افزایش چشمگیر هش ریت بیت کوین در 3 ماه اخیر

هش ریت بیت کوین در طول سه ماه گذشته بسیار افزایش یافته است، از ۱۰۳ اگزاهاش در ثانیه (EH/s) در ۲۵ جولای، بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته.

29
0
افزایش چشمگیر هش ریت بیت کوین در 3 ماه اخیر

هش ریت بیت کوین در طول سه ماه گذشته بسیار افزایش یافته است، زیرا از ۱۰۳ اگزاهاش در ثانیه (EH/s) در ۲۵ جولای، بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته است، به ۱۳۷ EH/s امروز، با چند اوج در بین ۱۸۹ EH/s افزایش قیمت بیت کوین باعث افزایش هش ریت شده است و انتظار می‌رود در یک هفته سختی استخراج برای هشتمین بار متوالی افزایش یابد.

افزایش چشمگیر هش ریت بیت کوین

1 افزایش چشمگیر هش ریت بیت کوین در 3 ماه اخیر

از آنجایی که قیمت بیت کوین در ماه گذشته هنوز بیش از ۳۰ درصد بالاتر است، حتی پس از سقوط به زیر منطقه ۶۰ هزار دلاری، قدرت استخراج شبکه بسیار افزایش یافته است. آمار سه ماهه نشان می‌دهد که قدرت هش بیت کوین از ۲۵ ژوئیه ۹ بار به بالای منطقه ۱۶۰ EH/s و تا کنون بیش از ۱۸۰ EH / ثانیه رسیده است.

در آن زمان سه ماه پیش، هش ریت بیت کوین به طور پیوسته در حال بازیابی از سرکوب استخراج بیت کوین در چین و مهاجرت گسترده پس از آن بود. قیمت هش و بیت کوین سه ماه پیش بسیار پایین‌تر بود، زیرا قدرت پردازش شبکه کمی بالاتر از ۱۰۰ اگزاهاش در ثانیه بود.

امنیت و قدرت پردازش شبکه از آن زمان تاکنون ۳۲ درصد افزایش یافته است، زیرا افزایش قیمت باعث شده است تا استخراج‌ کنندگان بسیار سودآورتر از اواخر جولای باشند. در ۲۴ اکتبر، با ۱۳۷ EH/s اختصاص داده شده به بلاک چین بیت کوین و نرخ فعلی مبادله بیت کوین، به اکثر دکل‌های ماینینگ توانایی کسب سود می‌دهد.

Microbt Whatsminer M30S++ با هش ریت ۱۱۲ تراهش در ثانیه (TH/s) می‌تواند ۳۷/۴۷ دلار در روز با قیمت فعلی BTC و ۰/۱۲ دلار به ازای هر کیلووات ساعت برق در روز، درآمد داشته باشد. Antminer S19 Pro Bitmain با ۱۱۰ TH/s تقریبا ۳۷/۲۶ دلار در روز با همان نرخ برق و نرخ مبادله BTC دریافت می‌کند.

امروزه، بزرگترین استخر استخراج که هش را به شبکه بیت کوین (BTC) اختصاص می‌دهد، F2pool با ۱۷/۵۶ درصد از قدرت هش شبکه یا ۲۶/۳۱ EH/s است. پس از F2pool  استخر Antpool است.

حال که با افزایش چشمگیر هش ریت بیت کوین در ۳ ماه اخیر آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس