معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید

با لانچ PS5 در نوامبر سال ۲۰۲۰، فصل جدیدی در صنعت آغاز شد. در ادامه به معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید بازی کنید می‌پردازیم.

101
0
معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا باز

با لانچ PS5 در نوامبر سال ۲۰۲۰، فصل جدیدی در صنعت گیم آغاز شد. با اینکه بازی‌های بزرگ PS5 مانند Horizon و God of war هنوز منتشر نشده‌اند ولی این بدان معنی نیست که پلی استیشن ۵ دارای بازی‌های شاهکار و عالی نمی‌باشد. در ادامه به معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید می‌پردازیم. توجه داشته باشید که لیست شامل بازی‌های PS4 که بروزرسانی نسل ۹ دریافت کردند نمی‌باشد.

معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید

Hitman 3

1 معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید

Hitman 3 اولین بازی بزرگ سال ۲۰۲۱ است و همچنین یک بازی خوب است. Hitman 3 به لطف طراحی عالی، داستان خوب و ارزش تکرار بالا، از سایت Gamespot نمره‌ی ۹ را دریافت کرد. Hitman ممکن است در مورد ترور باشد، اما این بیش‌تر یک بازی پازلی است تا یک بازی اکشن، و شما باید هر مرحله را بارها و بارها بازی کنید تا تمام روش‌های خلاقانه‌ای که مامور ۴۷ می‌تواند اهدافش را از بین ببرد را تجربه کنید.

این بازی در کنار کنسول‌های دیگر هم در PS4 و هم در PS5 موجود است، اما نسخه PS5 دارای رزلوشن 4K و ۶۰ فریم در ثانیه و بازخورد بهبود یافته به لطف کنترلر DualSense است.

Demon’s Souls

2 معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید

یکی از روندهای بارز ۱۰ سال گذشته، ظهور بازی فوق العاده سخت بوده است. بسیاری از این بازی‌ها به دنباله رو Dark Souls بودند که توسط FromSoftware در سال ۲۰۱۱ برای PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر شد. اما Dark Souls خود یک جانشین معنوی برای Demon’s Souls بود، یک بازی بسیار عالی که توسط FromSoftware که در سال ۲۰۰۹ به صورت انحصاری برای PS3 منتشر شده بود.

و حالا Demon’s Souls برای پلی استیشن ۵ دوباره ساخته شده است و بدون شک بهترین بازی روی این پلتفرم است. در Metacritic دارای رتبه ۹۲ است و از GameSpot امتیاز ۹ از ۱۰ را کسب کرده است. این اعتبار بخاطر بازسازی صادقانه کلاسیک ۲۰۰۹ اما بهبود آن با حرکت بهتر و مدرنیزه کردن آن با گرافیکی که بر روی PS5 دارد است.

Spider-Man: Miles Morales

3 معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید

در Spider-Man: Miles Morales، که یک نسخه‌ی فرعی از Spider-Man ۲۰۱۸ است، می‌توانید کوله پشتی بپوشید که در آن یک گربه کوچک که ماسک مرد عنکبوتی را دارد بیرون می‌آید و به دشمنان شما حمله می‌کند.

این یک DLC نیست و بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌ی ۲۰۱۸ کرده است و دارای داستانی جداگانه و یکی از بهترین گرافیک‌های نسل ۹ است، شما می‌توانید از رهگیری پرتو و ۶۰ فریم بر ثانیه به صورت همزمان لذت ببرید.

Astro’s Playroom

4 معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید

این بازی ساخته شده توسط استودیوی ژاپن سونی یکی از بهترین پلتفرمر‌های چند سال اخیر است. با اینکه فاصله‌ی زیادی با عناوین نینتندو دارد ولی دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که تاحالا در هیچ بازی پلتفرمری مثلش را ندیده‌ایم

این بازی که در اصل برای نشان دادن ویژگی‌های PS5 و دسته‌ی آن DualSense ساخته شده یک بازی مجانی است که بر روی تمام PS5‌ها وجود دارد. این بازی حکم ادای احترام به کنسول‌ها و بازی‌های قدیمی پلی استیشن است.

Sackboy: A Big Adventure

5 معرفی بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید

Sackboy یکی از بهترین فرنچایز‌های سکوبازی در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی است. Sackboy: A Big Adventure آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی Sumo و آخرین بازی ساخته شده در این فرنچایز با اینکه بهترین بازیی که می‌شود ساخت نیست ولی بسیار ارزشمند است، با اینکه یک پلتفرمر در سطح ماریو نیست، اما برای هر کسی که پلی استیشن ۵ دارد سرگرم کننده قابل دسترسی است.

حال که با بهترین بازی های PS5 که می‌توانید همین حالا بازی کنید آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس