آشنایی با سرویس شخصی سازی دسته بازی Xbox

مایکروسافت سرویس شخصی سازی دسته بازی Xbox که آن را به اسم Xbox Design Lab می‌شناسیم دوباره فعال کرده است.

53
0
آشنایی با سرویس شخصی سازی دسته بازی Xbox

مایکروسافت سرویس شخصی سازی دسته بازی Xbox که آن را به اسم Xbox Design Lab می‌شناسیم دوباره فعال کرده است. این سرویس که در ابتدا در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شده بود به کاربران و گیمران اجازه می‌داد تا دسته‌ی شخصی خود را هر گونه که دوست دارند (البته با محدودیت‌هایی) بسازند. این سرویس که برای چند وقت غیر فعال شده بود دوباره بازگشته و به شما اجازه می‌دهد تا بر خلاف گذشته که دسته‌ی Xbox One s را شخصی سازی می‌کردید دسته‌ی بازی نسل جدید Xbox را شخصی سازی کنید.

آشنایی با سرویس شخصی سازی دسته بازی Xbox

1 آشنایی با سرویس شخصی سازی دسته بازی Xbox

کنترل‌های Xbox Design Lab با ترکیب‌های مختلف رنگی و قیمت ۶۹/۹۹ دلار در کشور‌های اروپایی و آمریکای شمالی در دسترس است. همانند قبل شما می‌توانید رنگ بدنه، رنگ دکمه‌ها، رنگ پشت، رنگ Dpad، رنگ ماشه‌ها و دیگر نقاط دسته را با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. همچنین این امکان به شما داده می‌شود که نوشته‌ای (مانند اسم یا گیمر تگ خود) را در قسمت پایین دسته‌ی هک کنید. البته در نظر داشته باشید اگر بخواهد نوشته‌ای را بر روی دسته بنویسید باید ۹/۹۹ دلار اضافه بر قیمت دسته (که ۶۹/۹۹ دلار است) پرداخت کنید.

تمام کنترلر‌های جدید Xbox Design Lab بر پایه‌ی کنترلر‌های نسل بعدی اکس باکس یعنی Xbox Series هستند که اصلاحات زیادی نسبت به کنترلر‌های قدیمی Xbox One و One s دارند. مایکروسافت کنترلر‌های جدید خود را برای طیف وسیع‌تری از افراد ساخته است. کنترلر‌های جدید از Dpad‌های جدید استفاده می‌کنند همچنین کمی شکل و جنس بدنه‌ی آن‌ها متفاوت است. در نظر داشته باشید که کنترلر‌های Xbox series به کنسول‌های قدیمی اکس باکس یعنی Xbox One ،Xbox One S|X متصل می‌شود و برعکس. پس اگر کنسول شما قدیمی است و فعلا نمی‌خواهید کنسول جدیدی را بخرید نگران نباشید. با تغییر کنسول هنوز دسته‌های شما قابل استفاده است.

متاسفانه هنوز امکان شخصی سازی دسته‌ی بازی Xbox Elite موجود نمی‌باشد. و فقط به یک شکل فروخته می‌شود. البته مایکروسافت در گذشته نسخه‌ای خاص از دسته‌ی Elite را منتشر کرد. همچنین بعضی از سایت‌های غیر رسمی این کار را برای شما انجام می‌دهند.

همین حالا با با کلیک اینجا دسته‌ی شخصی خود را بسازید!

حال که با سرویس شخصی سازی دسته بازی Xbox آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس