گزارش: بازی بعدی استودیو Coalition احتمالا یک ip جدید خواهد بود

بعد از ساخت Gears Tactics و Gears 5، بازی بعدی استودیوی Coalition مشخص نیست. در ادامه به بازی بعدی استودیو Coalition می‌پردازیم.

31
0
گزارش بازی بعدی استودیو Coalition احتمالا یک ip جدید خواهد بود

بعد از ساخت Gears Tactics و Gears 5، بازی بعدی استودیوی Coalition مشخص نیست. با توجه به پایان یافتن Gears 5، یک Gears 6 امری اجتناب ناپذیر است. اما آیا Gears 6 بازی بعدی از استودیوی Coalition است؟ با توجه به پروفایل یکی از کارمندان استودیو در LinkedIn شاید بازی بعدی آن‌ها از سری Gears نباشد. در ادامه به بازی بعدی استودیو Coalition می‌پردازیم.

بازی بعدی استودیو Coalition احتمالا یک ip جدید خواهد بود

1 گزارش بازی بعدی استودیو Coalition احتمالا یک ip جدید خواهد بود

توسعه دهنده‌ای که برای استودیوی Coalition کار می‌کند اخیراً مشخصات LinkedIn خود را به روز کرده و یادآوری کرده است که آنها در حال کار بر روی یک IP جدید هستند. IP مخفف Intellectual Property است و در صنعت گیم به سری بازی‌های جدیدی گفته می‌شود که تا به حال خلق نشده‌اند. بنابراین Gears 6 لزوماً یک IP جدید نیست، که در صورت صحت، می‌تواند نشان دهد که بازی بعدی استودیوی Coalition کاملاً جدید است.

استودیوی Coalition اخیراً همکاری خود را با Unreal Engine اعلام کرد و یک نسخه آزمایشی جدید را برای نمایش قدرت UE5 بر روی Xbox Series X به نمایش گذاشت. Coailtion کار خود را با عنوان Black Tusk آغاز کرد و تا جایی پیش رفت که یک تریلر CGI برای یک بازی را در کنفرانس E3 ۲۰۱۳ به نمایش بگذارد. وقتی مایکروسافت IP محبوب Gears of War را از Epic Games خریداری کرد آن را به استودیوی Coailtion (جایی که بسیاری از خالقان Gears در آن مشغول به کار بودند) داد تا ادامه‌ی سری را بسازد.

از زمان تغییر نام استودیو به The Coalition، این استودیو بر روی Gears of War 4 ،Gears 5 و Gears Tactics کار کرده و موفقیت و تحسین مداوم را به دست آورده است. بسیاری از طرفداران خواهان این بودند که تیم Coalition برای مدتی از Gears فاصله بگیرد تا توانایی خلق و ساخت آن‌ها در سری بازی‌های دیگر و IP‌های جدید را شاهد باشیم.

البته احتمالی وجود دارد که اطلاعات پروفایل LinkedIn این کارمند به اشتباه پست شده باشد یا مرتبط با کمک‌های این استودیو به استودیو‌های دیگر اکس باکس باشد ولی در نظر داشته باشید چندین بازی اکس باکس از اطلاعات کاربران LinkedIn قبل از معرفی، لو رفت. مانند بازی بعدی استودیوی Avalanche که چند ماه قبل از E3 لو رفت و در کنفرانس E3 با اسم Contraband معرفی شد.

حال که با بازی بعدی استودیو Coalition آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس