پارلمان اوکراین ارز دیجیتال را قانونی کرد | تاثیر ارز دیجیتال بر روی اقتصاد اوکراین

کشور اروپایی اوکراین ممکن است راهی برای وابسته بودن اقتصادش پیدا کرده باشد. ادامه به اوکراین و قانونی شدن در آن ارز دیجیتال می‌پردازیم. 

20
0
2 پارلمان اوکراین ارز دیجیتال را قانونی کرد تاثیر ارز دیجیتال بر روی اقتصاد اوکراین

تصور کنید شما کشوری با اقتصاد وابسته هستید، بیشتر فلزات خام و محصولات کشاورزی صادر می‌کنید، اما بدون سرمایه گذاری زیاد خارجی. این اقتصاد چشم انداز خوبی ندارد، اینطور نیست؟ با این حال، کشور اروپایی اوکراین ممکن است راهی پیدا کرده باشد. ادامه به اوکراین و ارز دیجیتال می‌پردازیم.

پارلمان اوکراین ارز دیجیتال را قانونی کرد

1 پارلمان اوکراین ارز دیجیتال را قانونی کرد تاثیر ارز دیجیتال بر روی اقتصاد اوکراین

اوکراین شرط بندی بزرگی بر روی ارزهای رمزنگاری کرده است. پارلمان اوکراین در حال حاضر به قانونی کردن رمزارزها در این کشور رای مثبت داده است. در صورت تمدید، این امر به صرافی‌های رمزنگاری شده اجازه می‌دهد تا به طور رسمی نیز فعالیت کنند. موارد فوق پس از تصویب پارلمان برای دومین بار از لایحه دارایی‌های مجازی به اجرا درآمده است. به طور کلی، ۲۷۶ تن از ۳۶۸ مدیر اجرایی یا نمایندگان پارلمان به این لایحه رای مثبت دادند.

“پارلمان اوکراین در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ به پیش نویس شماره ۳۶۳۷ لایحه دارایی‌های مجازی رای داد. این صنعت صنعت ارزهای رمزنگاری شده را تنظیم می‌کند و در حال حاضر دارندگان چنین دارایی‌هایی آنها را به طور قانونی مبادله و اعلام می‌کنند و شرکت‌های رمزنگاری بین المللی ممکن است یک تجارت بلاک چین در اوکراین ثبت کنند.”

این یعنی جلو رفتن

پارلمان اوکراین ارز دیجیتال را قانونی کرد تاثیر ارز دیجیتال بر روی اقتصاد اوکراین

به گفته الکس بورنیاکوف، معاون تحول دیجیتال برای توسعه فناوری اطلاعات:

“صاحبان ارزهای رمزنگاری شده چندین مزیت خواهند داشت. از آنجا که مبنای قانونی برای ارزهای رمزنگاری شده وجود خواهد داشت، آنها می‌توانند حداقل در صورت وقوع اتفاقی از ثروت مجازی خود محافظت کنند. آنها همچنین می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده را مبادله کرده و آنها را اعلام کنند. این روند کاملاً شفاف خواهد بود.”

با این حال، شایان ذکر است که موارد ثبت شده صرفاً یک چارچوب است. به همین دلیل ، “هنوز مکانیزم‌ها و رویه‌هایی برای اقدام با دارایی‌های مجازی تجویز نشده است.”

در حالی که موارد نظارتی اغلب مطلوب به نظر می‌رسید، اوکراین در طول این سال‌ها نسبتاً دوست دار ارز‌های دیجیتال بوده است.

این را در نظر بگیرید، طبق Chainalysis، اوکراینی‌ها در سپتامبر ۲۰۲۰ به عنوان برترین پذیرندگان ارز رمزنگاری شده در سراسر جهان رتبه بندی شدند. در همین حال، مقامات دولتی اوکراین علاقه خود را به ارز‌های دیجیتالی نشان داده‌اند.

حال که قانونی شدن ارز دیجیتال در اوکراین را دریافتید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس