بازی Dead Space remake معرفی شد

چند وقت پیش شایعاتی در مورد ساخته شدن Dead Space جدید پخش شد. در ادامه به معرفی شدن بازی Dead Space remake می‌پردازیم

28
0
بازی Dead Space remake معرفی شد

بازی Dead Space یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌ها در تاریخ است. با بسته شدن استودیوی Visceral Games و کنسل شدن پروژه‌ی استاروارز این استودیو که توسط کارگردان مشهور Amy Hennig در حال ساخت بود، امید‌ها برای ساخته شدن یک بازی دیگر از این سری محبوب نابود شد. چند وقت پیش شایعاتی در مورد ساخته شدن Dead Space جدید که بازسازی نسخه‌ی اول این سری است پخش شد. در ادامه به معرفی شدن بازی Dead Space remake می‌پردازیم

بازی Dead Space remake معرفی شد

1 بازی Dead Space remake معرفی شد

Dead Space با بازسازی نسخه‌ی اول این سری که به طور رسمی هنگام کنفرانس EA Play Live 2021 معرفی شد درحال بازگشت است. همانطور که در اوایل سال جاری گزارش شد، این بازی یک باز سازی از Dead Space اصلی است. هر آنچه در مورد این بازسازی می‌دانیم، این است که این بازی برای سیستم عامل‌های مدرن ساخته شده است و از سخت افزار موجود در جدیدترین کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی مدرن بهره می‌برد. به احتمال بالا این بازی برای کنسول‌های نسل ۸ یعنی PS4 ،Xbox One منتشر نمی‌شود.

این بازسازی توسط استودیوی Motive، تیم مسئول ساخت بازی Star Wars: Squadrons و همچنین تیم پشتیبانی در سایر عناوین EA مانند Star Wars: Battlefront 2، در حال توسعه است. طبق گزارشات ساخته شدن Dead Space remake بسیار تحت تاثیر ساخته شدن بازسازی Resident Evil 2 بوده است. به دلیل موفقیت بالای Resident Evil 2 Remake شرکت EA تصمیم به ساخت این بازسازی گرفته. همچنین منبع شایعه گفته بود که بازی از نظر گیم پلی نیز از Resident Evil 2 الهام گرفته.

در تیزر به نماش درآمده گرافیک بازی بسیار بالا بود. بازی در حال ساخت با موتور اختصاصی EA یعنی Frostbite است. این موتور بازی سازی در گذشته مورد بحث و انتقاد‌های شدیدی از طرف بازیکنان و بازی ساز‌ها به دلیل عملکرد بد قرار گرفت. حال باید دید آیا این انتخاب برای ساخت باز سازی Dead Space درست است یا خیر و آیا این بازی توانایی برآورده کردن انتظارات را دارد یا نه.

آخرین بازی در این سری Dead Space 3 بود. در حالی که به طور کلی واکنشات به آن مثبت بود ولی Dead Space 3 نتوانست انتظارات فروش EA را برآورده کند.

حال که با بازی Dead Space remake آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس