لیست بهترین برنامه های تایپ صوتی کدام موارد می‌باشد؟

42
0
0 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

برنامه های تایپ صوتی ممکن است کمی برای عموم مردم عجیب به نظر برسند، اما برای کسانی که روز‌های کاری آن‌ها شلوغ است بسیار مفید هستند. اگر سریع‌تر از سرعت نوشتن فکر می‌کنید، برنامه‌های ویژه می‌توانند کارایی شما را افزایش دهند و فایل‌های ذخیره شده‌ی شما را در حافظه Cloud ذخیره کنند. فاکتور‌هایی که هنگام مشاهده برنامه های تایپ صوتی باید در نظر داشته باشید عبارتند از: دقت، میانبر‌ها و زبان‌های پشتیبانی شده. در صورتی که بخواهید یادداشت برداری کنید، یا سریع پیام ارسال کنید و یا ترجمه کنید، برنامه‌های زیر آماده کمک به شما هستند.

معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

۱. بهترین در کل: Dragon Anywhere

1 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

Dragon Anywhere برای دستگاه‌های Android و iOS موجود است، یک ابزار حرفه‌ای است که در دنیای برنامه های تایپ صوتی جزء برترین‌ها است. ۹۹٪ دقیق است. امکان ویرایش و قالب بندی صدا وجود دارد. با گذشت زمان، با صدای شما سازگار می‌شود، و سازگاری باعث افزایش سرعت و دقت آن می‌شود. می‌توانید تا زمانی که نیاز دارید از برنامه استفاده کنید، هیچ محدودیتی برای تعداد کلمات وجود ندارد. Dragon Anywhere به شما امکان می‌دهد تا برای دقت بیشتر زبان را سفارشی کنید و کلمات اضافه کنید. پس از رونویسی صوت، یادداشت‌های خود را از طریق ایمیلDropbox ،Evernote و برنامه‌های دیگر می‌توانید به اشتراک بگذارید. در صورتی که نسخه سازگار با کامپیوتر خود را پیدا کردید، میتوانید از قابلیت تبدیل صوت به متن در کامپیوتر هم استفاده کنید.

اگر نیاز دارید که صوت جلسات شما ضبط و ذخیره شود، می‌توانید برای خرید این برنامه سرمایه گذاری کنید. هزینه این نرم افزار ۱۵ دلار در هر ماه و ۱۵۰ دلار در سال است. برای استفاده همزمان گروه‌ها، قیمت متفاوت است و می‌توانید برای اطلاع با Naunce تماس بگیرید.

۲. بهترین دستیار: Google Assistant

2 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

دستیار Google کار‌های زیادی از جمله پخش موسیقی و باز کردن نقشه انجام می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های برتر آن تشخیص صدا است. می‌توانید با استفاده از دستور صوتی، می‌توانید اطلاعات را جستجو کنید و به دستیار Google بگویید کارهای خاصی را انجام دهد. این برنامه همچنین می‌تواند گفتار را به متن تبدیل کند. پیام ارسال کند، ایمیل بنویسد، وظایف را مدیریت می‌کند و رویدادها را به تقویم شما اضافه می‌کند. اگرچه این برنامه یکی از بهترین برنامه های تایپ صوتی نیست، اما همچنان یکی از برترین نرم افزار‌های دستیار است.

۳. بهترین نرم افزار رونویس کننده: Transcrible speech to text

3 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

برای روزنامه نگاران یا دبیرانی که مکالمات زیادی دارند و باید آن‌ها را بنویسند، ممکن است مفید باشد. با استفاده از  Transcribe می‌توانید هر یادداشت صوتی یا تصویری را به بیش از ۸۰ زبان و گویش مختلف تبدیل کنید. پس از ضبط، می‌توانید فایل را در Dropbox یا جای دیگر ارسال کنید.

بخاطر داشته باشید که Transcrible فقط برای کاربران اپل در دسترس است. دقت این برنامه ۹۰ درصد است. کاربران یک نسخه آزمایشی رایگان Transcrible را به مدت ۱۵ دقیقه دریافت می‌کنند. Transcrible یک برنامه گران قیمت است، بابت هر ساعت اضافی، ۵ دلار پرداخت می‌کنید. برای ده ساعت باید ۳۰ دلار پرداخت کنید.

۴. بهترین گزینه برای صوت های طولانی: Speechnote-speech to text

4 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

نویسندگانی که سریعتر از تایپ خود فکر می‌کنند از این برنامه استقبال می‌کنند. Speechnotes به لطف دو ویژگی خاص برای تنظیم فایل‌های صوتی طولانی بسیار عالی است. اول از همه، حتی اگر برای فکر کردن یا نفس کشیدن مکث کنید ضبط متوقف نمی‌شود، بنابراین می‌توانید ضبط را تا زمانی که لازم است ادامه داشته باشد. دوم، می‌توانید از یک دستور کلامی استفاده کنید تا علائم نگارشی را در کار خود وارد کنید.

این برنامه رایگان دارای یک بنر تبلیغاتی کوچک است، اما می‌توانید برای خلاص شدن از آن برنامه را به نسخه VIP ارتقا دهید. مزایای دیگر: فضایی بیش‌تر از ۴ مگابایت اشغال نمی‌کند، بعلاوه تمام فایل‌های شما را به فرمت TXT ذخیره می‌کند. برای استفاده از آن نیازی به باز کردن برنامه ندارید. برای دسترسی به Speechnotes می‌توانید روی ویجت ضربه بزنید. به خاطر داشته باشید که Speechnotes فقط در مرورگر و Android شما در دسترس است.

۵. بهترین برای یادداشت‌ها: Voice Notes

5 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

اگر ایده‌ای دارید، اما قلم یا کاغذی در دست ندارید، همیشه می‌توانید از صدای خود استفاده کنید. Voice Notes دارای تشخیص گفتار است که به شما امکان می‌دهد یادداشت‌ها را به طور حرفه‌ای ایجاد کنید. سپس می‌توانید یادداشت‌های خود را در چند دسته تقسیم بندی کنید، همچنین می‌توانید برای یادداشت‌های خود اعلان ایجاد کنید. رابط کاربری آن بصری و آسان است. دکمه میکروفن را فشار می‌دهید و برای ضبط صحبت می‌کنید. حتی اگر صفحه تلفن خاموش باشد می‌توانید یادداشت‌های خود را ذخیره کنید. این برنامه می‌تواند تا ۱۱۹ زبان را تشخیص دهد، البته زبان اصلی برنامه انگلیسی است. این برنامه رایگان است، اگر چه می‌توانید برای حمایت از توسعه دهنده، برای آن‌ها پول بفرستید.

البته چند نکته وجود دارد. Voice Notes یک برنامه محبوب است، اما از اصلی‌ترین ایرادات آن این است که فقط در سیستم عامل Android در دسترس است. به علاوه، برای استفاده از آن باید جستجوی صوتی Google را نصب کنید که فضای بیش‌تری در تلفن شما اشغال می‌کند.

۶. بهترین برای پیام‌ها: SpeechTexter Speech to text

6 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

آیا نیاز به ارسال یک پیام سریع دارید اما کاری دارید که دست‌های شما را مشغول می‌کند؟ این برنامه یک راه حل سریع است. با استفاده از Google ،SpeechTexter به شما امکان می‌دهد sms، یادداشت‌های متنی، ایمیل‌ها و توییت‌ها را با صدای خود ایجاد کنید. این برنامه یک رابط کاربری آسان دارد. بیش از 60 زبان را پشتیبانی می‌کند و دارای دقت ۹۵٪ است. همچنین می‌توانید دستورات خود را برای علائم نگارشی اعمال کنید.

در صورتی که به اینترنت متصل نیستید، می‌توانید از برنامه استفاده کنید، البته بخاطر داشته باشید که دقت در حالت آفلاین کاهش می‌یابد و سرعت تشخیص به اتصال اینترنت بستگی دارد. برای استفاده از برنامه به صورت آفلاین، مطمئن شوید بسته‌های زبانی را که ترجیح می‌دهید از قبل نصب کرده باشید. به خاطر داشته باشید که برای تعداد زبان محدودیت وجود دارد، و تنها می‌توانید ۱۰ زبان را انتخاب کنید.

۷. بهترین انتخاب برای ترجمه کردن: iTranslate Converse

7 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

iTranslate Converse توسط شرکت توسعه دهنده برنامه iTranslate ساخته شده است. وقتی می‌خواهید برای یک مشتری در یک کشور دیگر پیامی ارسال ‌کنید، می‌توانید همزمان با تایپ شدن، آن را ترجمه کنید. اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید تمام کاری که شما باید انجام دهید انتخاب دو زبان است. سپس روی تلفن خود ضربه بزنید، نگه دارید و صحبت کنید. برنامه صحبت‌های شما را به زبان دوم تبدیل می‌کند. حتی در محیط‌های پر سر و صدا می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه قادر به شناسایی ۳۸ زبان است. پس از اتمام ضبط، می‌توانید متن را بارگیری و استفاده کنید.

iTranslate رایگان نیست اما هزینه زیادی هم ندارد. وقتی آن را بارگیری کردید، یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان دریافت خواهید کرد. بعد از اتمام آن، باید ۵ دلار در ماه یا ۴۰ دلار در سال برای خرید آن پرداخت کنید.

۸. بهترین انتخاب برای کار‌های صنعتی: Braina

8 معرفی بهترین برنامه های تایپ صوتی

Braina یک A.I. شخصی است که می‌توانید برای برقراری ارتباط با رایانه از طریق دستگاه Android یا IOS استفاده کنید. این برنامه می‌تواند صدای شما را برای هر وبسایت یا نرم افزاری، از جمله برنامه پردازش کلمه، به متن تبدیل کند. این برنامه اکثر اصطلاحات پزشکی، حقوقی و علمی را به رسمیت می‌شناسد، اگر در یک صنعت خاص کار می‌کنید ممکن است تمام کلمات شما وارد برنامه نشده باشد. شما می‌توانید نام و واژگان غیر معمول را به Braina آموزش بدهید.

به غیر از یادگیری اصطلاحات صنعتی، Braina دارای ویژگی‌های مفید تشخیص صدا است. به عنوان مثال، می‌تواند بیش از ۱۰۰ زبان مختلف را تشخیص دهد تا بتواند به همان اندازه به کاربران غیر انگلیسی نیز خدمات ارائه دهد. نسخه رایگان با چند قابلیت دیکته همراه است، اما برای دسترسی کامل و نامحدود به Pro (هزینه ۴۹ دلار) ارتقا بدهید، برای یک سال Pro Lifetime ۱۳۹ دلار هزینه دارد.

حال که با بهترین برنامه های تایپ صوتی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس