5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

اگر شما می‌خواهید تعداد بیش‌تری از مردم عضویت وبسایت شما را بخرند در ادامه به 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی می‌پردازیم.

23
0
5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

اگر شما مربی یا معلم هستید و می‌خواهید تعداد بیش‌تری از مردم عضویت وبسایت شما را بخرند ۵ نکته‌ای که در ادامه مقاله ذکر می‌شود را اجرا کنید. شغل شما مربیگری است، احتمالا در این کار موفق هم بودید ولی می‌خواهید سطح درآمد خود را به سطح بالاتری برسانید. باید توجه کنید که در راه رسیدن به درآمد بالاتر وجهه‌ی خود را از دست ندهید. خبر خوب برای شما: راهی برای فروش یک برنامه مربیگری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ضمن جلوگیری از فرسودگی شغلی به افراد بیش‌تری خدمات دهید. در ادامه به 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی (membership) می‌پردازیم.

5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی

امروز، ما نکاتی درباره نحوه راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی (membership) موفق به اشتراک می‌گذاریم. بنابراین شما با استفاده از این تجربیات می‌توانید تجارت مربیگری (و زندگی شخصی شما) خود را گسترش بدهید. بیایید شروع کنیم.

۱. مزایای پیوستن به سایت اشتراکی خود را به روشنی بیان کنید

اولین نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی (membership) روشن کردن مزایای پیوستن به سایت است. این مهم است که اهداف سایت عضویت خود را به طور واضح مشخص کنید، ارزش و مزایایی که مشتریان شما پس از عضویت کسب می‌کنند را به خوبی بیان کنید. به هر حال، اعلام مزایای عضویت در وبسایت شما بزرگ‌ترین چالش برای افزایش عضویت است.

1 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

اگر شما صاحب مشاغلی هستید که جلسات مربیگری فردی را می‌فروشید، ارزش افزوده‌ی بیش‌تری را که اعضای جدید می‌توانند از جلسات مربیگری از آن برخوردار شوند را برجسته کنید.

انتقال از یک محیط مربی گری فردی به یک محیط مربیگری گروهی جایی که به جامعه بزرگ‌تری خدمت می‌کنید، ممکن است برای شما یک نگرانی شخصی بوجود بیاورد. اما با استفاده از یک روش بازاریابی، این یک فرصت عالی برای این است که سایت عضویت شما به یک فضای امن تبدیل شود، جایی که اعضا این امکان را دارند که از سایر افراد همفکر خود تجربه های مشابه را یاد بگیرند.

یکی از جزئیات بسیار مهمی که می‌خواهم در اینجا اشاره کنم ایجاد محیطی است که اعتماد به نفس به وجود بیاورد. این روز‌ها افراد با اعتماد به نفس کمی وجود دارد. متأسفانه هیچ موسسه‌ای وجود ندارد که این ویژگی را در دیگران به وجود بیاورد. این داستان طبق آخرین مطالعه اعتماد Edelman Trust است. شما بایستی احساس ارزشمند بودن و اعتماد به نفس در مشتریان خود به وجود بیاورید. علاوه بر آن شما باید اعتماد متقابل هم بوجود بیاورید.

3 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

من خودم به عنوان یک مربی کاملاً موافقم که هیچ چیز مهمتر از اعتماد سازی و ایجاد فضای امن برای واقعی بودن در مقابل مشتریان نیست.

اعتماد سازی راهی است که به مردم اجازه می‌دهد تا با شما راحت‌تر باشند و پول خرج کنند و یکی از نکات مهم برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی (membership) است. بدون وجود این حس اعتماد، کمک به مردم دشوارتر است. نیمی از کار این است که شما قابل اعتماد باشید و نیمه دیگر این است که افراد به شما اعتماد کنند. اگر افراد به شما اعتماد کافی داشته باشند که شما می‌توانید به آنها کمک کنید، باید این اعتماد را با گوش دادن به حرف آنها، توجه و تأمین نیازهای خاص آنها تقویت کنید. یک راه کارآمد برای کمک به اعضای خود، ارائه یک خط ارتباطی شفاف و باز است.

دسترسی آسان به ایمیل، میز راهنمایی و گفتگوی رودررو، گفتگوی‌های زنده در رسانه‌های اجتماعی، راه‌هایی است که می‌توانید با مشتریان در ارتباط باشید. اطمینان حاصل کنید که به تمامی پیام‌های آنها پاسخ می‌دهید.

هنگامی که پاسخ می‌دهید، به نکاتی که در زیر گفته شده است دقت کنید:

  • با استفاده از صدای خود به آنها پاسخ دهید، تا احساس شنیدن کنند و دلگرم شوند.
  • سوالات واضح بپرسید، تا آنها را به خوبی درک کنید.
  • بازخورد آنها را بسنجید.

نکته اصلی این است:

مزایای پیوستن به سایت خود را به روشنی مشخص کنید. این نکته با برجسته کنید که وبسایت شما مکانی امن و مطمئن برای افراد همفکر در جهت کمک کردن به یکدیگر، حل مشکلات آنها و رسیدن به اهدافشان باشد. هنگامی که مزایا مشخص شد، می‌توانید این خدمات را به مردم ارائه کنید.

۲. یک امتیاز جذاب برای عضویت سایت اشتراکی خود بگذارید

اگرچه هدف شما از راه اندازی یک وبسایت عضویت محور افزایش درآمد است، اما این نکته را در نظر بگیرید که برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership ) شما بایستی مقداری از درآمد خود را به صورت ماهانه خرج کنید تا مشتریان شما احساس راحتی بیش‌تری کنند و به صورت مداوم اشتراک شما را خریداری کنند.

به طور خاص از قیمت گذاری مبتنی بر ارزش استفاده کنید، در جایی که هزینه عضویت را می‌گیرید باید ارزش‌هایی که در قبال آن ارائه می‌دهید را ذکر کنید تا افراد احساس بهتری داشته باشند. برای مثال بگویید ۵ خدمت ارائه می‌دهید که ارزش آنها جمعا ۱۵۰ دلار است. به تفکیک نوشتن ارزش هر خدمت باعث می‌شود تا مشتریان دید بهتری داشته باشند. به همین دلیل، شرح صریح هر مزیت عضویت مهم است. پس از آماده کردن لیستی مشخص از مزایای مبتنی بر ارزش که مشتریان شما به آن دسترسی دارند، می‌توانید با سهولت بیشتری هزینه‌های عضویت آنها را دریافت کنید.

5 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

اگر به دنبال معیار و نرخ قیمت گذاری هستید باید بگویم بخش عمده‌ای از مالکان اینگونه وبسایت‌ها، ماهیانه مبلغی را بین ۲۵ تا ۴۹ دلار دریافت می‌کنند. در آمریکا ۳۱/۵۸٪ از صاحبان مشاغل عضویت سالانه زیر ۵۰،۰۰۰ دلار، ۱۹/۳٪ بین ۵۱،۰۰۰ تا ۹۹،۰۰۰$ و ۲۸/۰۷٪ بین ۱۰۰،۰۰۰ تا ۲۴۹،۰۰۰$ درآمد دارند که مبلغ بسیار قابل توجهی است.

7 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

البته اینها فقط آمار و ارقام است. شما متناسب با خدمتی که ارائه می‌کنید می‌توانید قیمت گذاری انجام بدهید. به عنوان مثال عضویت Becky Mollenkamp’s The Gutsy Boss Club را در نظر بگیرید، که ماهیانه ۲۴۰ دلار است.

کار شما بسیار پر اهمیت است، خود را دست کم نگیرید. برای خودتان شعار‌هایی تعریف کنید مانند “خدمت به افراد بیشتر و ایجاد تغییر در زندگی مردم” یا “رهبری مردم در زمانی که نیازمند رهبری هستند”. اگر قیمت شما منصفانه باشد و شما به خوبی خدمات خود را ارائه بدهید، منطقی است تا منتظر این باشید که مشتریان اشتراک ماهانه خود را تمدید کنند. ارزان یا گران، اصلی‌ترین اقدام در اینجا لیست کردن خدمات شماست.

8 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

شما باید یک لیست قابل مقایسه از خدمات و ارزش‌هایی که دارید ارائه بدهید، تا مشتریان بتوانند تصمیم بگیرند اشتراک شما یا وبسایت دیگری را بخرند.

به محض عضویت اعضای جدید، بایستی خدمات خود را به آنها ارائه بدهید.

۳. اعضای خود را به طور مداوم با محتوای جدید درگیر کنید

از دیگر نکات مهم برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی (membership)، زنده نگه داشتن سایت با محتوای جدید است. چه در حال ضبط قسمت‌های جدید پادکست باشید و چه درحال وبلاگ نویسی، مهم است که محتوای جدید و تازه را به طور مداوم در اختیار مشتریان قرار بدهید و دقت کنید جدید بودن محتوی فقط موضوعیت ندارد، بلکه محتوای جدید شما بایستی اختصاصی برای آن‌ها باشد.

اگرچه استفاده مجدد از محتوا به طور کلی ایده خوبی است، اما وقتی محتوای جدیدی را بین اعضای خود توزیع می‌کنید، باید این احساس را به اعضای خود بدهید که عضوی از یک انجمن آنلاین انحصاری هستند که به اطلاعات خاصی دسترسی دارند. حتی اگر نوع سایت عضویت شما پروژه محور است مطمئن شوید که الگو‌ها، ابزار‌ها، نقشه‌ها و برگه‌هایی که ارائه می‌دهید مخصوص اعضای شما باشد. دقیقاً مانند Signature Edits Photography Marketing Membership که از ابزارهای بازاریابی، دوره‌های آنلاین و الگو‌های اختصاصی را ارائه می‌دهد.

9 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

یک راه عالی دیگر برای ارائه محتوای اختصاصی به اعضای خود ارائه جلسات مربیگری گروهی یا وبینار‌های زنده است. این همان چیزی است که Tiffany Williams در آکادمی دختران ارائه می‌دهد، جایی که “Opera Team” یک ماه کلاس آنلاین برای اعضا برگزار می‌کنند.

جالب است نه؟

اگر به جلسات گروهی زنده یا وبینار می‌روید، یک لیست خلاصه و تیتروار از مطالبی که میخواهید ارائه بدهید آماده کنید. برگه‌های مربوط به جدول زمانی خود را حفظ کرده و به برنامه وعده داده شده خود پایبند باشید. ناگفته نماند که مردم این روزها مشغول هستند و وقت کمی دارند، بنابراین بایستی وقت را درست مدیریت کنید. ۶۶٪ از بزرگسالان انجمن‌هایی که برای وقت خود و مشتریان ارزش قائلند را موفق‌تر می‌دانند.

10 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

فراتر از درگیر کردن اعضای خود با محتوای منحصر به فرد و با ارزش، عامل کلیدی دیگر این است که به طور مداوم این کار را ادامه دهید. با توجه به اینکه ۶۰٪ از بازاریابان محتوا می‌گویند در تولید مداوم مشکل دارند و ۴۰٪ دیگر تولید محتوای جذاب را چالش برانگیز می‌دانند، باید بگوییم که این کار واقعاً کار دشواری است، اما غیر ممکن نیست.

11 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

مانند هر کار سخت دیگری، وقتی کار را به انجام رساندید آن زمان است که از شیرینی آن لذت خواهید برد. یکی از راه‌های یافتن ایده محتوای تازه برای جلب نظر اعضا، انجام تحقیقات درباره مشتری است. از اعضا در مورد پیشرفت آنها، آنچه بیش‌تر نیاز دارند و آنچه می‌خواهند یاد بگیرند بپرسید. سپس بر آن اساس مطالب خود را تولید کنید تا نیازهای آنها را برآورده کند.

مخاطبان شما در مرکز تجارت شما هستند، بنابراین بایستی محتوای شما اختصاصی برای آنها باشد. روش کارساز دیگر برای شاد نگه داشتن اعضای خود این است که اطمینان حاصل کنید تجربه کلی عضویت انتظارات آنها را برآورده می کند.

۴. یک تجربه کاربری یکپارچه ایجاد کنید

بخش بزرگی از ایجاد یک سایت عضویت موفق ارائه تجربه کاربری مثبت است.

اطمینان حاصل کنید از قابلیت‌های سایت شما استفاده‌ی آسان، پیمایش بین مطالب آسان و از دید کاربران جذاب باشد. علاوه بر اهمیتی که مطالب شما دارد، بایستی بستر فنی وبسایت شما هم مناسب این کار باشد. مطمئن شوید وبسایت عضویت شما از نظر کاربران درست کار می‌کند.

شما می‌توانید مسیر خودتان را طی کنید (DIY) و یک پلاگین عضویت را در سایت وردپرس خود نصب کنید تا کارتان راه بیافتد. همچنین می‌توانید از محصولات آماده استفاده کنید (DFY) و سیستم عامل‌های عضویت مانند Kajabi ،Thinkific یا Podia را انتخاب کنید. عملکرد روان در سایت شما ضروری است، و حتی می‌تواند در نگاه اول باعث جذب یا دفع مشتریان شما بشود.

به عنوان مثال از طراحی تمیز و واضح Painthog’s Premium Membership دیدن کنید. در مورد ورود کاربران جدید، عضویت آنها و مسیری که آنها طی می‌کنند، هیچ نگرانی وجود ندارد. اگر کنجکاو هستید بدانید باید بگویم که Painthog سایت عضویت خود را با استفاده از Podia ایجاد کرده است.

13 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

Podia یک فروشگاه متنوع برای اجرای طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال سودآور است. محصولات این وبسایت متناسب با انواع نیاز‌های شما ازجمله: دوره آنلاین، وبینار، بارگیری دیجیتال یا حتی بسته‌های پیشنهادی می‌تواند باشد. بنابراین اگر می‌خواهید کار شما راحت انجام شود می‌توانید از محصولات این فروشگاه‌ها استفاده کنید. یک دوره رایگان ۱۴ روزه از خدمات Podia وجود دارد که می‌توانید آن را امتحان کنید.

صرف نظر از انتخاب نوع بستر عضویت، موضوع این است که از یک پلتفرم استفاده کنید که قابل اطمینان باشد و یک تجربه کاربری روان را ارائه دهد. فراتر از تدارکات تجربه کاربری، اعضای وبسایت شما نیازمند پشتیبانی خواهند بود. شما بایستی یک بخش برای پاسخگویی به آنها ایجاد کنید.

۵. بر ارائه خدمات درجه یک به مشتری تمرکز کنید

نیروی محرکه اصلی هر تجارت پر رونق ارائه خدمات عالی به مشتری است. با توجه به این واقعیت که ارائه خدمات عالی به کاربران مهمترین عاملی است که بر میزان اعتماد مصرف کنندگان به یک شرکت تأثیر می‌گذارد، بایستی با تمرکز فراوان بر روی آن کار کنید.

14 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

طبق آمار، ۹۶ درصد از مصرف کنندگان جهانی ادعا می‌کنند که کیفیت خدمات عامل مهمی در انتخاب وفاداری آنها به یک برند است.

خب سوال این است، چگونه می‌توانید خدمات سطح عالی به مشتریان ارائه بدهید؟ علاوه بر ایجاد یک خط پشتیبانی و ارتباطی که باعث می‌شود اعضای شما احساس کنند حمایت می‌شوند، می‌توانید راه‌هایی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود ابداع کنید.

15 5 نکته برای راه اندازی یک سایت به صورت اشتراکی ( membership )

اگر برای ایجاد حس رضایت در مشتریان خود ایده کافی ندارید، می‌توانید از وبسایت‌های مشابه الگوبرداری کنید. برای مثال می‌توانید عضویت گروه استراتژی اجتماعی Minessa Konecky را امتحان کنید، که اعضای آن با ارزش بیش از ۱۴۰۰۰ دلار فقط با ۱۴/۹۹ دلار در ماه پول می‌دهند.

برای پرداخت ۱۴۰۰۰ دلار به صورت هزینه ماهانه ۷۷/۸ سال طول می‌کشد تا این مبلغ را پرداخت کنید، بنابراین می‌گویم که این هدیه است. شما می‌توانید در فواصل زمانی مشخص به مشتریان خود یک ایمیل ارسال کنید و آنها را تشویق به فکر کردن و یادگیری بیشتر کنید. تشویق و دلگرم کردن آنها تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، روش‌های زیادی برای لذت بخش کردن تجربیات مشتریان وجود دارد. شما می‌توانید این روش‌ها را اتخاذ کنید و یا راه‌های جدید ابداع کنید. هدف از خوشحالی مشتریان شما ارائه خدمات عالی به آنها است تا نه تنها احساس گرما و صمیمیت برای آنها به وجود بیاورد، بلکه آنها را متقاعد کند تا اشتراک عضویت خود را دوباره تمدید کنند. هر چقدر بتوانید ارتباط بهتری برقرار کنید مشتریان وفادار بیشتری خواهید داشت.

در غیر این صورت شما دچار خطر ریزش مشتری می‌شوید. تا جایی که می‌توانید در جهت ایجاد احساس رضایت در مشتریان تلاش کنید، تلاش خود را برای دستیابی به سطح خدمات عالی در طولانی مدت ادامه دهید. این یک روش عالی برای پرورش علاقمندان و اعضای متعصب است.

نتیجه

اگر از عضویت به روش صحیح استفاده کنید، می‌توانید تجارت مربیگری شکوفائی ایجاد کرده و به افراد بیش‌تری کمک کنید.

فقط پنج نکته در مورد مربیگری را در ذهن داشته باشید:

شماره ۱: صریحاً مزایای عضویت در وبسایت خود را مشخص کنید و این مزایا را به وضوح به مخاطبان خود منتقل کنید.

شماره ۲: از قیمت گذاری مبتنی بر ارزش استفاده کنید و علاوه بر هزینه و علامت گذاری، قیمت عضویتی را تعیین کنید که براساس ارزشی باشد که به مشتریان می‌دهید.

شماره ۳: به طور مداوم محتوای ارزشمند و انحصاری ارائه دهید که مخاطبان شما را در طولانی مدت درگیر کند.

شماره ۴: برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در عملکرد عضویت، بر ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه تمرکز کنید.

شماره ۵: خدمات عالی به مشتری را به عنوان راهی برای ایجاد رابطه مادام العمر در اولویت خود قرار دهید.

حال که با نکات برای راه اندازی سایت به صورت اشتراکی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس