معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس | سرویس نگهداری وب سایت

آیا به دنبال بهترین خدمات نگهداری وب برای وبسایت خود هستید؟ در این مقاله، ما بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم.

60
0
0 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

آیا به دنبال بهترین خدمات نگهداری وب برای وبسایت وردپرس خود هستید؟ خدمات نگهداری وردپرس، وبسایت شما را مدیریت می‌کنند. این خدمات شامل پشتیبان گیری از اطلاعات، بروزرسانی، حفظ امنیت و ویرایش وب سایت است. در این مقاله، ما قصد داریم بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا از سرویس نگهداری وب سایت وردپرس استفاده می‌کنیم؟

1 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

اگر یک وب سایت WordPress.org میزبان وبلاگ شما است، مسئولیت نصب به روزرسانی‌های اصلی وردپرس، به روزرسانی های افزونه و طرح زمینه و نگهداری نسخه پشتیبان از وب سایت به عهده شماست.

تا زمانی که از یک شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده مانند WP Engine استفاده نکنید، همه این وظایف را خودتان باید انجام بدهید. ممکن است احساس کنید که این کارها بیش از حد وقت شما را می‌گیرد، و شاید بتوانید از وقت خود بهتر استفاده کنید.

اینجاست که سرویس‌های نگهداری وب سایت وارد عمل می‌شوند. یک سرویس خوب نگهداری وب سایت باید خدمات زیر را ارائه دهد:

پشتیبان گیری

این سرویس باید پشتیبان گیری منظم وردپرس از سایت شما را انجام دهد، اغلب بیش از یک بار در روز. این بدان معنی است که اگر مشکلی رخ دهد، سایت شما می‌تواند بلافاصله بازیابی شود.

پشتیبانی تخصصی وردپرس

به عنوان یک مبتدی، ممکن است برای رفع خطا های رایج وردپرس، به کمک نیاز داشته باشید. داشتن پشتیبانی تخصصی بدان معناست که نیازی به صرف وقت برای گذراندن آموزش‌های وردپرس نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که در برخی موارد، پشتیبانی به عنوان یک سرویس اضافی دریافت می‌شود. دقت کنید که پشتیبان گیری یک بخش ثابت از بسته‌های نگهدارنده نیست، بلکه به عنوان خدمات اضافی شرکت‌ها ارائه می‌دهند.

امنیت

سرویس نگهداری وب سایت با اسکن‌های خودکار سایت شما را ایمن نگه می‌دارد. اکثر شرکت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به سرعت با هر مشکلی مانند بدافزار یا تلاش برای هک کردن مقابله کنید.

توجه: ممکن است بیشتر سرویس‌های نگهداری وب سایت هزینه حذف بدافزار را بابت هزینه اضافی دریافت کنند. ما توصیه می‌کنیم از Sucuri استفاده کنید، بهترین افزونه فایروال وردپرس است و خدمات رایگان از جمله حذف بدافزار را ارائه می‌دهد.

به روز رسانی به موقع وردپرس

سرویس نگهداری وب سایت  با به روز نگه داشتن همه چیز در وقت شما صرفه جویی می‌کند. با توجه به همه این عوامل، در اینجا بهترین گزینه‌ها برای بهترین خدمات نگهداری وب سایت وردپرس آورده شده است.

بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس

۱. WP Buffs

2 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

WP Buffs سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت وردپرس معروفی است که پشتیبان گیری در cloud، پشتیبانی اضطراری، به روزرسانی هفتگی وب سایت، بهینه سازی سرعت، ویرایش وب سایت و خدمات دیگری را ارائه می‌دهد.

نقاط قوت:

  • شما هر هفته گزارشی با قالب pdf با قالب بندی مناسب از WP Buffs دریافت خواهید کرد تا به شما اطلاع دهد دقیقاً چه کاری برای سایت شما انجام دادند. به عنوان مثال، یک لیست از افزونه‌ها و زمان بروزرسانی شدن آن‌ها دریافت خواهید کرد.
  • آن‌ها تعمیر و نگهداری فروشگاه‌های آنلاین (تجارت الکترونیکی) را هم ارائه می‌دهند.
  • WP Buffs سایت شما را به طور مداوم در طول روز کنترل می‌کند. اگر سایت شما خراب شود، آنها در عرض ۶۰ ثانیه شروع به برطرف کردن مشکل می‌کنند.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفته در دسترس است، WP Buffs یک تیم متشکل از مهندسان سراسر جهان دارد.
  • WP Buffs خدمات دارای برچسب سفید را ارائه می‌دهد. اگر شما وب سایت‌های وردپرس را برای مشتریان میزبانی می‌کنید، مفید است. شما می‌توانید از سرویس‌های WP Buff برای مشتریان خود استفاده کنید.

نقاط ضعف:

  • حذف بدافزار تنها در صورتی ممکن می‌شود که از سه نسخه گران قیمت‌تر آن‌ها استفاده کنید.
  • WP Buffs افزونه‌ها را به صورت هفتگی به روز می‌کند. به این معنی که آنها وقت دارند تا به روزرسانی‌های جدید پلاگین را آزمایش کنند.

قیمت گذاری

ارزان‌ترین نسخه برنامه آنها از ۶۷ دلار در ماه شروع می‌شود. اگر می‌خواهید پشتیبانی تخصصی، حذف بدافزار، بهینه سازی سرعت و بعلاوه سایر موارد اضافی داشته باشید، باید ماهانه ۱۹۷ دلار بپردازید. خرید اشتراک بلند مدت به صرفه‌تر است.

۲. Codeable

3 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

Codeable بستری است که در آن می‌توانید کارشناسان وردپرس را استخدام کنید. اگر بسته تعمیر و نگهداری سفارشی می‌خواهید، می‌تواند راهی مناسب برای یافتن شخصی باشد که می‌تواند به شما کمک کند.

به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید یک توسعه دهنده به شما کمک کند تا سایت خود را سریع و ایمن بسازید. برنامه او را به شما معرفی می‌کند.

برخلاف سیستم عامل‌های دیگر Codeable یک فرآیند تأیید قوی دارد که اطمینان حاصل می‌کند شما فقط با باتجربه‌ترین توسعه دهندگان وردپرس کار خواهید کرد.

نقاط قوت

  • قابل رمزگذاری است، توسعه دهندگانی را که با آنها کار می‌کنند به دقت رصد می‌کند. اطمینان می‌دهد که شما با شخص با تجربه زیاد کار خواهید کرد.
  • می‌توانید دقیقاً آنچه را که می‌خواهید مشخص کنید. بیشتر سرویس‌های اختصاصی نگهداری وب سایت شما را ملزم به انتخاب خدمات خاص می‌کنند.
  • برای پشتیبانی یکباره می‌توانید از Codeable استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است به شخصی احتیاج داشته باشید تا در راه اندازی وب سایت وردپرس به شما کمک کند. پس از آن، راحت خواهید بود و به تنهایی کار‌های وبسایت را انجام خواهید داد.
  • Codeable یک تیم پشتیبانی دارد که می‌تواند در روند استفاده از سیستم عامل آن‌ها برای یافتن همکار به شما کمک کند.

نقاط ضعف

  • شما باید ایده روشنی درباره آنچه نیاز دارید ارائه دهید. احتمالاً باید به سوالات توسعه دهندگان در مورد پروژه خود نیز پاسخ دهید. اگر در وردپرس تازه کار هستید، دانستن اینکه به چه کمکی نیاز دارید سخت خواهد بود.
  • تا زمانی که برآورد را شروع نکنید، تا حدود یک روز از میزان هزینه اطلاعی ندارید.
  • شما باید ۱۷/۵ درصد اضافی (بر اساس برآورد هزینه پروژه) به Codeable بپردازید. حتی در صورتی که توسعه دهنده پروژه شما را به روشی رضایت بخش انجام ندهد این هزینه قابل استرداد نیست.

قیمت گذاری

Codeable به جای لیستی از پیشنهادات، یک تخمین واحد به شما ارائه می‌دهد. این امر برای جلوگیری از رقابت منفی میان توسعه دهندگان است. در رقابت رو به پایین توسعه دهندگان سعی در پیروز شدن دارند و با قیمت پایین خدمات ارائه می‌کنند.

قیمت آن‌ها ساعتی ۷۰ تا ۱۲۰ دلار به علاوه هزینه خدمات ثابت ۱۷/۵٪ است که به Codeable تعلق می‌گیرد.

۳. GoWP

4 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

GoWP مجموعه‌ای از آژانس‌ها و فریلنسر‌هایی است که خدمات وردپرس را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. آن‌ها پشتیبانی از برچسب سفید را ارائه می‌دهند. این بدان معنی است که شما می‌توانید از مارک تجاری خود استفاده کنید اما تیم آنها کار‌های تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهند.

نقاط قوت

  • هزینه نسخه ارزان برنامه نگهداری ۲۹ دلار در ماه برای هر سایت است. همانطور که انتظار دارید پشتیبان گیری و به روزرسانی را نیز شامل می‌شود، همچنین شامل پاک سازی بدافزار است.
  • نسخه “نگهداری + ویرایش محتوای نامحدود” ۷۹ دلار در ماه است. این پشتیبانی ۲۴ ساعت در هفته به علاوه انواع کار‌های کوچک (هر کدام تا ۳۰ دقیقه) مانند تغییر CSS، نصب پلاگین‌های جدید و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.
  • نرم افزار “Visual Validator” آن‌ها پس از نصب افزونه‌ها، با گرفتن عکس ۲۰ صفحه از سایت شما، آن را با نسخه‌های قبلی مقایسه می‌کند. در صورت تغییر هر چیزی، تیم GoWP هشدار دریافت می‌کند و وبسایت شما را بررسی می‌کند.
  • شما می‌توانید از GoWP برای سایت خود و همچنین سایت‌های مشتری استفاده کنید.
  • این تیم به صورت شبانه روزی در دسترس است و هدف آن این است که حداکثر ظرف ۸ ساعت تمام کار‌ها را انجام دهد.

نقاط ضعف

  • اگر کارهایی که می‌خواهید انجام بدهید بیش از ۳۰ دقیقه طول بکشد، باید جداگانه پرداخت کنید.
  • GoWP برای فریلنسر‌ها و آژانس‌های وردپرس هدف گذاری شده است. اگر فقط فردی باشید که می‌خواهد از آن در یک سایت استفاده کند، ممکن است کمی یادگیری کار با آن دشوار باشد.

قیمت گذاری

هزینه GoWP ماهانه ۲۹ دلار برای برنامه نگهداری اساسی و ۷۹ دلار در ماه برای تعمیر و نگهداری به علاوه ویرایش‌های نامحدود در محتوا، CSS و غیره است.

اگر کارهای پیچیده‌ای دارید که هر کدام بیش از ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد، برای انجام این کار‌ها باید هزینه کارهای یکبار مصرف را پرداخت کنید.

آنها همچنین این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که یک توسعه دهنده اختصاصی با قیمت ۱۷۹ دلار در ماه برای تیم خود دریافت کنید.

۴. Maintainn

5 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

Maintainn طیف وسیعی از برنامه‌های مختلف را برای ایمن و به روز نگه داشتن سایت شما ارائه می‌دهد. همه برنامه‌ها شامل پلاگین هفتگی، طرح زمینه و به روزرسانی‌های وردپرس هستند. همچنین نظارت امنیتی ۲۴ ساعت در هفته وجود دارد، بنابراین در صورت هک شدن سایت خود هشدار دریافت می‌کنید.

در سطح “حرفه‌ای” یا بالاتر، Maintainn خدماتی مانند نظارت به موقع و پشتیبانی تجارت الکترونیکی را ارائه می‌دهد.

نقاط قوت

  • نسخه “حرفه‌ای” و بالاتر شامل پاک کردن رایگان بدافزار پس از هک شدن است.
  • برنامه‌های Maintainn ارزان تر از دیگر سرویس‌هایی است که ما بررسی کرده‌ایم.
  • پشتیبانی زنده برای تمامی انواع اشتراک به صورت چت و ایمیل ممکن است.
  • گزارشی هفتگی دریافت خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد بدانید Maintainn در سایت شما چه کاری انجام داده است.
  • Maintainn همچنین گزینه‌هایی برای خدمات طراحی و توسعه و میزبانی وب دارد. اگر می‌خواهید یک ابزار از هر نظر وبسایت شما را امن نگهدارد، این برنامه گزینه مناسبی است.

نقاط ضعف

  • گفتگوی زنده فقط از دوشنبه تا جمعه، از ساعت ۹ صبح تا ۸ بعد از ظهر به وقت لندن در دسترس است. اگر شما به طور معمول آخر هفته‌ها در سایت خود کار می‌کنید، این قضیه ممکن است ناامید کننده باشد.
  • اگر می‌خواهید حذف بدافزار به صورت رایگان در آن وجود داشته باشد، بایستی اشتراک حرفه‌ای یا بالا‌تر را خریداری کنید.

قیمت گذاری

هزینه نسخه Maintainn’s Standard ماهانه ۵۹ دلار است. اگر سایت تجارت الکترونیکی دارید، باید حداقل نسخه “حرفه‌ای” آنها را با ۱۷۹ دلار در ماه انتخاب کنید.

گران‌ترین نسخه آن‌ها Enterprise است، با ۲۹۹ دلار در ماه. این موارد مانند کنترل نسخه و صحنه سازی را اضافه می‌کند.

۵. Valet

6 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

Valet خدمات نگهداری را ارائه می‌دهد که شامل هر آنچه انتظار دارید می‌باشد. نسخه‌های پشتیبان، به روزرسانی‌های اصلی وردپرس، به روزرسانی‌های افزونه و… همه تحت پوشش هستند. آن‌ها قبل از اینکه به روزرسانی‌ها را در سایت شما انجام دهند، تمام به روزرسانی‌ها را در یک سایت دیگر آزمایش می‌کنند.

نقاط قوت

  • برنامه نگهداری نسخه ساده ۶۹ دلار در ماه قیمت گذاری شده است.
  • اگر بخواهید می‌توانید پشتیبانی اضافی از وردپرس را اضافه کنید. این مورد ساعت به ساعت پرداخت می‌شود و می‌تواند به طور کامل وردپرس را پوشش دهد.
  • طرح تعمیر و نگهداری برخی موارد را پوشش می‌دهد که ارائه دهندگان دیگر هزینه بسیار بیشتری را برای آنها می‌گیرند. به عنوان مثال، این سایت از سایت‌های تجارت الکترونیکی نظارت و پشتیبانی به موقع ارائه می‌دهد.

نقاط ضعف

  • قبل از ثبت نام، اطلاعات زیادی در سایت وجود ندارد. به عنوان مثال هیچگونه راهنما یا سوال متداول وجود ندارد. این بدان معناست که نحوه کار بعضی چیزها مشخص نیست.
  • قیمت گذاری می‌تواند شفاف‌تر باشد. وقتی گزینه “مشاوره و پشتیبانی ساعتی” را انتخاب کنید مشخص نیست چقدر هزینه داشته باشد.
  • طرح تعمیر و نگهداری هیچ پشتیبانی ارائه نمی‌دهد، در صورتی که سوال دارید باید مشاوره ساعتی خریداری کنید.

قیمت گذاری

هزینه برنامه نگهداری ۶۹ دلار در ماه است. برای انجام هر کاری که می‌خواهید در سایت وردپرس خود انجام دهید، می‌توانید از برنامه نویسان ساعتی مشاوره دریافت کنید، این هزینه بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ دلار برای هر ساعت است.

۶. WP Maintainer

7 معرفی بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس سرویس نگهداری وب سایت

WP Maintainer یکی دیگر از بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس است.

نقاط قوت

  • WP Maintainer اسکن رایگان وب سایت شما را ارائه می‌دهد.
  • یک نسخه نگهداری واحد وجود دارد که قیمت آن در هر ماه ۹۹ دلار است. لازم نیست بین اشتراک‌های مختلف تصمیم بگیرید.
  • در صورت آلوده شدن سایت شما توسط بدافزار، برنامه تعمیر و نگهداری، وبسایت شما را پاکسازی می‌کند.
  • می توانید پشتیبانی برنامه نویس را با قیمت ۹۹ دلار در ساعت انتخاب کنید. این مورد برای بیش‌تر کارهایی که می‌خواهید با وب سایت خود انجام دهید قابل استفاده است.
  • به زودی پس از انتشار نسخه‌های جدید پلاگین‌ها، مضامین یا خود وردپرس، به روزرسانی‌ها مرتباً انجام می‌شود.
  • اگر میزبان وب جدیدی می‌خواهید، WP Maintainer هنگام تنظیم برنامه نگهداری می‌تواند شما را به یکی از میزبانان تأیید شده رایگان انتقال دهد.

نقاط ضعف

  • شما پشتیبانی نمی‌شوید. اگر سوالی دارید یا می‌خواهید کسی در مواردی مانند نصب پلاگین جدید یا رفع مشکل در سایت خود به شما کمک کنند، باید هزینه این کار را پرداخت کنید.
  • در سایت هیچ راهی وجود ندارد که در صورت نارضایتی پول خود را پس بگیرید.

قیمت گذاری

هزینه طرح نگهداری ۹۹ دلار در ماه است. شما می‌توانید زمان پشتیبانی و نگهداری را با نرخ ۹۹ دلار در ساعت خریداری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین خدمات نگهداری وب سایت را برای سایت وردپرس خود پیدا کنید.

حال که با بهترین وب سایت های نگهداری وردپرس آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس