داستان بنیان گذاران شرکت AgentSync | افزایش ارزش شرکت در مدت بسیار کوتاه

Niji Sabharwal و Jenn Knight اخیرا مرحله جذب سرمایه را دوباره پشت سر گذاشتند، در ادامه شما را با داستان شرکت AgentSync آشنا می‌کنیم.

31
0
1 داستان بنیان گذاران شرکت AgentSync افزایش ارزش شرکت در مدت بسیار کوتاه

کارآفرینان Niji Sabharwal و Jenn Knight اخیرا مرحله جذب سرمایه را دوباره پشت سر گذاشتند که بسیار ساده‌تر از مشابه آن در ژوئن ۲۰۲۰ بود. بنیانگذاران شرکت AgentSync به تازگی در Denver برای یک جلسه حاضر شدند. (شهری که قبلا فقط آخر هفته را در آنجا گذرانده بودند حضور داشتند در شرایطی که با یک مینی ون به آنجا رفته بودند و در یک خانه خالی استقرار یافتند، خانم Knight هم حامله بود، Sabharwal مدیر عامل آن، می‌گوید: “برای دریافت رمز WiFi ،درب خانه همسایه‌ها را زدم.”)

زن و شوهر بنیانگذار با دور جدید بودجه دریافتی کارشان در AgentSync بسیار راحت‌تر شد. با دریافت این بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری ارزش کل تجارت آن‌ها به ۲۲۰ میلیون دلار رسید، جالب است ذکر کنیم که این میزان ۸ ماه قبل فقط و فقط یک دهم بود.

بودجه‌ی شرکت AgentSync و تاثیر آن

0 داستان بنیان گذاران شرکت AgentSync افزایش ارزش شرکت در مدت بسیار کوتاه

همانطور که اولین بار در خبرنامه Forbes Midas Touch روز یکشنبه گزارش شد، بودجه جدید AgentSync باعث رشد ارزش این شرکت شد و دلیل این سرعت رشد هم ترکیبی از اعتبار بنیانگذار، رشد سریع سهام و وجود یک محصول محبوب است. Sabharwal در سال ۲۰۱۵ که در مرکز نظارت بر مشکلات Zenefits قرار داشت، مجوز‌هایی را به دست کارشناسان قرار داد که می‌توانست با تایید آن‌ها کار شرکت AgentSync را شروع کند، به Parker Conrad، بنیانگذار و مدیر عامل سابق Zainsits مراجعه کرد. از طریق Conrad بود که او با بسیاری از سرمایه گذاران اولیه استارت آپ، به رهبری Elad Gil و Caffeinated Capital’s Raymond Tonsing در آگوست سال ۲۰۲۰ ملاقات کرد.

در یک جلسه استراتژیک جذب سرمایه گذار که با دعوت Gil صورت گرفت، سرمایه گذاران Sabharwal را تشویق کرد که پول بیش‌تری وارد کار کند تا این شرکت سریع‌تر مسیر رشد را حرکت کند، AgentSync در آن زمان ۸۰ درصد سرمایه ی او یعنی ۴.۴ میلیون دلار را شامل می‌شد. این بار یکی از استارت آپ‌های واقع در شهر دنور آن‌ها را به Operator Collective متصل کرد. در همین زمان، یکی دیگر از دوستان قدیمی Zenefits برای همکاری در این مرحله وارد عمل شد. David Sacks از کهنه کاران PayPal و Yammi در Zenefits که در آن زمان تحت مدیریت Conrad بود سرمایه گذاری کرد. پس از رسوایی شرکت، او به عنوان مدیر عامل موقت خدمت کرد. Conrad و Sacks با یکدیگر دوست نیستند. اما هر دو پتانسیل‌های AgentSync را برای جلوگیری از چنین شرایطی در آینده دیدند. Sacks شرکت Vacks ،Craft Ventures سری A را هدایت کرد و Conrad به Sabharwal کمک کرد. از طریق Sacks، Mark Benioff مدیر عامل Salesforce نیز شخصاً یک چک برای آن‌ها نوشت.

رسیدن به ارزش ۲۲۰ میلیون دلاری با سرعتی خارق العاده

2 داستان بنیان گذاران شرکت AgentSync افزایش ارزش شرکت در مدت بسیار کوتاه

Knight، که با Sabharwal در LinkedIn ملاقات کرد، تنها یک سال قبل با ایده این استارت آپ آشنا شده بود و به سرعت درباره موفقیت آن قانع شد، او در Stripe نقشی کلیدی داشت.

دلایل زیادی برای توضیح سرعت رشد این شرکت آورده شده است، از فعالیت و شانس تا دوستان پر نفوذ و ایده آینده دار، اما موسسین این شرکت دلیل اصلی رشد سریع ارزش شرکت را “ارتباط شفاف” اعلام کردند.

Sabharwal می‌گوید که هر کارآفرینی می‌تواند با تعهد، سخت کوشی و آزادی افراد در تصمیمات کوچک جهت استفاده از خلاقیت فردی آن‌ها، می‌توانند به موفقیت برسند. او می‌گوید نتیجه ایجاد شفافیت این است: وقتی که ما بگوییم “سلام، ما می‌خواهیم برای طرح R+D بودجه جمع کنیم، نیازی نیست که کسی را متقاعد کنیم. آن‌ها ما را می‌شناسند، به ما اعتماد دارند، به روزرسانی‌ها را می‌بینند. این یک مکالمه سریع و موفقیت آمیز است.”

موسسین AgentSync گفتند که قصد دارند از بودجه برای سرعت بخشیدن به هدف نهایی خود یعنی متصل کردن تجربیات شغلی گذشته برای نمایندگان بیمه استفاده کند. این کار می‌تواند کارایی و اعتبار بیمه‌ها را در هر جایی افزایش بدهد. این بدان معناست که AgentSync برای همکاری توسط شرکت‌های دیگر استخدام می‌شود.

هدف دیگری که شرکت می‌گوید متفاوت است. Sabharwal می‌گوید که اکثر اعضای تیم‌های تولیدی و مهندسی این شرکت یعنی حدود ۲۰ نفر از حدود ۵۰ کارمند آن را تشکیل می‌دهند را زنان تشکیل می‌دهند، و این تنها با اعتماد ممکن است. وی توضیح می‌دهد: “این کار فوق العاده دشوار است، اما برای ما به عنوان یک شرکت واقعاً مهم است که گروهی از دیدگاه‌های مختلف در پشت میز کار داشته باشیم. ما یک گروه یکدست از مردم نداریم، و این باعث می‌شود تصمیم گیری ما خیلی بهتر شود.”

حال که با داستان بنیان گذاران شرکت AgentSync آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس