مایکروسافت بزرگ ترین چالش ویندوز 11 را رفع خواهد کرد

مایکروسافت به مشکلات کسانی که قادر به اجرای ویندوز 11 نیستند، گوش می‌دهد. در ادامه به حل چالش ویندوز 11 توسط میاکروسافت می‌پردازیم.

77
0
مایکروسافت بزرگ ترین چالش ویندوز 11 را رفع خواهد کرد

اولین نسخه از ویندوز ۱۱ (نسخه بتا) به تازگی منتشر شده است و مایکروسافت در حال حاضر به برخی از مشکلات کسانی که قادر به اجرای سیستم عامل جدید نیستند، گوش می‌دهد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که برنامه بحث برانگیز PC Health Check را که به کاربران ویندوز نتایج مختلفی در مورد اینکه آیا می‌توانند ویندوز ۱۱ را اجرا کنند یا خیر، حذف کرده است. در ادامه به حل چالش ویندوز 11 توسط میاکروسافت می‌پردازیم.

در یک پست در وبلاگ مایکروسافت به روزرسانی سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ و عذرخواهی برای سردرگمی کاربران ذکر شد. در صورت تمایل به نصب ویندوز ۱۱، چند مورد به روزرسانی شده است. این به روزرسانی‌ها شامل security ،reliability و compatibility هستند.

مایکروسافت بزرگ ترین چالش ویندوز 11 را رفع خواهد کرد

1 مایکروسافت بزرگ ترین چالش ویندوز 11 را رفع خواهد کرد

اما برای بیشتر افراد، آنچه چالش ویندوز 11 خطاب می‌شود مربوط به برنامه PC Health Check است. مایکروسافت می‌گوید این ابزار برای به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد دلیل بروز نکردن ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱ کاملاً آماده نبوده است. وی خاطرنشان کرد تیم آن‌ها در حال کار بر روی مشکل است و با در دسترس قرار گرفتن ویندوز ۱۱، برنامه دوباره آنلاین خواهد شد. اگر قصد دارید که Windows 11 را نصب کنید، مایکروسافت همچنین پیشنهاد می‌کند صفحه حداقل سیستم مورد نیاز را مطالعه کنید.

اساساً، این به این معنی است که اگر رایانه شخصی شما هنوز این شرایط را دارا نمی‌باشد، پس کامپیوتر شما باید در ویندوز ۱۰ باقی بماند، که تا سال ۲۰۲۵ توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود.

حتی قبل از اعلام رسمی آفلاین شدن برنامه، مایکروسافت تلاش کرده بود تا در برنامه PC Health Check تغییراتی ایجاد کند، بنابراین بهتر است جزئیات و اطلاعات بیش‌تری را در مورد عدم نیاز به اجرای ویندوز ۱۱ ارائه  دهد.

مشکلات برنامه‌ی PC Health Check

2 مایکروسافت بزرگ ترین چالش ویندوز 11 را رفع خواهد کرد

به روزرسانی اولیه نتایج ناامید کننده‌ای در پی‌داشت که برنامه فقط به کاربران می‌گفت “این رایانه شخصی نمی‌تواند ویندوز ۱۱ را اجرا کند” بدون اینکه دلیل آن را بگوید. این شرکت قبل از حذف کامل برنامه، به وضوح بازخورد کاربران ناامید شده ویندوز را مورد توجه قرار داد.

ما فقط برنامه PC Health Check را به روز کردیم. اکنون اطلاعات دقیق‌تری در مورد نیازهای تأمین نشده ارائه می‌دهد. بنابراین لینک زیر باید در مواردی که شخص فرض می‌کند مسائل مربوط به CPU مربوط به TPM هستند، کمک کند، برای دیدن کلیک کنید.

اگر جنگ و دعوا را کنار بگذارید و به اندازه کافی شجاع باشید، اولین پیش نمایش ویندوز ۱۱ اکنون در برنامه Windows Insider برای بارگیری در دسترس است. اگر از برخی اشکالات و سایر مشکلات اولیه نمی‌ترسید، فقط در چند مرحله می‌توانید رایانه خود را وارد کانال Dev کنید.

حتی والمارت نیز به “free upgrade to Windows October 2021 when available” در لپ تاپ‌ها اشاره کرده است که باز هم اشاره به انتشار ماه اکتبر دارد.

مایکروسافت از نسخه “holiday ۲۰۲۱” برای ویندوز ۱۱ نام برد و گفت که سیستم عامل جدید تا سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲ راه اندازی می‌شود.

حال که بزرگ ترین چالش ویندوز 11 و حل آن توسط مایکروسافت آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات فناوری سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس