معرفی بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی

کیبورد‌های بی‌سیم میز کار شما را خلوت‌تر و تمیزتر می‌کند و باعث آسانی کار می‌شوند، در این مقاله به بهترین کیبورد های وایرلس می‌پردازیم.

25
0

کیبورد‌های بی‌سیم میز کار شما را خلوت‌تر و تمیز تر می‌کند، اگر از صفحه کلید لپ تاپ خود خسته شده اید و به دنبال کاربردهای بیش‌تری برای صفحه کلید خود هستید، بهترین گزینه برای شما کیبورد بی سیم است. برخی از بهترین صفحه کلیدها در کل بی سیم هستند، فرقی نمی‌کند که برای کار یا بازی می‌خواهید استفاده کنید. در این مقاله به معرفی بهترین کیبورد های وایرلس می‌پردازیم.

معرفی بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی

Logitech K860 | راحت‌ترین گزینه

1 معرفی بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی

احساس درد در انگشتان، مچ یا بازوها دارید؟ وضعیت نادرست تایپ کردن می‌تواند مسئله و مشکل شما باشد. صفحه کلید Ergo K860 لاجیتک قصد دارد فشار غیر ضروری به انگشتان را با یک تقسیم بندی و کلیدهای شیب دار از بین ببرد. با بلوتوث یا یک دانگل USB متصل شوید و از دو باتری AAA تا دو سال از عمر باتری خود لذت ببرید. یک کف دست خالی روی صفحه کلید برای آسانی کار بیش‌تر نیز تعبیه شده است.

Microsoft Designer Compact Keyboard | بهترین گزینه‌ی قابل حمل

2 معرفی بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی

مایکروسافت چند صفحه کلید عالی می‌سازد و هیچ یک از آن‌ها برای قابل حمل بودن بهتر از صفحه کلید جمع و جور Microsoft Designer نیست. طراحی مینیمالیستی آن در هر میز عالی به نظر می‌رسد، دارای تعداد زیادی کلید رسانه و میانبر است و باتری آن تا ۳۶ ماه دوام می آورد و با بلوتوث یا دانگل USB-A متصل می‌شود.

Razer Pro Type: Wireless Mechanical Productivity Keyboard

3 معرفی بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی

Razer بهترین لوازم جانبی بازی را تولید می‌کند، اما همچنین با همکاری Humanscale یک صفحه کلید کاملا دقیق برای بهره وری طراحی کرده است. Razer Pro Type یک صفحه کلید در اندازه کامل است که دارای سوئیچ‌های مکانیکی Razer Orange، اتصال بلوتوث و باتری تا ۸۴ ساعت (بدون نور پس زمینه) می‌باشد. اگر تمام روز تایپ کنید، این باید یک انتخاب عالی باشد.

EasySMX GK82 | مخصوص بازی و مقرون به صرفه

4 معرفی بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی

آیا نمی‌خواهید ۲۰۰ دلار برای یک صفحه کلید بازی بی‌سیم هزینه کنید؟ EasySMX GK82 بسیار مقرون به صرفه است. سوئیچ‌های قرمز یا آبی را انتخاب کنید و بدون داشتن نور پس زمینه LED تا ۵۰۰ ساعت عمر باتری داشته باشید، با یک دانگل ۲/۴ گیگاهرتز متصل شوید.

Microsoft All-in-One Media | دارای تاچ پد

5 معرفی بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی

استفاده از رایانه شخصی در اتاق نشیمن بسیار خوب است ، اما شما به چیزی برای کنترل آن از روی کاناپه نیاز دارید. صفحه کلید All-in-One Media مایکروسافت دارای یک صفحه لمسی در کنار کلیدها برای کنترل کامل است. با گیرنده 2.4 گیگاهرتز متصل می‌شود، عمر باتری خوب است و تجربه تایپ کردن راحت است.

حال که با بهترین کیبورد های وایرلس برای کار و بازی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس