کسب درآمد از Microsoft Teams تا 30000 دلار با پیدا کردن و ردیابی مشکل در آن

مایکروسافت سال‌هاست که از bug bounty برای یافتن مشکلات نرم افزار خود استفاده کرده است. در ادامه به کسب درآمد از Microsoft Teams می‌پردازیم.

82
0
کسب درآمد از Microsoft Teams تا 30000 دلار با پیدا کردن و ردیابی مشکل در آن

مایکروسافت سال‌هاست که از برنامه bug bounty برای کمک به یافتن مشکلات نرم افزار خود استفاده کرده است. این مفهوم کاملاً ساده است. اگر مشکلی را مشاهده کنید که واجد شرایط کافی برای مایکروسافت باشد، می توانید حقوق دلاری دریافت کنید. Microsoft Applications Bounty این مفهوم را به برنامه‌های خاص مایکروسافت گسترش می‌دهد. Microsoft Teams اولین برنامه گسترده‌ای است که بخشی از برنامه جدید Microsoft Applications Bounty است. در ادامه به کسب درآمد از Microsoft Teams می‌پردازیم.

Microsoft Team چیست؟

کسب درآمد از Microsoft Teams تا 30000 دلار با پیدا کردن و ردیابی مشکل در آن

Teams توسط مایکروسافت ایجاد شده است و یک برنامه جامع برای گفت‌وگو و تماس صوتی-تصویری است. از ویژگی‌های برنامه می‌توان به قابلیت ذخیره‌سازی اسناد، امکان یکپارچه سازی، کنفرانس ویدئویی، پیام رسانی فوری و سازماندهی دقیق تیمی اشاره کرد.

در حال حاضر حدود ۱۱۵ میلیون کاربر روزانه در حال استفاده از برنامه هستند. Teams در تلاش است تا یک فروشگاه جامع ایجاد کند تا در آن کاربران بتوانند به فعالیت‌های کاری بپردازند.

کسب درآمد از Microsoft Teams تا 30000 دلار با پیدا کردن و ردیابی مشکل در آن

1 کسب درآمد از Microsoft Teams تا 30000 دلار با پیدا کردن و ردیابی مشکل در آن

بسته به موضوع و مشکلی که کشف می‌کنید، می‌توانید ۳۰،۰۰۰ دلار درآمد کسب کنید (پس اگر یک برنامه نویس هستید شاید این پیشنهاد برای شما جذاب باشد). مایکروسافت نهوه‌ی کسب درآمد را با جزییات در وبلاگ خود توضیح داد.

۱. جوایز مبتنی بر سناریو: این برنامه جدید شامل ۵ جایزه مبتنی بر سناریو برای آسیب پذیری‌هایی است که بالاترین تأثیر را در حریم خصوصی و امنیت مشتری دارند. جوایز این سناریوها از ۶۰۰۰ دلار تا ۳۰۰۰۰ دلار آمریکا است.

۲. جوایز عمومی Bounty: علاوه بر این، مایکروسافت برای سایر گزارش‌های آسیب پذیری معتبر برای مشتری و یوزر‌های دسک تاپ Teams که واجد شرایط جوایز مبتنی بر سناریو نیستند، جوایز Bounty را ارائه می‌دهد. جوایز این گزارش‌ها از ۵۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار USD (آمریکایی) است.

در نظر داشته باشید که اگر مشکلات کوچک را گزارش کنید شاید به شما پولی داده نشود ولی امکان دارد به شما سرویس Microsoft Teams رایگان اهدا شود. (به تمام افرادی که مشکلات بزرگ را گزارش می‌کنند سرویس Microsoft Teams رایگان داده می‌شود.)

حال که با کسب درآمد از Microsoft Teams تا 30000 دلار با پیدا کردن و ردیابی مشکل در آن آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس