معرفی بهترین ابزار ها و اپلیکیشن های هک برای اندروید

آیا به دنبال بهترین ابزار‌های هک هستید؟ در ادامه معرفی بهترین ابزار‌ها و اپلیکیشن های هک برای اندروید با سایت اول نیوز همراه باشید.

91
0

آیا به هک علاقه دارید و به دنبال بهترین ابزار‌های هک برای تلفن‌های اندروید هستید؟ در ادامه‌ی مقاله معرفی بهترین ابزار‌ها و اپلیکیشن های هک برای اندروید با سایت اول نیوز همراه باشید.

اپلیکیشن های هک برای اندروید

1 معرفی بهترین ابزار ها و اپلیکیشن های هک برای اندروید

Termux یک شبیه ساز ترمینال Android و برنامه محیط لینوکس است که مستقیماً بدون نیاز به روت یا راه اندازی کار می‌کند. حداقل سیستم پایه به طور خودکار نصب می‌شود. بسته‌های اضافی با استفاده از مدیر بسته APT در دسترس هستند.

Termux یک شبیه ساز پایانه لینوکس است و یک گزینه عالی برای استفاده از سیستم لینوکس اندروید اشما است، زیرا می‌توانید تقریباً هر ابزار لینوکس را نصب کنید، من آن را به همراه termux float توصیه می‌کنم، که به ما امکان می‌دهد از ترمینال خود در یک نسخه کوچک استفاده کنید.

این برنامه به ما اجازه می دهد تا به سرورهای FTP ،SFTP ،FTPS متصل شویم… و غیره، من می‌دانم که از طریق termux نیز می‌توان به آنها دسترسی داشت، اما با استفاده از این برنامه ما کار را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنیم، همچنین این برنامه با رابط کاربری بسیار دوستانه و بسیار خوب کار می کند!

این یکی از برنامه هایی است که من اغلب برای آزمایشات آسیب پذیری خود استفاده می‌کنم، به ما کمک می‌کند تا تزریقات را آزمایش و خودکار کنیم که آیا sql ،xss ،lfi… رمزگذاری شده است یا خیر، برای بسیاری از فرمت‌ها و بسیاری از اسکن‌ها مفید هستند!

2 معرفی بهترین ابزار ها و اپلیکیشن های هک برای اندروید

این یکی از موارد مورد علاقه من برای تجزیه و تحلیل شبکه است، زیرا به ما امکان می‌دهد اتصال خود را به طور کامل اسکن کنیم. همچنین به ما امکان می‌دهد آدرس‌های دیگر را اسکن کنیم.

این دو برنامه عملکرد یکسانی را انجام می‌دهند، به ما امکان تجزیه و تحلیل شبکه ما را می‌دهند اما همچنین به ما کمک می‌کنند تا شبکه‌های دیگر را اسکن کنیم، اگر نمی‌خواهید یا nmap بر روی دستگاه شما نصب نشده باشد می‌تواند مفید باشد.

این برنامه به ما اجازه می‌دهد تا صفحات آسیب پذیر در برابر sqli (البته با اجازه مربوطه) را با خودکار کردن فرایند و تخلیه خودکار محتوا، “آزمایش” کنیم، با حملات اولیه sql به خوبی کار می‌کند… اما sqlmap بهتر است.

برنامه بسیار خوبی برای تغییر apk و کامپایل مجدد با تغییرات دستی.

حال که با اپلیکیشن های هک برای اندروید آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس