بسته شدن دفاتر نینتندو در تورنتو و ردوود سیتی

نینتندو در بیانیه‌ای تایید کرد که دفاتر خود در Redwood و تورنتو، کانادا را می‌بندد. در ادامه به بسته شدن دفاتر نینتندو می‌پردازیم.

30
0
0 بسته شدن دفاتر نینتندو در تورنتو و ردوود سیتی

نینتندو در بیانیه‌ای به The Verge تایید کرد که دفاتر خود در شهر Redwood، کالیفرنیا و تورنتو، کانادا را می‌بندد. Kotaku در اوایل روز جمعه از بسته شدن دفاتر شهر Redwood خبر داد. در ادامه به بسته شدن دفاتر نینتندو می‌پردازیم.

بسته شدن دفاتر نینتندو

1 بسته شدن دفاتر نینتندو در تورنتو و ردوود سیتی

در اینجا بیانیه کامل این شرکت در مورد این تصمیم است:

“مقر نینتندو آمریکا در ردموند WA و ونکوور است. ما تعداد بیشتری از کارمندان و عملیات خود را به آن دفاتر مرکزی منتقل می‌کنیم و به مرور زمان دفاتر ماهواره‌ای کوچک در تورنتو و Redwood City را می‌بندیم.”

دوون پریچارد، معاون اجرایی، امور بازرگانی و روابط ناشران نینتندو آمریکا (NOA)، پس از خروج نیک چاوز، رهبری موقت فروش، بازاریابی و ارتباطات را بر عهده خواهد گرفت. خانم پریچارد بر استراتژی و اجرای فروش، بازاریابی و ارتباطات در سراسر ایالات متحده و کانادا نظارت خواهد داشت.

Kotaku گزارش می‌دهد که حدود ۱۰۰ کارمند در دفاتر شهر Redwood در نتیجه این تصمیم آواره شده‌اند. وقتی از نینتندو پرسیدیم چند کارمند تحت تأثیر این حرکت قرار می‌گیرند، نینتندو از اظهار نظر خودداری کرد، اما بیانیه بالا نشان می‌دهد که برخی از کارمندان می‌توانند جابه‌جا شوند. مشخص نیست چرا دفاتر بسته شده‌اند.

دفتر Redwood City همچنان بر روی نقشه مکان‌های دفتر نینتندو در وب سایت مشاغل این شرکت نشان داده شده است. در توضیحی آمده است: “در اینجا بخش‌های فروش و بازاریابی، و همچنین NMI، یک تیم تجاری اختصاصی که با فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر کشور کار می‌کنند، خواهید یافت. دفتر تورنتو نیز هنوز در سایت است که به عنوان “دفتر فروش برای NOCL” توصیف می‌شود.”

از اوایل امروز، هیچ موقعیت شغلی برای Redwood City لیست نشده، حتی به نظر می‌رسد که این شرکت تا دو روز پیش مشاغل باز برای «بازاریابی تخصصی و تجربی» داشته است، طبق اطلاعات کش‌های Google.

با توجه به اینکه دفتر Redwood City بر فروش، بازاریابی و تجارت متمرکز بود، احتمالاً بر توسعه بازی‌ها یا سخت‌افزار نینتندو تأثیری نخواهد گذاشت. اکثر بازی‌های نینتندو در خارج از کشور توسعه داده می‌شوند، اگرچه استودیو Retro در تگزاس نیز توسعه‌دهنده است.

این عمل تنها چند هفته پس از عرضه نینتندو سوییچ با صفحه نمایش OLED و Metroid Dread، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نینتندو در سال انجام می‌شود.

حال که با بسته شدن دفاتر نینتندو آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس