بهترین بازی های ویدیویی جولای 2022

22
0

جولای ثابت کرد که به طرز شگفت انگیزی ماه محکمی برای صنعت بازی است، حتی اگر روی کاغذ به نظر نمی رسید. در حالی که تنها یک نسخه واقعا قابل توجه AAA وجود داشت، طیف گسترده ای از عناوین تجربی از ژانرهای مختلف در طول ماه مورد توجه قرار گرفتند. از بازسازی یک بازی که هرگز نسخه غربی نداشت تا تجربه‌ای کوتاه و همه‌جانبه درباره گربه‌ها، برخی از متمایزترین و غیرمتعارف ‌ترین بازی‌های سال 2022 در ماه جولای عرضه شدند. در این پست به بررسی بهترین بازی های ویدیویی جولای می پردازیم.

بهترین بازی های ویدیویی جولای

در نتیجه، تعداد کمی از بازی‌ها وجود دارند که به بازیکنان توصیه می‌کنیم این ماه قبل از انتشار سریع پاییز امسال، آن‌ها را بررسی کنند. به ویژه، هفت بازی زیر واقعاً با ما صحبت کردند.

بازی Xenoblade Chronicl

یکی از آخرین نسخه های ماه نیز بهترین بود. Nintendo و Monolith Soft Xenoblade Chronicles 3 را در 28 ژوئیه منتشر کردند، و به عنوان نقطه اوج آنچه این سری از زمان انتشار اولین عنوان Xenoblade Chronicles ساخته شده است، عمل می کند. در حالی که سیستم مبارزه آن بسیار پیچیده است، با ساختار و ترکیب شخصیت‌های MMO مانند، داستان برجسته و وفاداری آن به فرمول سری باید طرفداران JRPG را که اکنون سومین بازی Xenoblade Chronicles را روی نینتندو سوییچ دریافت می‌کنند، خوشحال کند.

جس ریس در نقد چهار ستاره Digital Trends درباره Xenoblade Chronicles 3 نوشت: «اگر از نظر عاطفی به شخصیت‌ها وابسته می‌شوید، به‌ویژه شخصیت‌های پرشوری که نمی‌خواهند به مردم صدمه بزنند و فقط تلاش خود را می‌کنند، این یک بازی ضروری است. شما فقط باید برای یک RPG اکشن آماده باشید که همیشه تصویری از ظرافت نیست  و آماده باشید که با این ویژگی‌ها در یک ماجراجویی طولانی زندگی کنید.

یکی از بهترین روایت‌های بازی ویدیویی سال در یکی از طولانی‌ترین بازی‌های RPG آن گنجانده شده است. اما اگر از طرفداران فرمول RPG Monolith Soft هستید، به نظر نمی رسد دلیلی وجود داشته باشد که این بازی را بررسی نکنید. Xenoblade Chronicles 3 اکنون به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است.

بازی Stray  

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های این ماه Stray است، عنوانی مستقل از استودیو BlueTwelve و ناشر Annapurna Interactive درباره گربه‌ای که در حال کاوش در یک شهر سایبرپانک پسا آخرالزمانی است. برای صاحبان گربه، Stray رویایی است که به حقیقت پیوسته است، زیرا تمام رفتارهای عجیب و غریبی که گربه های شایان ستایش با آن ها شناخته شده اند را به نمایش می گذارد. Stray یک بازی زیبا با داستانی جذاب است که تنها پنج ساعت طول می کشد، بنابراین اگر می توانید آن را در برنامه بازی خود قرار دهید.

از زمانی که بازی برای اولین بار معرفی شد، چیزهای زیادی در مورد برتری گربه سانان دوست داشتنی بازی ساخته شده است، اما Stray فقط یک ترفند زیبا نیست. جووانی کولانتونیو در نقد چهار ستاره‌اش از Stray نوشت: این یک بازی علمی-تخیلی آینده‌نگر درباره ارتباط پیچیده‌تر ما با فناوری است. بین ایده‌های گیم‌پلی هوشمندانه (هر چند محدود) و تفسیرهای اجتماعی سنگین، Stray یک تجربه ویژه است که بهترین کار را به عنوان یک قطعه خلقی(mood) آینده‌نگر دارد. و در این مورد واقعاً دوست داشتنی است.»

اگر عاشق گربه‌ها هستید، به نظر می‌رسد غیرممکن است که عاشق برخی از بخش‌های Stray نباشید. Stray هم اکنون برای PC، PS4 و PS5 در دسترس است. این بازی با اشتراک PlayStation Plus Extra یا PlayStation Plus Premium نیز در دسترس است، و این اولین بازی است که در روز اول سرویس اشتراک جدید سونی راه اندازی می شود.

بازی Live A Live 

بهترین بازی های ویدیویی جولای
بهترین بازی های ویدیویی جولای

JRPG بزرگ دیگری که در ماه جولای منتشر شد Live A Live بود. این نینتندو سوییچ انحصاری از Square Enix در واقع یک بازسازی از Super Famicom RPG است که هرگز آن را به ایالت تبدیل نکرد. به ندرت پیش می‌آید که بازی‌هایی که در این موقعیت قرار دارند، نسخه western (غربی) داشته باشند، چه رسد به اینکه بازسازی شوند، بنابراین این یک بازی قابل توجه است. با این حال، به لطف تغییر HD-2D و ساختار منحصر به فرد خود که در آن بازیکنان چندین ماجراجویی جداگانه را پشت سر می‌گذارند، قبل از اینکه در پایان همه با هم جمع شوند، بیشتر متمایز می‌شود.

جورج یانگ در نقد سه و نیم ستاره Digital Trends از Live A Live نوشت: «Live A Live عمدتاً کاری را که قرار است انجام دهد انجام می دهد: داستانی مفید را تعریف کنید و با گیم پلی جذاب از آن پشتیبانی کنید. با این حال، بازی برای رسیدن به بهترین قسمت، که آخرین فصل زمانی است که همه شخصیت‌ها برای پیوستن به یک حزب در دسترس هستند، خیلی طول می‌کشد. تا آن زمان، تعدادی از فصل‌های کاراکتر می‌توانند اسلوگ‌هایی برای عبور از آن‌ها باشند. ارائه بصری (قابل مشاهده) و موسیقی عالی هستند، با این حال، سفر تا پایان را برای هر دو چشم و گوش لذت بخش می کند.

توسعه دهندگانی که در دهه 90 روی Live A Live کار می کردند، عناوینی مانند Chrono Trigger و Octopath Traveler را تحت تأثیر قرار دادند. اگر می‌خواهید نسخه مدرنی از جایی که این ایده‌ها منشا گرفته‌اند ببینید، پس Live A Live یک بازی فوق‌العاده برای بررسی است. در حال حاضر، Live A Live به طور انحصاری روی نینتندو سوییچ در دسترس است.

بازی As Dusk Falls

بهترین بازی های ویدیویی جولای
بهترین بازی های ویدیویی جولای

As Dusk Falls برای کسانی است که از بازی های ماجراجویی داستان وار مانند Life is Strange: True Colors لذت می برند. As Dusk Falls که به دو کتاب تقسیم شده است که هر کدام سه فصل هستند، داستان یک گروگانگیری در هتلی در آریزونا و تأثیرات آن بر افرادی که در طول آن آنجا بودند را بیان می کند. این بازی در قالبی شبیه به کمیک متحرک و با حداقل حرکت ارائه شده است، بنابراین انتخاب ها واقعاً محور تجربه تعاملی در اینجا هستند. ارائه منحصر به فرد آن برای همه مناسب نیست، اما اگر سبک غیر معمول با شما کلیک کند، واقعاً از آن لذت خواهید برد.

ما در بررسی Star Digital Trends سه و نیم بازی نوشتیم: «حتی اگر Dusk Falls برای بازی روی کنترلر احساس خوبی نداشته باشد، این یک روایت درام جنایی جذاب است که حتی با افزایش سناریو و عجیب ‌تر شدن آن همچنان هیجان‌انگیز است. اگر به درام‌های جنایی یا بازی‌های داستان ‌محور علاقه دارید، حداقل ارزش این را دارد که این موضوع را در Xbox Game Pass بررسی کنید.

همانطور که Dusk Falls  قابل توجه است زیرا یکی از تنها بازی‌های منتشر شده توسط استودیوی Xbox Game است که در سال 2022 برای Xbox Series X و Xbox Series S عرضه می‌شود. در نتیجه، طرفداران ایکس باکس که به دنبال محتوای انحصاری هستند باید واقعا آن را بررسی کنند، زیرا این یک تجربه منحصر به فرد است.

بازی Klonoa Phantasy Reverie Series

Klonoa Phantasy Reverie Series یک ریمستر از دو بازی اصلی کنسول در یک سری پلتفرمر تا حدی مبهم Bandai Namco است. بازی‌ها با کاوش و نجات یک دنیای رویایی، شخصیت اصلی را دنبال می‌کنند. در بیشتر موارد، بازی‌ها ماجراجویی‌های ساده پلتفرم هستند، اگرچه بازی اول، پایانی تکان‌دهنده دارد. طراحی منحصربه‌فرد در سطح 2.5 بعدی و توانایی‌های Klonoa را در افزایش دشمنان اضافه کنید، و مجموعه‌ای خواهید داشت که واقعاً هرگز آنگونه که تا به حال سزاوار آن بود، نرسیده است.

«از زمین‌های چمن‌زار گرفته تا جنگل‌های عجیب و غریب، که همگی با آهنگ‌های موسیقی آرام‌بخش و شاد همراه هستند، حتی زمانی که اوضاع وخیم است، Klonoa دائماً به ما یادآوری می‌کند که یک بازی ویدیویی عالی می‌تواند فقط یک تجربه سرگرم‌کننده خالص باشد که بازیکنان را به دنیایی متفاوت می‌برد.» De’Angelo Epps در مقاله Digital Trends این مجموعه را توصیه کرد.

بازی‌های Klonoa از لحاظ تاریخی عملکرد ضعیفی داشته‌اند، بنابراین امیدواریم این مجموعه بازسازی‌شده آنقدر خوب عمل کند که ادامه سری را تضمین کند. این همان بازی است که طرفداران پلتفرمرها می خواهند در این ماه آن را بررسی کنند. سری Klonoa Phantasy Reverie هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Nintendo Switch در دسترس است.

بازی Endling: Extinction is Forever

بهترین بازی های ویدیویی جولای
بهترین بازی های ویدیویی جولای

Endling: Extinction is Forever عناصر ماجراجویی و بازی بقا را با هم ترکیب می کند تا داستان روباهی را روایت کند که فقط سعی دارد از چهار فرزند خود در دنیایی که انسان ها به سرعت در حال نابودی آن هستند محافظت کند. در بین لحظاتی که برای جستجوی یک توله گم شده سپری می شود، بازیکنان باید از شکارچیان و خزدارها نیز فرار کنند و غذایی برای خوردن پیدا کنند. Endling: Extinction is Forever در داستان سرایی محیطی استادانه است، زیرا هر روز که می گذرد کم کم شاهد قطع درختان، پر شدن زباله ها در رودخانه ها و زمانی که مناظر زیبا پوشیده از دود و کثیف می شود را خواهید دید.

اوایل این ماه، در مورد این که چگونه این عنوان برجسته بود، نوشتیم که ممکن است با عرضه در همان روزی که Stray و As Dusk Falls منتشر شد، کمی از بین برود. ما نوشتیم: «این وحشتناک و بسیار افسرده‌کننده است، اما در رساندن پیام هوادار محیط‌زیست و ضد سرمایه‌داری آن مؤثر است». اگرچه Endling: Extinction is Forever بدبینانه تر از Stray است زیرا تأثیر مستقیم اعمال بشر را منفی تر توصیف می کند، اما یک بازی مستقل در مورد طبیعت به همان اندازه ارزشمند است که یک قهرمان حیوان بامزه را در خود دارد. در واقع، این تفاوت‌ها باعث می‌شود Endling: Extinction به عنوان یک قطعه همراه خوب برای Stray باشد.

کمی تعجب آور است که ما دو بازی پسا آخرالزمانی(post-apocalyptic) با بازی حیوانات در یک روز داشتیم، اما Endling: Extinction is Forever به اندازه کافی برای ایستادن به تنهایی مقاومت می کند. اگر این پیش‌ فرض دلخراش شما را مجذوب خود می‌کند، توصیه می‌کنم بازی را امتحان کنید. Endling: Extinction is Forever هم اکنون برای PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch در دسترس است.

بازی Bear and Breakfast 

بهترین بازی های ویدیویی جولای
بهترین بازی های ویدیویی جولای

گاهی اوقات، بازی ها فقط به دلیل عناوین یا مفهوم کوکی (kooky) خود برجسته می شوند. خرس و صبحانه یکی از آن بازی ها است به همین دلیل. این یک بازی در مورد خرسی است که خواب و صبحانه را اداره می کند! در حالی که دارای هنر زیبا و مناطق پر جنب و جوش برای اکتشاف بازیکنان است، Bear and Breakfast نیز ترسی ندارد که به عناصر شبیه سازی مفهومی خود متمایل شود، زیرا بازیکنان باید تخت خواب و صبحانه خود را بسازند و مطمئن شوند که به آرامی کار می کند.

جووانی کولانتونیو در مقاله‌ای نوشت: «به نظر من سبک بصری کارتونی آن با اشکال ساده و پالت رنگارنگ آن آرامش ‌بخش است.» ” اگرچه بیشتر از همه، این جنبه خلقت است که برجسته است. این یک بازی در مورد فیکس کننده ها است، بازی ای که با رضایت حاصل از تعمیر یک فضای شکسته و ایجاد احساس در خانه بازی می کند. ساختن فضاهای راحت و مینیاتوری از چند شی با قرارگیری خوب، یک حلقه گیم پلی zen مانند ایجاد می کند که در میان موج گرمای غیرقابل تحمل، ما را آرام می کند.

اگر این عنوان قبلاً شما و Bear and Breakfast را به فروش نرسانده است، شاید حال و هوای آرامش‌ بخش آن به فروش برسد. Bear and Breakfast هم‌اکنون برای رایانه شخصی در دسترس است و برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است.

منبع : digitaltrends

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس