بهترین بازی های چند نفره (Multiplayer) اکس باکس

بین بهترین بازی‌های Xbox، برخی از بزرگ‌ترین آن‌ها، بازی‌های برجسته‌ی چند نفره هستند. در اینجا لیستی از بهترین بازی های چند نفره وجود دارد.

43
0
معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

از بین بهترین بازی‌های Xbox موجود، برخی از بزرگ‌ترین آن‌ها، بازی‌های برجسته‌ی چند نفره هستند. فرقی نمی‌کند که به دنبال جمع شدن با دوستان خود باشید، در مسابقات رقابتی دیگر بازیکنان خود را آزمایش کنید یا کمی از هر دو آن‌ها را انجام دهید، یک بازی جذاب Xbox با تمرکز بر روی مولتی پلیر برای شما وجود دارد. در اینجا لیستی از بهترین بازی های چند نفره وجود دارد، که بتوانید آسان‌تر در دریای بزرگ این بازی‌ها انتخاب کنید.

معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

توجه داشته باشید این لیست بر اساس رتبه بندی خاصی نوشته نشده است.

Halo: The Master Chief Collection

1 معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

Halo: The Master Chief Collection (MCC) با صرف ۴۰ دلار به شما امکان دسترسی کامل به هر Halo قبل از Xbox One (یعنی شش بازی) می‌دهد و ارزش باورنکردنی دارد (همچنین بر روی GamePass موجود است). شما و دوستانتان می‌توانید کمپین‌های معروف را تجربه کنید به صورت co-op، همچنین دارای بخش PvP شلوغی است که از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند.

Minecraft

2 معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

Minecraft از زمان عرضه اصلی خود در سال ۲۰۰۹ به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌ها شناخته می‌شود، و شما و دوستانتان آزادید در هر کجا که صلاح می‌دانید دنیای آن را با اندازه بی‌نهایت کشف کنید. حالت creative برای ایجاد ساختارهای گسترده و دقیق نیز مناسب است و با گذشت زمان به طور مداوم گروه‌های جدید، بلوک‌ها و بیوم‌هایی به آن اضافه می‌شود. حتی می‌توانید با دارندگان Bedrock Edition بر روی رایانه‌های شخصی هم بازی کنید، این فوق العاده است.

Dark Souls III

3 معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

عنوان سوم و آخر در سه گانه معروف Dark Souls به شما و حداکثر سه دوست دیگر اجازه می‌دهد تا آن را به صورت کامل بازی کنید. سلاح‌های قدرتمند جمع کنید، زره‌های خود را بپوشید و با شوالیه‌های ماهر، جانوران خشن و حتی دیگر بازیکنانی که به دنیای شما حمله می‌کنند نبرد کنید.

Wasteland 3

4 معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

اگر شما و دوستانتان از آرپیجی‌های ایزومتریک قدیمی استقبال می‌کنید، بهترین گزینه برای شما Wasteland 3 است. این بازی که توسط خالقین سری بازی‌های Fallout یک جهش در این سبک محسوب می‌شود. کلرادو پس از آخرالزمانی خشن را به همراه یکی دیگر از دوستان خود تجربه کنید و با هم برای جنگیدن، بقا و انتخاب‌هایی که روند روایت بازی را به شدت تغییر می‌دهد آماده شوید.

No Man’s Sky

5 معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

No Man’s Sky اوج اکتشافات فضایی است، زیرا شما و دوستانتان می‌توانید یک جهان تقریباً بی‌پایان و پر از سیارات، موجودات و سایر موارد کشف نشده را کشف کنید. بازی شروع سختی داشت، اما به لطف بروزرسانی‌های مداوم و با کیفیت بالا از سوی سازنده، No Man’s Sky به یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تا کنون تبدیل شده است و برای بازیکنان عالی است.

Hunt Showdown

6 معرفی بهترین بازی های چند نفره اکس باکس

Hunt: Showdown یک تیرانداز منحصر به فرد است، یک دنیای باز در مقیاس متوسط که بازیکنان با هم متحد می‌شوند، هیولاها را پیدا می‌کنند و آن را سرنگون می‌کنند، و در نهایت با یکدیگر می‌جنگند. از زمان شروع دسترسی زودهنگام آن در فوریه ۲۰۱۸، به طور منظم به روزرسانی شده است.

حال که با بهترین بازی های چند نفره آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس