمینان خاطر باشد. مطمئن شوید از نظر مهارت و استعداد چیزی برای ارائه دارید. به دنبال یادگیری و پیشرفت مداوم باشید. برند شما براساس ارزشی که به دیگران ارائه می‌کنید ساخته می‌شود، اینکه چگونه بهترین عملکرد را برای یک تیم به ارمغان بیاورید و به اهدافی که از قبل تعیین کردید برسید. همه ما با افرادی روبرو شده ایم که بسیار خوب صحبت می‌کنند اما در زمان کار چیزی برای ارائه دادن ندارند. این افراد معمولاً کسانی هستند که از شغلی به شغل دیگر یا شرکت به شرکتی دیگر شناور می‌شوند. زیرا وقتی ذات واقعی آن‌ها نمایان شد دیگر برای دیگران قابل تحمل نیستند.

برند‌های موفق هر از گاهی ارزش‌های خود را ارائه می‌دهند زیرا تبلیغ بیش از حد و جار زدن ارزش‌ها باعث عادی انگاری آن‌ها می‌شود. کسی باشید که آستین‌ها را بالا می‌زند و عملی کار می‌کند، دیگران همیشه بتوانند برای ارائه کار با کیفیت روی او حساب کنند. در صورت ارائه کیفیت بالا، از یک شبکه قوی با اتصالات مستحکم و پایدار بهره مند خواهید شد. شما می‌توانید روی شبکه خود حساب کنید، مشتریان هنگامی که ببینند در مقابل یک شرکت معتبر قرار دارند، به آن اطمینان می‌کنند.

قابل پیش بینی باشید

6 معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

ما به عنوان انسان تمایل به شفافیت داریم و دوست داریم از ابهامات دوری کنیم. ما این را در معاملات خود نیز می‌خواهیم. ما می‌خواهیم ارتباط و اعتماد بیش‌تری داشته باشیم. به طور کلی، مردم به آنچه اطلاعات کافی از آن ندارد، اعتماد نمی‌کنند. ثبات در روابط بسیار مهم است. کسی باشید که دیگران می‌توانند به او اعتماد کنند و در نحوه تعامل و ارتباط با دیگران، ثابت قدم باشید. طی یک تحقیق نتایج قابل توجهی به دست آمده است: مردم مدیرانی را که تصمیمات آنها قابل پیش‌بینی است را به دیگر مدیران، ترجیح می‌دهند. بیشتر روابط اینگونه است. ما می‌خواهیم با افرادی کار کنیم که قابل اعتماد هستند و لحظه ای تصمیماتشان را تغییر نمی‌دهند. برند‌ها این مسئله را درک می‌کنند. شما به رستورانی می‌روید که غذای خوبی دارند. شما محصولی را می‌خرید که کیفیت آن همیشه خوب باشد. شما به آرایشگاهی می‌روید که همیشه خوب کار می‌کند. برای موفقیت برند تان کیفیت ثابت ارائه بدهید.

جمع بندی ساخت برند شخصی

5 معرفی 5 را برای ساخت برند شخصی با توجه به برند های بزرگ

موفقیت شما مبتنی بر ارتباط موثر و تعاملات معتبر خواهد بود. شما باید کیفیتی را که دیگران می‌خواهند را به آن‌ها ارائه بدهید. هیچ فرمولی برای ساختن برند وجود ندارد، بلکه بیشتر یک ذهنیت است که در آن سود هر دو طرف معامله را در نظر می‌گیرید، در روابط سرمایه گذاری می‌کنید. این رویکردی است که میتواند شما را از دیگران متمایز کرده و به موفقیت برساند.

حال که نکات در مورد ساخت برند شخصی را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس