گیم پلی بازی Elden Ring لیک شد!

Elden Ring یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال آینده است و ۱۰۰ روز دیگر منتشر می‌شود. در ادامه به گیم پلی بازی Elden Ring می‌پردازیم.

43
0
گیم پلی بازی Elden Ring لیک شد!

بازی Elden Ring یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال آینده است و در کم‌تر از ۱۰۰ روز دیگر منتشر خواهد شد. این بازی از روز معرفی تمام فن‌ها را بسیار هیجان زده کرد. و نام‌های بزرگی در ساخت این بازی نقش دارند، مانند میازاکی خالق بازی دارک سولز و جرج آر آر مارتین نویسنده کتاب‌های بازی تاج و تخت. در ادامه به گیم پلی بازی Elden Ring می‌پردازیم.

گیم پلی بازی Elden Ring لیک شد!

2 گیم پلی بازی Elden Ring لیک شد!

تصاویری از Elden Ring بازی RPG و اکشن آینده FromSoftware که خود استودیو آن را جانشین معنوی Dark Souls می‌داند، ظاهراً به صورت آنلاین فاش شده است. به گفته جف گراب، روزنامه نگار، گیم پلی بازی بر روی یک کنسول اصلی Xbox One ضبط شده است. این فیلم هیچ چیز قابل توجهی نشان نمی‌دهد، اگرچه بر اساس جهش‌های شخصیت در گیم پلی، به نظر می‌رسد بازیکنان قادر خواهند بود در Elden Ring بسیار روانتر از اکثر بازی‌های قبلی FromSoftware بپرند.

اگرچه بر اساس موقعیت بصری گیم پلی نشت شده، به احتمال زیاد این نشت واقعی است زیرا محیط اطراف با قلعه‌ها ، جنگل‌ها و آسمان سبز که در رسمی دیده شده است مطابقت دارد.

اگر نشت واقعی باشد، این اولین باری است که گیم پلی Elden Ring را خارج از تریلرهای رسمی می‌بینیم. ما انتظار داریم به زودی تعداد بیشتری گیم پلی از Elden Ring را ببینیم زیرا بازی قرار است در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شود، اما این نکته کوچک مطمئناً در این بین طرفداران را هیجان زده می‌کند. Elden Ring بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی‌های ۲۰۲۲ است و به راحتی می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های Xbox تا کنون باشد، بنابراین مطمئناً همه چیز طرفداران را به وجد می‌آورد.

سکوت استودیوی فرام سافتور در حالی که تقریبا ۳ ماه تا انتشار این بازی مانده بسیار عجیب است. به هر حال این لیک یک دل گرمی به طرفداران دارک سولز و بازی‌های فرام سافتور بود.

حال که با لیک گیم پلی بازی Elden Ring آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس