معرفی بهترین پروژه های NFT برای سرمایه گذاری

تقاضا برای توکن‌های غیر قابل تعویض همچنان بر روی بایننس اسمارت چین BSC در حال افزایش است. در ادامه به بهترین پروژه های NFT می‌پردازیم.

44
0
0 معرفی بهترین پروژه های NFT برای سرمایه گذاری

تقاضا برای توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT ها) همچنان بر روی بایننس اسمارت چین BSC در حال افزایش است. سرعت بلاکچین و کارمزدهای کم تراکنش‌ها، NFT‌ها را برای کاربران و توسعه دهندگان بسیار جذاب می‌کند. در ادامه به بهترین پروژه های NFT می‌پردازیم.

در شبکه بایننس اسمارت چین BSC پروژه‌های Battle Pets ،PancakeSwap و BakerySwap تمام محدودیت‌هایی که NFTها داشتند را کنار زده‌اند. هر دو پروژه‌ی Battle Pets و BakerySwap مجموعه‌های آثار هنری را با استیکینگ DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) را در توکن‌های خود ادغام کرده‌اند. پروژه PancakeSwap همچنین در حال آزمایش NFTهایی است که مجموعه آثار هنری، صنایع دارای ارزش مالی و گیمیفیکیشن را با هم ادغام می‌کند.

ما از CryptoKitties فاصله زیادی گرفته‌ایم، و بایننس اسمارت چین BSC مکانی است که پروژه‌ها می‌توانند از عملکرد بالا و هزینه‌های کم آن برای ایجاد نوآوری‌های NFT استفاده کنند.

بهترین پروژه های NFT

01 معرفی بهترین پروژه های NFT برای سرمایه گذاری

از CryptoPunks دنیای هنر گرفته تا کلکسیون‌های هنری در Axie Infinity، می‌توان گفت که NFT‌های بیشماری برای خرید و فروش وجود دارند. تاکنون بیش‌تر این فعالیت‌ها مربوط به شبکه اتریوم بود، اما اکنون هزاران کاربر و پروژه به دلیل عملکرد بالا و کارمزدهای پایین به شبکه بایننس اسمارت چین مهاجرت می‌کنند.

چه صرافی خرید و فروش NFT‌ها باشد و بازی‌های NFT‌ها (گیمینگ) یا امور مالی مربوط به NFT‌ها، بایننس اسمارت چین BSC با به اجرا درآوردن پروژه‌های خود می‌تواند انقلاب جدیدی در صنعت NFT‌ها بوجود آورد. در ادامه در این مقاله به بررسی سه اپلیکیشن غیر متمرکز DApps  خواهیم پرداخت. همچنین بررسی می‌کنیم که چرا پروژه‌های NFT در BSC موفقیت زیادی کسب کرده‌اند.

BakerySwap: پروژه NFT‌های آثار هنری

1 معرفی بهترین پروژه های NFT برای سرمایه گذاری

وجود بازارهای خرید و فروش آنلاین NFT به مردم امکان تجارت محصولات هنری و کریپتوآرت (هنر دیجیتال) را می‌دهد. پس از ذخیره NFT‌های خود در کیف پولی سازگار مثل تراست والت (Trust Wallet) و تعیین قیمت برای آنها، خریداران به سویتان سرازیر خواهند شد.

بیشتر صرافی‌های خرید و فروش NFT  کاربرپسند هستند اما وقتی صحبت از ایجاد انقلابی جدید در صنعت NFT می‌شود، سر کیسه را شل نمی‌کنند. از طرف دیگر، BakerySwap  در این زمینه کمی متفاوت عمل می‌کند.
همانطور که انتظار می‌رود، بازار DApp (اپلیکیشن ‌های غیر متمرکز) شامل مجموعه‌ای از انواع NFT هاست. این NFTها براساس درجه کلکسیونی بودن (کمیاب بودن و مناسب برای جمع آوری) و درجه سودمندیشان قیمت‌گذاری می‌شوند.

قیمت یک NFT با ارزش قطع به یقین بیشتر از یک NFT ضعیف خواهد بود. همچنین آثار هنری کمیاب و پر متقاضی قیمت بسیار بالاتری دارند. در زیر مثالی از NFT هنری BakerySwap آورده شده است.

اگر در BakerySwap دسته NFT‌ها را بررسی کنید، NFT‌های جالبی برای خرید و فروش پیدا خواهید کرد.
این توکن‌ها چیزی فراتر از حقوق تملک یک تصویر یا یک آهنگ را برایتان ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، BakerySwap امکان ایجاد NFT Bakery Combos را فراهم می‌سازد. به عبارت دیگر، BakerySwap امکان ایجاد NFTهای ترکیبی را فراهم می‌کند. این NFTهای جالب نه تنها محصولات هنری هستند بلکه می‌توانند به عنوان ابزاری برای فارم یا تولید توکن BAKE (توکن اصلی پلتفرم) مورد استفاده قرار گیرند. با اینکه این NFTها تصاویری زیبا ضمیمه کرده‌اند، اما ارزش واقعی شان از مزایای مالی آنها ناشی می‌شود.
هر دسته ترکیبی از این NFTها قدرت استیکینگ را برای کاربران فراهم می‌کنند. می‌توان این NFT‌ها را برای به دست آوردن توکن‌های بیک BAKE استیک کرد. درجه قدرت استیکینگ این NFTها تصادفی است. در حال حاظر، پلتفرم BakerySwap فقط برای خرید و فروش نقاشی و آثار هنری نیست و کاربردهای بیشتری دارد.

بهترین پروژه های NFT | بازی Battle Pets

یکی دیگر از کاربردهای کلاسیک این صنعت، ترکیب NFT‌ها و بازی هاست. از همان روزهای ابتدایی CryptoKitties گیمیفیکیشن در ادغام NFT‌ها برنده بوده است. در حال حاضر، بایننس اسمارت چین دارای انواع NFT مربوط به آثار هنری جنگی است که علاوه بر خرید و فروش و استفاده در بازی‌ها می‌توانند کاربردهای دیگری نیز داشته باشند.

پلتفرم Battle Pets تجربه‌ای به سبک پوکمون را با حیوانات خانگی NFT قابل مبادله فراهم می‌سازد. به زبان ساده‌تر، هر حیوان خانگی در پلتفرم Battle Pets یک NFT است. این پلتفرم یک پلتفرم تست شده با عناصر مالی و گیمیفیکیشن است.

در بازی‌های Tournament و Siege شما می‌توانید مستقیماً NFT‌های حیوانات خانگی خود را برای فارمِ جایزه فروت Fruit استیک کنید. فروت $FRUIT یکی از رمزارزهای اصلی پلتفرم Battle Pets می‌باشد. همچنین می‌توانید سلاح‌های را فورج کنید که قدرت استیکینگ واقعی را برایتان فراهم می‌سازند. این نوع سلاح‌ها علاوه بر بهبود آمار بازی، مزایای مالی نیز برایتان فراهم می‌کند.

فروش سلاح‌ها و حیوانات خانگی که خودتان به صورت NFT خلق کرده‎‌اید در مارکت پلیس‌ هایی مثل BakerySwap آسان است. این کار می‌تواند تنوع NFT‌های موجود را نیز افزایش دهد.

PancakeSwap پنکیک سواپ: پروژه‌ NFT‌های مالی

معرفی بهترین پروژه های NFT برای سرمایه گذاری

پلتفرم‌های دیفای در بایننس اسمارت چین بخشی از موفقیت خود را مدیون اجرای هوشمندانه NFT هستند. جذاب‌ترین پروژه دیفای بایننس اسمارت چین با تم خرگوش، پروژه پنکیک سواپ PancakeSwap است. پنکیک سواپ خط شخصی خود را برای جمع‌آوری شخصیت‌های توکن سازی شده یا شخصیت‌های ان اف تی ایجاد کرده است. هر خرگوش یک قیمت قابل بازخرید برای CAKE (توکن بومی پروژه) دارد.

همانند سایر دارایی‌های قابل معامله، معامله گران با پیگیری نوسان قیمت توکن کیک CAKE، ارزش این NFT‌ها را حدس می‌زنند.

همانطور که گفته شد، محصولات هنری موجود در بستر بایننس اسمارت چین جدا از ارزش هنری شان در ارائه ارزش‌ها و خدمات به سرمایه گذاران در حال بلوغ و پیشرفت هستند. اگر تا به حال در قرعه کشی PancakeSwap شرکت کرده باشید، بلیط تان در واقع یک NFT از نوع BEP-721 بوده است. کاربران بلیط‌های قرعه کشی خود را با کیک cake خریداری می‌کنند و کیک نیز مانند یک صندوق جایزه امتیازها را جمع آوری ‌می‌کند. هر بلیط NFT شامل چهارعدد است که باید به ترتیب با عدد قرعه کشی مطابقت داشته باشد. بخشی از صندوق جایزه سوزانده می‌شود و بقیه بین برندگان تقسیم می‌شود. این یک مثال عالی از این واقعیت است که NFTها می‌توانند بیش‌تر از یک اثر هنری باشند.

چرا باید برای NFT‌ها از بایننس اسمارت چین استفاده کنیم؟

02 معرفی بهترین پروژه های NFT برای سرمایه گذاری (1)

پروژه‌های زیادی وجود دارند که به منظور خلق، خرید و فروش NFT‌ها به جای شبکه اتریوم از بایننس اسمارت چین استفاده می‌کنند. مقیاس پذیری و کارمزد پایین تراکنش‌ها در شبکه، بایننس اسمارت چین را به گزینه مناسب‌تری نسبت به سایر بلاکچین‌ها تبدیل کرده است. همچنین توسعه دهندگان می‌توانند به راحتی DApp‌های ایجاد شده خود در شبکه اتریوم را به بایننس اسمارت چین منتقل کنند. زیرا شبکه بایننس اسمارت چین با ماشین مجازی اتریوم EVM سازگار است.

از دید کاربران خرید و فروش NFT در بایننس اسمارت چین مقرون به صرفه‌تر است. کارمزدهای بالای تراکنش‌ها در شبکه اتریوم سبب گران تمام شدن خرید و فروش NFT برای سرمایه گذاران و کلکسیون داران خرد می‌شود. در ماه‌های گذشته، پیشرفت‌ها و نوآوری‌های بسیاری در دنیای توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT و قراردادهای هوشمند به ویژه در هر دو شبکه بایننس اسمارت چین و اتریوم ظهور کرده است. می‌توان گفت اکنون کاربرد NFT‌ها به هنر دیجیتال و حقوق تملک دارایی‌‌های فکری (Ownership Right) محدود نمی‌شود و به طور گسترده‌ای در اپلیکیشن‌های دیگر استفاده می‌شوند.

شبکه بایننس اسمارت چین به سرعت در حال رشد اکوسیستم NFT خود است، زیرا هر روز که می‌گذرد پروژه‌های بیش‌تری از سرعت و مقرون به صرفه بودن این شبکه بهره‌ می‌برند. اگر شما هم می‌خواهید با این موج جدید NFTها همراه شوید یا آثار هنری دیجیتال خود را خرید و فروش کنید، می‌توانید در بایننس اسمارت چین به بررسی آن بپردازید.

حال که با بهترین پروژه های NFT آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس