معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان در سال 2020

بسیاری از والدین سعی می‌کنند بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان در سال 2020 را پیدا کرده و نهایت استفاده برای فرزندشان را داشته باشند.

64
0
بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان

امروزه تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند تبدیل به یک ابزار همراه و همیشگی کودکان شده‌اند و بسیاری از والدین سعی می‌کنند بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان در سال 2020 را پیدا کرده و نهایت استفاده برای فرزندشان را داشته باشند.

بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان در سال 2020

به نظر می‌رسد برخی از اپلیکیشن‌ها به صورت بسیار هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند که باعث می‌شود سرعت یادگیری کودکان دوچندان شود و حتی کودکانی باهوشتر را پروش دهد. در اینجا با بهترین اپلیکیشن‌ها آشنا خواهیم شد.

۱) ClassDojo

بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان ClassDojo

اپ ClassDojo در حقیقت یک کلاس مجازی آموزشی کودکان است، که به والدین و کودکان اجازه می‌دهد در بستر اپلیکیشن با یکدیگر بهترین تعامل را داشته باشند. در حقیقت در فرایند یادگیری کودکان، والدین برنامه ریزی درسی و آمار پیشرفت درسی کودکان را مشاهده خواهند کرد. از طرفی معلمان هم در این تعامل درسی به عنوان واسط قرار خواهند گرفت و سرعت یادگیری یا نقاط ضعف کودکان بهتر شناسایی می‌شود.

۲)‌ Duolingo

بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان Duolingo

بسیاری از والدین علاقه دارند فرزندانشان زبان دوم به خصوص زبان انگلیسی را از همان سنین کم بیاموزند. سبک کاری Duolingo همیشه خاص و حرفه‌ای بوده است و بارها جوایز زیادی بابت این قضیه دریافت کرده است. اگرچه زبان‌های مهمی در این اپ ارایه می‌شود، اما پیشرفته‌ترینش زبان انگلیسی می‌باشد.

۳) DragonBox

بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان DragonBox

آموزش ریاضی همیشه سخت و دشوار بوده است. اما با DragonBox که تلفیقی از گیم و آموزش ریاضی است، کار را برای معلمان ساده کرده است. مباحث گسترده ریاضی از جبر تا هندسه به صورت بازی‌ جذاب در این اپلیکیشن یافت می‌شود.

۴) Quick Maths

بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان Quick Maths app

این اپلیکیشن بیشتر برای آشنایی با اعداد و محاسبات ساده طراحی شده است به نحوی که مهارت های پایه‌ای کودکان در ریاضیات را توسعه می‌دهد. در حقیقت کودکان را برای چالش‌های محاسباتی آماده می‌سازد.

۵) YouTube Kids

بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان youtube kid

همانطور که از اسمش پیدا است، این اپ برای فیلم‌های آموزشی کودکان که از یوتیوب استخراج شده است، به کار گرفته می شود. خوبی این اپلیکیشن این است که ویدیو‌ها بر اساس موضوعی تقسیم بندی شده است و کودکان می‌توانند ویدیو‌های آموزشی جذاب را دنبال کنند.

۶) Science360

بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان science360

این اپلیکیشن که توسط National Science Foundation تهیه شده است. در این اپلیکیشن کودکان با موزه‌ها، تصاویر سه بعدی علمی زیست شناسی، فیزیک و … می‌توانند کار کنند و بهترین مطالب علمی را به صورت تصویری مشاهده کنند.

اپلیکیشن های آموزشی کودکان بسیار بیشتر از آنچه در اینجا معرفی شد، وجود دارند، با این حال شما می‌توانید در Google play یا App store بقیه اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید یا نظرات مردم را بخوانید. پیشنهاد می‌شود مقالات معرفی اپلیکیشن‌ها در اول نیوز را مطالعه کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس