آیا کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت امکان پذیر است؟ | راهنمای کسب درآمد از اینترنت

اینترنت فرصت‌های شگفت انگیزی برای کسب درآمد ایجاد کرده، در ادامه به سوال آیا کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت امکان پذیر است؟ پاسخ خواهیم داد.

59
0
0 آیا کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت امکان پذیر است؟ راهنمای کسب درآمد از اینترنت

اینترنت فرصت‌های شگفت انگیزی را برای کسب درآمد ایجاد کرده است که این فرصت‌ها ۱۰ سال پیش وجود نداشتند. استفاده از اینترنت این کار را ممکن می‌کند که در هر جایی حتی در خانه براحتی بتوانید کار کنید و درآمد کسب کنید. در ادامه به سوال آیا کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت امکان پذیر است؟ پاسخ خواهیم داد.

اما یک تصور غلط وجود دارد و آن این است که می‌توان بدون داشتن هیچگونه دانش یا تجربه کار پیدا کرد و به درآمد فوق العاده‌ای دست پیدا کرد. آیا این ممکن است؟ چشم‌های خود را باز کنید، در مقابل شما اینترنت قرار دارد نه یک درخت پول ساز و جادویی.

احتمالا در فضای مجازی، در تلگرام یوتیوب و یا وبلاگ‌های مختلف مشابه جملات زیر را مشاهده کرده‌اید:

  • چگونه می‌توان بدون دانش و مهارت به صورت آنلاین درآمد کسب کرد
  • ۵ روش کسب درآمد آنلاین |بدون مهارت| بدون تجربه
  • ۱۰ روش فوق العاده آسان برای کسب درآمد بدون مهارت
  • چگونه می‌توان به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه دانشی درآمد کسب کرد
  • بهترین مشاغل خانگی و درآمد زا که مهارت و تجربه کمی نیاز دارند.
  • درآمد روزانه چند میلیون تومانی تنها با ۵ ساعت کار!

صبر کنید، دقیقا چه کاری وجود دارد که نیازی به مهارت و تجربه ندارد؟!

آیا کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت امکان پذیر است؟

پاسخ سریع به امکان پذیر بودن کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت و این ادعا‌های پوچ و کلاهبردارانه این است:

بدون داشتن تجربه و مهارت تنها کاری که از دست شما بر می‌آید انجام تبلیغات و پخش بنر است، که آنهم نیازمند اینترنت است. تبلیغات از طریق Upwork ،Fiverr یا TaskRabbit اساسا یک شغل محسوب نمی‌شود. درآمد آنچنانی هم ندارد.

اینترنت یادگیری مهارت‌های جدید را آسان‌تر کرده است، و فرصتی هم ایجاد کرده است که می‌توانید محصولات و خدمات خود را بیش‌تر به فروش برسانید، اما بازهم معادله را تغییر نداده است. کسب درآمد خوب هنوز هم مستلزم داشتن مهارت و سرمایه است. بدون داشتن مهارت، شما خدماتی برای فروش ندارید، و برای ساختن محصول هم نیاز به سرمایه و هم مهارت دارید!

سوال را درست کنید

1 آیا کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت امکان پذیر است؟ راهنمای کسب درآمد از اینترنت

اگر این سوال را می پرسید که “چگونه می‌توان از طریق اینترنت پول بدست آورد” هیچ جوابی برای این سوال وجود ندارد. اینترنت منبع درآمد نیست، یک ابزار است.

اما نا‌امید نشوید. شما می‌توانید از اینترنت جهت رسیدن به درآمد استفاده کنید.

اینترنت دریایی است از اطلاعات و دوره‌های رایگان. از اینترنت برای یادگیری مهارت استفاده کنید. در وبلاگ‌های فارسی مختلف و البته یوتیوب دوره‌های رایگان فراوانی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مهارتی که انتخاب کردید را در سطح حرفه‌ای دنبال کنید. یادگیری در سطح معمولی کافی نیست، شما باید بتوانید نیاز‌های مشتریان را برآورده کنید.

بازاریابی بیاموزید. یاد بگیرید که چگونه این مهارت را به مشتریان جدید بفروشید.

خدمات خود را بفروش برسانید.

توجه داشته باشید که درآمدزایی و فروش مرحله آخر است. تا زمانی که مراحل یک تا سه را انجام نداده باشید، توانایی کسب درآمد را ندارید.

خب حالا که اطلاعات بیش‌تری دارید، یک سوال جدید طراحی کنید و دنبال جواب آن باشید: “چگونه می‌توانم یک سرویس ارزشمند بسازم و بفروشم؟” این کار را انجام دهید و پول به دنبال آن خواهد آمد. در صورتی که حتی یکی از مراحل را کامل انجام ندهید، تمام عملیات شکست می‌خورد. پس انجام بدهید و موفق شوید، و یا اصلا اقدام نکنید.

کوچک‌ترین پسر من تازه مدرسه رفتن را شروع کرده است، این بدان معناست که همسرم ۸ سال یک مادر تمام وقت بوده است، بالاخره وقت آن را دارد که به یک سرگرمی، شغل و یا یادگیری جدید فکر کند. او همیشه عاشق خواندن است و بسیار رمان خوانده است و به میزان قابل توجهی از مهارت رسیده است. او حتی در رمان‌های Kindle غلط‌ها را پیدا می‌کند. و حالا می‌خواهد به جامعه ویرایش گران رمان بپیوندد. او تعداد زیادی از اشتباهات را در کتاب‌ها مشاهده کرده و گزارش کرده است، میزان مهارت او مشهود و شکی در آن نیست است. بدون شک او مهارت خاصی در این کار دارد. اما این بدان معنا نیست که او می‌تواند از آن کار درآمد چندانی کسب کند، زیرا تا زمانی که تخصص و تجربه خود را نشان ندهد هرگز کار پیدا نخواهد کرد. بنابراین او تصمیم گرفته است یک دوره آنلاین ویرایش و تصحیح را پشت سر بگذارد تا یک گواهینامه معتبر در این زمینه بدست آورد. بعضی اوقات برای اثبات مهارت شما مدرک لازم است. به یاد داشته باشید فروش خدمات شما به اندازه یادگیری آن اهمیت دارد. شما باید بتوانید دیگران را در مورد ارزش  خرید آن متقاعد کنید.

نحوه ارزش سازی

2 آیا کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت امکان پذیر است؟ راهنمای کسب درآمد از اینترنت

ایجاد ارزش یعنی شما با اعمال کردن تغییرات، ارزش یک محصول اولیه را افزایش بدهید. شما باید با سرمایه گذاری بر روی آموزش ارزش وقت خودتان را افزایش بدهید. ایجاد ارزش بلافاصله باعث درآمدزایی نمی‌شود بلکه ممکن است مدت‌ها فرآیند آموزش ادامه پیدا کند و در نهایت به درآمد برسید. مهارت ایجاد ارزش باعث می‌شود درآمد شما در بلند مدت افزایش پیدا کند.

در دوره‌ها شرکت کنید، شاگرد باشید و بعد از یادگیری تعلیم بدهید، اینها کار‌هایی هستند که باعث افزایش مهارت شما می‌شوند. هر چیزی که یادگیری شما را تسریع کند، به شما امکان رشد بیش‌تر را می‌دهد.

برای متخصص شدن در کاری سرمایه گذاری کنید. وقت و پول سرمایه‌های شما هستند. شاید نتوانید در جهان بهترین یک حوزه کاری بشوید، اما آیا می‌توانید در خیابان خود، محله یا شهر خود به بهترین تبدیل بشوید؟ اگر در زمینه‌ای اولین نفری باشید که کاری را شروع می‌کنید، ارزش کار شما چند برابر می‌شود.

وقتی برای اولین بار به درآمد رسیدید آموزش را متوقف نکنید، مهارت خود را افزایش بدهید. هنگامی که در کاری تخصص پیدا کردید، با گسترش مهارت‌های خود به شکل T ارزش کار خود را افزایش دهید. این کار به شما امکان می‌دهد با سایر متخصصانی که تخصص‌هایشان نزدیک به تخصص شماست نزدیک بشوید. افزایش مهارت به شما امکان می‌دهد ارتباط برقرار کرده و مشکلاتی را که دیگران نمی‌توانند ببینند حل کنید و به یک متخصص جامع تبدیل شوید.

ارزش مهارت‌های نرم کسب و کار اغلب نادیده گرفته می‌شود. ارتباطات، فروش و بازاریابی، مدیریت پروژه و زمان، هنر تخمین هزینه، برنامه ریزی و… مهارت‌های بسیار ارزشمندی هستند. حتی در صورتی که مهارت شما در سطح متوسط ​​باشد، مهارت‌های نرم می‌تواند کار شما را با ارزش‌تر کند. یادگیری این مهارت‌ها آسان است و به اندازه‌ای که مهارت اصلی شما اهمیت دارد، مهم هستند.

وقتی به سطح مهارت و تجربه‌ای رسیدید که به آن افتخار می‌کنید، حوصله داشته باشید و مقداری از آن را به صورت رایگان اهدا کنید. منظور من دریافت نکردن مزد در ازاء کار نیست. به دیگران دانش و مشاوره رایگان بدهید. با خوش اخلاقی و روی باز با مشتریان و کسانی که نیازمند مشاوره هستند صحبت کنید این بهترین شیوه بازاریابی است. دلایل موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به اشتراک بگذارید. آنچه را می‌دانید به افراد دیگر بیاموزید و از افراد باتجربه‌تر اطلاعات آن‌ها را کسب کنید. و رمز موفقیت تلاش بدون خستگی و با برنامه است.

حال که به جواب سوال امکان پذیر بودن یا نبودن کسب درآمد اینترنتی بدون مهارت رسیدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس