آشنایی با شبکه اجتماعی Torum و کسب ارز دیجیتال از آن

Torum که یک پلتفرم شبکه اجتماعی بلاکچین است اخیرا نسخه بتای اختصاصی خود را راه اندازی کرده است در ادامه به شبکه اجتماعی Torum می‌پردازیم

27
0
آشنایی با شبکه اجتماعی Torum و کسب ارز دیجیتال از آن

این یک خبر خوب برای همه علاقه مندان به کریپتوکارنسی‌ها و بلاگرها است. Torum که یک پلتفرم شبکه اجتماعی بلاکچین است اخیرا نسخه بتای اختصاصی خود را راه اندازی کرده است. در ادامه به شبکه اجتماعی Torum و نحوه کسب درآمد از آن می‌پردازیم.

شبکه اجتماعی Torum چیست؟

1 آشنایی با شبکه اجتماعی Torum و کسب ارز دیجیتال از آن

Torum یک پلتفرم شبکه اجتماعی بلاکچین است که با XTM توکن خودش به شبکه ERC20 مجهز شده است. چشم انداز این پلتفرم، تبدیل شدن به یک مرکز تجمع برای جامعه و پروژه‌های کریپتوکارنسی است و ماموریت آن برقراری ارتباط بین علاقه مندان به کریپتوکارنسی ها در سراسر جهان است.

چگونه در Torum عضو شویم و لاندر نسخه بتا شویم؟

با استفاده از این لینک httpss://torum.com/gcenthub یک حساب کاربری ایجاد کنید و از gcenthub به عنوان کد ارجاع استفاده کنید. چرا به کد نیاز دارید؟ شبکه اجتماعی Torum هنوز در مرحله بتا است و برای دریافت جایزه ۷۵ XTM مورد نیاز است. پس از ایجاد حساب کاربری، ایمیل و شماره تلفن را تأیید کنید. تایید شماره تلفن از طریق واتساپ است. پس از تأیید، ۷۵ XTM به کیف پول شما واریز می‌شود.

Torum چگونه کار می‌کند؟

3 آشنایی با شبکه اجتماعی Torum و کسب ارز دیجیتال از آن

Torum مانند فیس بوک به صورت یک شبکه اجتماعی فعالیت می‌کند که در آن باید دوستانی برای خود پیدا کنید، درخواست دوستی ارسال کنید، افراد را دنبال کنید و غیره. می‌توانید عکس‌های خود را به اشتراک بگذارید، پست‌های کوتاه بنویسید، پست‌ها را لایک کنید، و غیره. چیزی که آن را از رابط کاربری فیس بوک متمایز می‌کند، ویژگی تالار گفتگو و سایر ویژگی‌ها است.

برای چه چیزی می‌توانید از شبکه اجتماعی Torum استفاده کنید؟

بحث بین لاندرها. این امر از طریق ویژگی ایجاد پست و گروه امکان پذیر است. لاندر‌ها می‌توانند آنچه را که به آن فکر می‌کنند را پست کنند یا یک موضوع به صورت رشته‌ای ایجاد کنند و آن را منتشر کنند.

فهرست بندی پروژه. پروژه‌های کریپتو می‌توانند پروژه خود را با ایجاد یک پروفایل شرکت از طریق ویژگی شرکت فهرست کند.

ایجاد روحیه جمعی. علاقه مندان به کریپتو، تولید کنندگان محتوا، و لاندرها می‌توانند جامعه یا انجمن‌های خود را از طریق ویژگی گروه بسازند.

برای اطلاعات بیشتر، این راهنما را بخوانید، راهنمای جامع برای TORUM Landers و Torum Update.

چگونه در Torum می‌توان XTM رایگان کسب کرد؟

2 آشنایی با شبکه اجتماعی Torum و کسب ارز دیجیتال از آن

۱. انجام ماموریت‌ها. انجام ماموریت‌های روزانه، هفتگی، فقط یکبار و یا انجام به صورت ویژه به شما مقدار مشخصی از XTM می‌دهد.

پس از رسیدن به ۵۰۰ XTM می‌توان جوایز را دریافت کرد.

۲. هدایا. همچنین می‌توانید زمانی که شخصی از محتوای شما با یک هدیه پشتیبانی کند، XTMدریافت کنید.

۳. دعوت‌ها. دعوت از کاربران برای پیوستن به Torum هم به شما و هم به ارجاع شما ۷۵ XTM می دهد. ارجاع شما باید تأیید شود، یعنی او باید تأییدیه ایمیل و تلفن را تکمیل کند.

۴. به رقابت‌های جاری Torum بپیوندید. رقابت در فعالیت، رقابت در ارجاع و رقابت در پیدا کردن باگ ها. بقیه جزئیات را اینجا بررسی کنید. زمانی که نسخه بتا اختصاصی به پایان برسد، مسابقه نیز به پایان می رسد.

به نظر می‌رسد این سایت در زمینه ویژگی‌ها و امکانات امیدوارکننده است و ویژگی‌های بیشتری نیز در آینده خواهد داشت. اگر فکر می‌کنید برای شما مفید است، می‌توانید آن را بررسی کنید. و در اینجا برخی دیگر از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید و از طریق اینگیجمنت و تعامل برقرار کردن در آن کسب درآمد کنید.

  • httpss://read.cash (انتشار پست و مقاله، بدست آوردن بیت کوین کش رایگان)
  • httpss://www.publish0x.com (فوت و فن انتشار مقاله و کسب اتریوم، BAT ،DAI ،LRC)
  • httpss://uptrennd.com (پست کنید و توکن‌های 1UP از Upvotes کسب کنید)
  • httpss://trybe.one (مقالات را منتشر کنید و توکن‌های Trybe رایگان کسب کنید، ۵۰۰ TRYBE رایگان پس از ثبت نام)
  • httpss://torum.com (انجام ماموریت برای دریافت XTM رایگان، در مرحله بتا اختصاصی، هنوز در بازار منتشر نشده است.)

حال که با شبکه اجتماعی Torum آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس