13 نکته در مورد سیستم مدیریت محتوا تجاری | معرفی بهترین پلتفرم های CMS

سیستم مدیریت محتوا تجاری (Content Management System) که مخفف آن CMS می‌باشد، بخش حساس و مهم برای تمامی وبسایت‌ها و اینترانت‌ها می‌باشد.

49
0
معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

سیستم مدیریت محتوا تجاری (Content Management System) که مخفف آن CMS می‌باشد، بخش حساس و مهم برای تمامی وبسایت‌ها و اینترانت‌ها می‌باشد, احتمالا شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که بیش از نیمی از وب سایت‌های موجود در اینترنت با استفاده از CMS ساخته می‌شوند. در ادامه به ۱۳ نکته در مورد سیستم مدیریت محتوا تجاری می‌پردازیم.

در واقع، وردپرس یک، سوم از وب را در اختیار دارد و محبوب‌ترین انتخاب در بین افراد و مشاغل است. از طرف دیگر، Wix سریع‌ترین رشد CMS را دارد که ۱۴۹ درصد در سال افزایش یافته است.

به دلیل محبوبیت CMS، بازار جهانی نرم افزار مدیریت محتوا به طور تصاعدی در حال رشد است و انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۶ به ۱۲۳ میلیارد دلار برسد. که در واقع بهترین گزینه برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای، امن و قوی است.

مزایای سیستم مدیریت محتوا تجاری

01 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

سیستم عامل‌های تجارت الکترونیک CMS صاحبان فروشگاه‌های آنلاین را قادر می‌سازد محتوای وب دیجیتال خود را بدون نوشتن کد ایجاد، ویرایش و منتشر کنند. علاوه بر این، آنها دارای ویژگی‌های زیادی مانند ادغام درگاه پرداخت و مدیریت موجودی هستند.

به عبارت دیگر، یک پلتفرم CMS تجارت الکترونیک چیزی نیست جز یک زیرساخت کاربرپسند که تمام عملکردهای مدیریت فروشگاه تجارت الکترونیک معمولی را اداره می‌کند.

همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، SquareSpace و پس از آن WooCommerce و 100sklepow، سه پلتفرم برتر تجارت الکترونیک در جهان هستند.

نکات در مورد سیستم مدیریت محتوا تجاری

اگر به دنبال این هستید که کسی مسیر را برای شما هموارتر کند و در فرآیند انتخاب CMS تجارت الکترونیک مناسب اطلاعات کافی ندارید، ما نکات مهمی (یا ویژگی‌هایی) را که باید هنگام انتخاب بستر مناسب برای فروشگاه آنلاین خود در نظر بگیرید در ادامه ذکر کرده‌ایم:

۱. هزینه

دانستن اینکه چقدر باید هزینه پرداخت کنید و در مقابل آن چه چیزی دریافت می‌کنید مهمترین فاکتوری است که هنگام خرید هر چیزی باید در نظر بگیرید.

برخی از ویژگی‌های اساسی که باید در CMS خود داشته باشید مانند سازماندهی صفحات محصول، افزودن فرم‌های پرداخت، مدیریت لیست سفارشات، ردیابی موجودی و غیره است.

لیستی از همه سیستم عامل‌های CMS که اینها را به عنوان عملکردهای اصلی ارائه می‌دهند، تهیه کنید. سپس، گزینه‌های متناسب با بودجه خود را بررسی کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

نکته مهم این است: به خاطر قیمت، از اهمیت هیچ یک از ویژگی‌های اصلی چشم پوشی نکنید. توصیه می‌شود قبل از سرمایه گذاری روی ویژگی‌ها، قابلیت استفاده آن را آزمایش کنید. بنابراین اگر می‌توانید برای یک آزمایش رایگان یا نسخه نمایشی سفارشی ثبت نام کنید تا عملکرد واقعی سیستم عامل CMS مورد نظر را بشناسید.

۲. یکپارچگی

سیستم عامل‌های تجارت الکترونیک دارای یکپارچگی و افزونه‌های زیادی هستند. بسته به نیازهای تجاری شما، برخی از آنها ممکن است برای تجارت آنلاین شما خوب عمل کنند. ابزارهایی را که قبلاً برای مغازه خود استفاده می‌کنید و ابزارهای مورد نیاز خود را ذکر کنید. می‌توانید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • افزونه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاری و ایجاد وفاداری در مشتریان
  • ابزارهای بازاریابی ایمیلی برای تقویت روابط طولانی مدت با مشتریان
  • برای سهولت سازماندهی و انتشار محتوا، افزونه‌ها را بکشید و رها کنید
  • برنامه‌های افزودنی Heatmap برای مطالعه الگوهای رفتاری مشتری در وب سایت
  • افزونه‌های SEO برای کمک به بهینه سازی و رتبه بهتر در Google و Yahoo!

۳. SEO

03 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

سئو برای موفقیت در تجارت الکترونیک شما حیاتی است. فروشگاه شما باید برای محصولاتی که می‌فروشید رتبه بندی شود. بنابراین، باید یک پلتفرم با داشبورد بصری و ابزارهای SEO داخلی در نظر بگیرید. بعلاوه، اگر فرد متخصصی در تیم دارید تا از سئوی فروشگاه شما مراقبت کند، خیلی بهتر است.

برای ایجاد یک وبلاگ و طراحی صفحات فرود جدا از بهینه سازی توصیفات محصول خود با کلمات کلیدی، به کمک آنها نیاز دارید. با توجه به این موارد، لطفاً از نظر کیفیت محتوا نیز کوتاهی نکنید.

این ویژگی برای مدیریت پست‌های شما و پیگیری عملکرد آنها یک مزیت دیگر خواهد بود. که باید به شما اجازه دهد از نام دامنه خود برای ایجاد نام تجاری خود استفاده کنید. یک CMS سازگار با SEO به شما کمک می‌کند URL‌های دوستانه SEO را به صورت دستی یا خودکار ایجاد کنید.

CMS باید بتواند عنوان صفحات و توضیحات mera را پر کند. همچنین باید بتوانید آنها را به صورت دستی ویرایش کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه جمع آوری رتبه و نظرات مشتریان شما برای افزایش تعامل است.

۴. سازگاری با موبایل

دستگاه‌های تلفن همراه تقریباً ۵۴/۶۱ درصد از ترافیک جستجو در سراسر جهان را شامل می‌شوند. اکثر جستجوها و خریدهای تجارت الکترونیک به وسیله تلفن‌های همراه انجام می‌شود، بنابراین فروشگاه آنلاین شما باید با تلفن همراه سازگار باشد. در غیر این صورت، تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

بنابراین، به دنبال یک بستر CMS باشید که امکان ویرایش یکپارچه محتوا و مدیریت صفحه را فراهم کند تا منجر به یک تجربه خوب برای کاربران شود.

۵. پشتیبانی خدمات مشتری

هرگز اهمیت پشتیبانی خوب از مشتری را دست کم نگیرید مگر اینکه یک تیم فناوری اطلاعات عالی برای رسیدگی به اشکالات داشته باشید.

اگر شما یک متخصص حرفه‌ای هستید یا یک تیم کوچک با تجربه محدود در زمینه فناوری اطلاعات دارید، یک پلت فرم CMS را انتخاب کنید که خدمات مشتریان را به راحتی در دسترس قرار دهد و بتواند در راه اندازی فروشگاه آنلاین خود و حتی بعدها به شما کمک کند.

این یک ویژگی مهم است زیرا اگر فروشگاه تجارت الکترونیکی شما قطع شود، حتی برای چند ساعت، درآمد قابل توجهی را از دست خواهید داد. در صورت ارتقاء به گران‌ترین بسته خود، برخی از سیستم عامل‌های تجارت الکترونیک CMS خدمات چت آنلاین یا پشتیبانی تلفن را ارائه نمی‌دهند.

بنابراین، اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی CMS شما به صورت آنلاین است و در صورت مواجه شدن فروشگاه با یک مشکل فنی، مشکلی با آنها ندارید.

۶. امنیت

04 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

به عنوان یک صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک، امنیت داده‌ها باید اولویت اصلی شما باشد. نقض اطلاعات ممکن است فوراً شهرت شما را از بین ببرد و اعتماد مشتری را از بین ببرد. همچنین باید مراحل پرداخت راحت و مطمئنی را ارائه دهید.

گزینه‌های پرداخت محدود و آسیب پذیر ممکن است منجر به ناامیدی مشتریان و افزایش نرخ رها کردن سبد خرید شود. CMS شما باید با استانداردهای امنیتی مطابقت داشته باشد و از HTTPS/SSL پشتیبانی کند تا پرداخت برای مشتریان شما ایمن‌تر شود.

علاوه بر این، با نمایش نشان‌های امنیتی در سایت، اعتبار فروشگاه تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید. به گفته eBusiness Guru، تقریبا ۷۶ درصد از مصرف کنندگان اگر نتوانند نشان‌های امنیتی را تشخیص دهند، از وب آن سایت خرید نمی‌کنند.

بنابراین، از لوگوهای معتبرترین شرکت‌های امنیتی مانند Verisign ،AMEX ،Visa ،TRUSTe ،PayPal و McAfee استفاده کنید.

موارد دیگری که باید در فروشگاه تجارت الکترونیک خود قرار دهید عبارتند از:

  • فایروال برای مسدود کردن تردد غیر مجاز سایت و کاهش هرزنامه‌ها
  • یک سیستم احراز هویت دو عاملی (به عنوان مثال، اثر انگشت، OTP، سوالات امنیتی)
  • پیوند خط مشی رازداری در پاورقی برای توضیح واضح نحوه عدم اشتراک گذاری داده‌های مشتری با سایت‌های شخص ثالث.

۷. مقیاس پذیری

شما کسب و کارتان را برای فروش محصولات برای یک مدت کوتاه راه اندازی نکرده‌اید. بلکه برنامه ریزی بلند مدتی برای آن در نظر گرفته‌اید. همانطور که به آینده و پیشرفت آن امیدوار هستید بهتر است یک CMS مقیاس پذیر را انتخاب کنید. به عنوان مثال، به عنوان یک فروشگاه تجارت الکترونیک، ممکن است در فصل‌های اوج کار، گاهی اوقات با افزایش ترافیک مواجه شوید.

CMS مناسب حتی تحت فشار زیاد نیز کار می‌کند و از ویژگی‌های زیادی بدون هیچ مشکلی پشتیبانی می‌کند.  پلتفرم CMS شما باید به شما این امکان را بدهد که با افزایش سبد محصولات، محصولات را اضافه کنید تا از ترندهای جدید پیروی کنید.

عملکرد مرحله بندی به شما کمک می‌کند در پس زمینه کار کنید تا ببینید ظاهر فروشگاه شما پس از تغییرات بدون تأثیر بر عملکرد آنلاین وب سایت شما چگونه است.

۸. قابلیت اصلی

برای کشف آنچه که از CMS خود نیاز دارید، فراتر از ایجاد و حذف صفحات فکر کنید. به عنوان مثال، ممکن است برای دسته بندی محصولات خود، برچسب گذاری محتوا برای نمایه سازی، انتشار یا عدم انتشار محتوای فصلی یا به سادگی افزودن تصاویر یا ویدئوها به عملکردهایی مانند سازماندهی صفحه نیاز داشته باشید.

CMS را انتخاب کنید که اینها را به عنوان قابلیت‌های اصلی ارائه می‌دهد. لطفاً قبل از تصمیم گیری، با چند ارائه دهنده سیستم عامل CMS و مشتریان آنها صحبت کنید. در صورت امکان از یک نسخه نمایشی استفاده کنید یا چند روز به صورت رایگان از پلتفرم استفاده کنید.

۹. ویرایشگر کلاسیک

اکثر راه حل‌های CMS با ویرایشگر سنتی WYSIWYG ارائه می‌شوند. با افزودن کنترل به کاربر، افزودن، حذف و ویرایش محتوا را تسهیل می‌کند. با این حال، ویرایشگر از نظر محتوا به اندازه کافی خوب کار می‌کند اما طراحی وب سایت را مدیریت نمی‌کند.

ویراستاران نسل جدید با ایجاد تعادل بین عناصر طراحی و محتوا به این موضوع می‌پردازند. آنها به مشارکت کنندگان محتوا اجازه می‌دهند عنوانها را علامت گذاری کنند، پیوندها یا تصاویر را اضافه کنند و آنها را برای طراح ارسال کنند متناسب با ظاهر وب سایت موجود.

۱۰. جست و جو

وب سایت‌های تجارت الکترونیک دارای چندین محصول در چندین دسته هستند و با افزایش مقیاس، لیست‌های شما افزایش می‌یابد. بنابراین، عملکرد جستجو برای بهبود تجربه مشتری بسیار مهم است.

اکثر سیستم عامل‌های CMS قابلیت جستجوی اولیه را ارائه می‌دهند، که ممکن است در کنترل فشار در زمان‌های اوج ناتوان باشد. بنابراین، به دنبال راه حلی باشید که مشتریان را قادر سازد به سرعت محصولات را پیدا کنند، حتی اگر وب سایت شما بسیار بزرگ است.

در این حال باید به موتورهای جستجو اجازه دهد تا چندین صفحه را بررسی کرده و به طور مرتب آنها را فهرست بندی کنند. رقابت شدید است. قابلیت جستجو شما را متمایز از دیگران می‌کند.

۱۱. نقش‌ها و مجوزها

هنگام راه اندازی کسب و کار تجارت الکترونیک، ممکن است چند نقش فعال کننده کاربر چندان ضروری  به نظر نرسد. اما این ویژگی هنگامی که کسب و کار خود را گسترش می‌دهید و اعضای جدیدی را به تیم خود اضافه می‌کنید، مفید به نظر می‌رسد.

CMS‌ای که انتخاب می‌کنید باید در صورت نیاز انعطاف پذیری لازم برای ارتقاء به این عملکرد را  ارائه دهد. به عنوان مثال‌، نسخه سازمانی آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید به افراد اجازه انجام اقدامات مختلف در وب سایت را بدهید.

اعطای مجوزهای مبتنی بر نقش به آنها در حفظ گردش کار و اطمینان از کیفیت محتوا قبل از انتشار کمک می‌کند.

علاوه بر این، لازم نیست نگران افتادن اطلاعات حساس به دست افراد اشتباه باشید. از طریق این قابلیت، شما همیشه بر فروشگاه خود کنترل خواهید داشت.

۱۲. SaaS or On-Premise

05 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

همچنین باید الزامات میزبانی برای پلت فرم CMS خود را بررسی کنید. گزینه‌ها بصورت پیش فرض و Software as a Service (SaaS) است.

می‌توانید مجوز را دریافت کرده و نرم افزار را روی سرور داخلی تنظیم کنید. Premise-based CMS نیاز به زیرساخت فناوری اطلاعات و پرسنل نرم افزاری دارد. اما اگر زیرساخت لازم را ندارید و نمی‌توانید تیم خود را درگیر کنید، SaaS گزینه ی مناسب‌تری برای شما است.

با این کار، شما هزینه اشتراک ثابت برای محیط میزبانی و مجوز نرم افزار را می‌پردازید. پشتیبانی فناوری اطلاعات توسط ارائه دهنده خدمات SaaS ارائه می‌شود. این نرم افزار در سرورهای ابری میزبانی می‌شود که به شما امکان می‌دهد انعطاف پذیری را در مقیاس بندی مورد نیاز تغییر دهید.

۱۳. سهولت استفاده

لطفا راه حل سیستم مدیریت محتوا تجاری را امتحان کنید تا مشخص شود که آیا با تنظیمات موجود شما مطابقت دارد یا خیر. نکته‌ی مهمی است تا بتوانید بررسی کنید که آیا همه بخش‌های شما در استفاده از آن راحت هستند یا خیر.

به آنها اجازه دهید ویژگی‌هایی را که بیشترین نیاز را دارند آزمایش کنند. به هر حال خرید یک پلت فرم CMS یک تصمیم جمعی است.  تیم شما باید به طور کامل در بستر CMS هماهنگ شود.

زمان بندی و هزینه‌های استخدام، آموزش، اجرا و نگهداری را محاسبه کنید. باز هم، CMS، با نیاز کمتر به تغییر در زیرساخت فناوری اطلاعات موجود و قابلیت‌های منابع انسانی، احتمالاً برای شما بهترین کار را می‌کند.

اشتباهات رایج در سیستم مدیریت محتوا تجاری

06 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

سیستم مدیریت محتوا تجاری شما یک عضو اساسی در ویترین دیجیتال شما است. بنابراین نباید عجولانه تصمیم بگیرید، ابتدا بررسی کنید، در صورت امکان از نسخه آزمایشی استفاده کنید و در نهایت اقدام به خرید کنید.

هنگام انتخاب راه حل CMS ایده آل خود، از اشتباهات متداول اجتناب کنید:

توجه به ویژگی‌های حاشیه‌ای

قبل از سرمایه گذاری در ویژگی‌هایی که ممکن است هرگز از آنها استفاده نکنید، نیازهای تجارت الکترونیک خود را تجزیه و تحلیل کنید. در عوض، یک CMS “غنی از ویژگی‌ها” را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌هایی است که برای راه اندازی تجارت الکترونیک خود لازم دارید.

عدم مشاهده تصویر بزرگ

خرید یک سیستم مدیریت محتوا بر اساس نیازهای آینده برای شما دو برابر هزینه خواهد داشت، زیرا سرمایه گذاری شما در حال حاضر بازدهی ندارد و ویژگی‌های پیچیده بر کار تأثیر می‌گذارد.

در عوض، تصمیم بگیرید در راه حل ساده‌تری سرمایه گذاری کنید که مقیاس پذیری را ارائه می‌دهد، نیازهای آینده شما را برطرف می‌کند و همزمان با رشد شما تکامل می‌یابد.

Undermining ease-of-use

به یاد داشته باشید، تجارت الکترونیک شما شامل چندین فرد با سطوح مختلف مهارت در زمینه فناوری اطلاعات است. بنابراین، استفاده از CMS با رابط کاربری پیچیده بهره وری کلی تیم را کاهش می‌دهد. بنابراین، شما باید سطح و نظر همه اعضای تیم را که از CMS استفاده می‌کنند، در نظر بگیرید. مشارکت آنها در فرایند تصمیم گیری، سهولت استفاده را برای همه تضمین می‌کند.

مشکلات مدیریت محتوا را کنار بگذارید

خرید یک سیستم مدیریت محتوا نباید یک تصمیم ناگهانی باشد. به این فکر کنید که چرا به آن احتیاج دارید و آیا این امر چیزی را در تجارت شما تغییر می‌دهد؟  اگر پاسخ همه این سوالات مثبت است، نسبت سود و هزینه (BCR) چقدر است؟

در صورتی که قبلاً از CMS استفاده کرده‌اید، می‌توانید قبل از انتخاب جایگزین، آن را ارتقا دهید. در پایان روز، باید در مورد مشکلاتی که قبلاً با یک پلتفرم موجود روبرو شده‌اید صادق باشید و مطمئن شوید که پلتفرم بعدی زندگی و کسب و کار شما را آسان‌تر می‌کند.

بهترین پلتفرم‌های سیستم مدیریت محتوا تجاری

با توجه به اینکه انتخاب‌های بسیار زیادی وجود دارد، انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار برای تجارت الکترونیک شما می‌تواند کمی خسته کننده و وقت گیر باشد. ما شما را سرزنش نمی‌کنیم.

بنابراین، برای سهولت فرایند انتخاب، ما شش گزینه محبوب را لیست کرده‌ایم، که همه آنها یک افزونه عالی و کاربردی برای تجارت الکترونیک شما خواهند بود:

BigCommerce

1 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

BigCommerce یک راه حل تجارت الکترونیکی با میزبانی ابری است که بیش از ۶۰،۰۰۰ تاجر را پشتیبانی می‌کند.  این دستگاه دارای ویژگی‌های داخلی و قابلیت‌های CMS است تا بتواند نیازهای فروشگاه‌های اینترنتی در هر نوع و اندازه‌ای را برآورده کند.

این یک راه حل SaaS با چندین قالب، drag-and-drop page builder ،out-of-the-box SEO integration, و headless commerce APIs است. BigCommerce راه حل CMS کاملی برای مشاغل با مقیاس سریع و حتی مبتدیان است.

این پلت فرم به صورت اشتراک ماهانه در دسترس است و با ارتقاء به بهترین ویژگی‌های آن دسترسی پیدا می‌کنید. نسخه BigCommerce Enterprise امکان تقسیم سریع مشتری، فیلتر کردن پیشرفته محصولات و تماس‌های API نامحدود را فراهم می‌کند.

WordPress

2 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

یک وردپرس CMS همراه با  ویژگی‌های بسیار است که می‌توانید با ادغام افزونه‌ها به یک پلت فرم تجارت الکترونیک تبدیل کنید. این افزونه ها به ترکیب ویژگی‌ها و عملکرد هر دو سیستم عامل کمک می‌کند تا یک ویترین قوی را ارائه دهند.

می‌توانید آن را با Shopify ،WooCommerce و BigCommerce ادغام کنید تا انعطاف پذیری و دوام پشتیبان مورد نیاز خود را بدست آورید.

Magento

Magento یک CMS تجارت الکترونیک اپن سورس است که توسط Adobe ارائه شده است.

این یک نرم افزار در سطح سازمانی است که در بین مشاغل با مقیاس سریع و بزرگ محبوب است زیرا بسیار قابل تنظیم و سریع است. کاربران از معماری headless لذت می‌برند که توسط حدود ۱۰۰۰ ادغام و برنامه‌های افزودنی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌شود.

Shopify

4 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیک SaaS است که در بین تجار و کسب و کارهای نوپا بسیار محبوب است.  دارای ویژگی‌های متنوعی است که با یک رابط کاربری ساده همراه است.

این پلتفرم به کاربران امکان دسترسی به ابزارهای آسان برای همه فعالیت‌های فروشگاه را می‌دهد. قیمت مقرون به صرفه و مجموعه ای از ویژگی‌های بصری، Shopify را به بهترین بستر برای افراد تازه وارد برای فروش آنلاین تبدیل می‌کند.

Prestashop

Prestashop یک پلتفرم اپن سورس است که دارای بیش از ۵۰۰۰ تم قابل تنظیم است. این برنامه مدیریت داده‌های MySQL را همراه با حدود ۶۰۰ ویژگی برای ایجاد یک ویترین عالی ارائه می‌دهد.

استارتاپ‌ها و مشاغل کوچک Prestashop را ترجیح می‌دهند زیرا از نظر نگهداری کم هزینه و در عین حال از نظر عملکرد بسیار پیشرفته است.

OpenCart

6 معرفی 13 تا از بهترین سیستم مدیریت محتوا تجاری ( CMS )

OpenCart یک پلت فرم CMS تجارت الکترونیک اپن سورس رایگان است. یک راه حل چند منظوره خود میزبان با قالب‌های بسیار قابل تنظیم است. علاوه بر راه اندازی آسان، به شما امکان می‌دهد چندین فروشگاه ایجاد کرده و محصولات نامحدودی بفروشید.

این برنامه ادغام با انواع افزونه‌ها، درگاه‌های پرداخت و روش‌های حمل و نقل را ارائه می‌دهد. OpenCart برای مشاغل کوچک با بودجه محدود مفید است.

آیا آماده هستید که به تجارت الکترونیک خود تکانی بدهید؟

انتخاب مناسب‌ترین بستر CMS برای فروشگاه تجارت الکترونیکی شما یک تصمیم مهم است که آینده تجارت آنلاین شما را تعیین می‌کند. در عین حال باید نیازهای فعلی شما را برآورده کند و با رشد کسب و کار شما تکامل یابد.  بنابراین، قبل از تصمیم گیری، وقت بگذارید، با اعضای تیم خود گفت و گو  کنید و کمی تحقیق کنید.

حال که با ۱۳ نکته در مورد سیستم مدیریت محتوا تجاری آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس