آموزش نصب فورتنایت روی اندروید به صورت ساده

اپیک گیمز در سال ۲۰۱۸ موفق شد بازی فورتنایت را روی دستگاه‌های اندرویدی عرضه کند. در ادامه به آموزش نصب فورتنایت روی اندروید می‌پردازیم.

24
0
آموزش نصب فورتنایت روی اندروید به صورت ساده

اپیک گیمز در سال ۲۰۱۸ موفق شد بازی فورتنایت را روی دستگاه‌های اندرویدی عرضه کند: این فورتنایت برای چند روز در انحصار گوشی‌های ساخت سامسونگ بود تا راهی برای کمک به فروش سامسونگ گلکسی نوت ۹ جدید باشد. در ادامه به آموزش نصب فورتنایت روی اندروید می‌پردازیم.

در آن زمان، بازیکنان احتمالی مجبور بودند با یک لیست انتظار و یا یک لیست محدود کننده از تلفن‌های اندرویدی واجد شرایط برخورد کنند. این روزها، بسیار آسان‌تر است اما همچنان باید آن را مستقیماً از Epic دانلود کنید. (تیم سوینی، مدیرعامل Epic گفت که این کار اساساً برای جلوگیری از پرداخت ۳۰ درصدی گوگل در خریدهای درون برنامه‌ای است.) Epic از وب سایت خود و برنامه Fortnite Installer برای توزیع گسترده بازی بر روی همه دستگاه‌های سازگار Android استفاده می‌کند.

نکات قبل از نصب

1 آموزش نصب فورتنایت روی اندروید به صورت ساده

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای نصب فورتنایت روی اندروید وجود دارد. اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، یک هشدار کوتاه:

اول، هیچ چیزی را از فروشگاه Google Play یا از منبع وب شخص ثالث بارگیری نکنید. Epic روشن کرده است که Fortnite را فقط از طریق وب سایت خود و از طریق فروشگاه گلکسی سامسونگ در Android توزیع می‌کند. با جستجوی بازی در Play Store یک پیام ساده “بدون نتیجه” دریافت خواهید کرد. (در اصل، جستجوها یک هشدار ویژه از طرف Google خوانده می‌شود، “Fortnite Battle Royale by Epic Games، Inc در Google Play در دسترس نیست” به دلیل نگرانی در مورد نسخه‌های جعلی حاوی بدافزار.)

دوم، به دلیل مدل توزیع منحصر به فرد این بازی، باید دو برنامه جداگانه را بارگیری کنید. اولین مورد Fortnite Installer خواهد بود، که فایل APK رسمی است و سپس بازی را نصب می‌کند.

برای انجام این کار، ممکن است مجبور باشید مجوزهای خاصی را در تنظیمات Android خود خاموش کنید که به شما امکان می‌دهد بسته به نسخه Android و تنظیمات امنیتی موجود، برنامه‌های شخص ثالث را بارگیری کنید. پس از آن، باید مجموعه‌ای از دنباله‌های دانلود را طی کنید که کمی بیش‌تر از نصب برنامه استاندارد شما درگیر هستند.

نصب فورتنایت روی اندروید

2 آموزش نصب فورتنایت روی اندروید به صورت ساده

۱. اگر تلفن سامسونگ دارید ، می توانید برای دانلود نصب کننده Epic Games به Galaxy Store بروید. سپس می توانید به مرحله ۶ نصب فورتنایت روی اندروید بروید.

۲. در غیر این صورت، مستقیماً به سایت Epic بروید. صفحه‌ای پیدا خواهید کرد که به شما پیشنهاد می‌کند یا از fortnite.com/android در تلفن خود بازدید کنید یا یک کد QR را اسکن کنید.

۳. هر روشی را که انتخاب کنید، به صفحه‌ای ارسال می‌شوید که دستورالعمل‌هایی را در مورد آنچه انتظار دارید به شما می‌دهد. همچنین یک پنجره بازشو برای نصب دریافت خواهید کرد. روی “Open” ضربه بزنید.

۴. احتمالاً با اخطار امنیتی مواجه خواهید شد که می‌گوید تلفن شما مجاز به نصب برنامه‌های ناشناس از آن منبع نیست. روی “تنظیمات” ضربه بزنید. یک صفحه با برچسب “Install unknown apps” به شما امکان می‌دهد روی “Allow from this source” را تغییر دهید.

۵. سپس از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید برنامه را نصب کنید. روی “نصب” ضربه بزنید. هنگامی که پاپ آپ «نصب برنامه» را دریافت کردید، روی «Done» ضربه بزنید.

۶. نصب کننده در صفحه اصلی شما و در لیست برنامه تلفن شما به عنوان Epic Games ظاهر می‌شود. همچنین ممکن است اعلان بارگیری APK را دریافت کنید. روی نماد یا روی اعلان APK ضربه بزنید.

۷. در صفحه‌ای با گرافیک Fortnite قرار می‌گیرید. روی آن ضربه بزنید و سپس روی “نصب” کلیک کنید.

۸. احتمالاً دوباره آن پیام را در مورد نصب برنامه‌های ناشناس دریافت خواهید کرد. یک بار دیگر، روی تنظیمات ضربه بزنید و روی «Allow from this source» کلیک کنید.

۹. سپس برنامه نصب می‌شود، هرگونه به روزرسانی را بارگذاری می‌کند و باز می‌شود.

حال که با نحوه‌ی نصب فورتنایت روی اندروید آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس