آموزش استفاده از افکت پرده سبز در تیک تاک

افکت پرده سبز در تیک تاک به تولید کنندگان محتوا اجازه می‌دهد عکس یا ویدیو را بر روی پس زمینه فیلم یا خود فیلم سوار و استفاده کنند.

165
0
آموزش استفاده از افکت پرده سبز در تیک تاک

افکت پرده سبز در تیک تاک به سازندگان اجازه می‌دهد عکس یا ویدیو را بر روی پس زمینه فیلم یا خود فیلم سوار کنند. به طور سنتی، این به معنای استفاده از تنظیماتی است که برگه بزرگی که معمولا سبز رنگ است پشت ویدئو یا عکس قرار دهند. رنگ ثابت سبز باعث می‌شود تا بتوانید پس از تولید ویدئو به صورت دیجیتالی آن رنگ را حذف کرده و هر تصویر یا ویدیویی را به جای آن قرار دهید. در ادامه به آموزش استفاده از افکت پرده سبز در تیک تاک می‌پردازیم.

مطالب زیر را هم مطالعه کنید:

حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک با این 2 روش

11 روش برای جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک

6 بهترین جایگزین تیک تاک که باید به جای آن امتحان کنید

آموزش استفاده از افکت پرده سبز در تیک تاک

1 آموزش استفاده از افکت پرده سبز در تیک تاک

اکنون ایده صفحه‌های سبز به عنوان راهی برای پنهان کردن پس زمینه در جلسات یا ایجاد فیلم‌های سرگرم کننده در شبکه‌های اجتماعی دیجیتالی استفاده می‌شود. اپلیکیشن TikTok این ایده را با افزودن افکتی در برنامه برای استفاده در ویدئو‌ها قرار داده. گرچه افکت TikTok به اندازه‌ی یک پرده‌ی سبز واقعی صاف و صیقلی نیست ولی کار را راه می‌اندازد و به سازنده اجازه می‌دهد در حالی که تصویری از پس زمینه ویدیو را به مخاطب نشان می‌دهد، روی صفحه باقی بماند.

افکت یک روش عالی برای بهتر کردن یک فیلم و ارائه تصاویری جالب است. تولید کنندگان محتوا به طور مرتب از آن در TikTok استفاده می‌کنند تا مخاطب بتواند هر موضوع را که بحث در مورد آن است مشاهده کند و بهتر درک کند. بسیاری از جلوه‌های مختلف برای انتخاب وجود دارد همچنین شما می‌توانید عکس دلخواه خود را در پس زمینه‌ی فیلم قرار دهید.

در اینجا نحوه انجام این کار در TikTok آورده شده است:

2 آموزش استفاده از افکت پرده سبز در تیک تاک

  • برای ایجاد یک ویدیوی جدید، روی نماد + در مرکز پایین صفحه ضربه بزنید.
  • روی «جلوه ها» در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید.
  • “صفحه سبز” را از فهرست انتخاب کنید.
  • تمام جلوه‌های صفحه سبز را مرور کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای آنچه که می‌خواهید با ویدیوی خود انجام دهید مناسب است.

متداول‌ترین جلوه‌های مورد استفاده ساده‌ترین آنهاست: آنها عکس یا ویدیویی را به پس زمینه اضافه می‌کنند که با حرکت سوژه در اطراف قاب در جای خود باقی می‌ماند. شما می‌توانید تصویری به عنوان برچسب اضافه کنید که قابل تغییر اندازه و جابجایی است، یا می‌توانید تصویری را روی لباس خود قرار دهید تا ظاهر شما تغییر کند.

حال که با افکت پرده سبز در تیک تاک آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس