معرفی بهترین بازی های FPS مرورگر | محبوب ترین سبک بازی در جهان

83
0
بهترین بازی های FPS

ژانر تیرانداز اول شخص (FPS,First Person Shooter) احتمالا محبوب ترین ژانر بازی در جهان است. بازی هایی مانند Call of Duty، Halo و Counter-Strike از بهترین بازی های تیراندازی هستند که می توانید بازی کنید. با این حال، اگر شما نمی خواهید پولی برای خرید این بازی ها صرف کنید، میتوانید به جای آن بازی های FPS مبتنی بر مرورگر را امتحان کنید.
در این مقاله بهترین بازی های FPS مرورگر را معرفی میکنیم که می توانید از آنها لذت ببرید، لازم است ذکر کنیم که همه آنها گزینه های خارق العاده ای هستند.

معرفی بهترین بازی های FPS مرورگر

متأسفانه، بسیاری از بازی های مرورگر FPS برتر از دسترس خارج شده اند. پس باید سراغ بازی های  FPS که فعال هستند و مشکلات کمتری دارند برویم. در این مقاله، ما بهترین بازی های مرورگر FPS را لیست می کنیم که می توانید به طور مستقیم در وب بازی کنید.

بازی Rush team

بهترین بازی های FPS
بهترین بازی های FPS

تنها یک دلیل برای بازی Rush team وجود دارد، و این همان چیزی است که شما می خواهید: یک بازی تیراندازی سنتی. این یک بازی اول شخص مبتنی بر رقابت و مبارزه است. شما عناصر گیم پلی معمولی را در این بازی خواهید داشت: اسلحه، تک تیرانداز، موشک انداز، نارنجک، و غیره. این بازی برای همه به صورت رایگان در دسترس است، اما بازی Rush team وقتی که به صورت تیمی بازی میکنید تجربه بهتر دارد. برخی از ویژگی های خاص گرافیک و گیم پلی فقط برای VIP ها در دسترس هستند، اما شما بدون آنها هم مشکلی نخواهید داشت.

بازی Warmerise: Red Vs. Blue

بهترین بازی های FPS
بهترین بازی های FPS

در مورد Warmerise: Red Vs. Blue ممکن است همه چیز را نپسندید. از نظر گرافیک و زیبایی به 90s-Era شباهت هایی دارد مانند زمین لرزه و ضد حمله، اما گیم پلی و فعالیت بازیکنان آن متعادل تر شده است. 100 رهبر برتر در Warmerise.com وجود دارد که بازیکنان را به پیش میبرند. شاید این بازی ضعف هایی داشته باشد، اما مبارزه خودرویی دارد که منحصر به فرد است. از نظر تجربه کاربران: Warmerise Red Vs. Blue یکی از بهترین بازی های این لیست است. مسابقات در تمامی ساعات شبانه روز انجام می‌شوند. 

بازی Wolfenstein 3D

بهترین بازی های FPS
بهترین بازی های FPS

این بازی اغلب پدربزرگ بازی های تیراندازی سه بعدی مدرن نامیده می شود، Wolfenstein 3D یک بازی کلاسیک برجسته است که همه طرفداران FPS باید آن را بازی کنند. بازی در شرایطی است که دنیا توسط نازی ها تصرف شده است و شما به عنوان یک جاسوس برای جبهه متحدین بازی کنید که از طریق قلعه ولفنشتاین، کشتار نازی ها را شروع می‌کنید و خود را برای مرحله نهایی آماده خواهید کرد. با وجود گیم پلی ساده، بازی به صورت شگفت آوری سرگرم کننده است. توسعه دهندگان در ابتدا بازی را برای MS-DOS منتشر کردند. با این حال، Wolfenstein 3D در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است و یکی از بهترین بازی های تیرانداز مرورگر میباشد. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید بازی های قدیمی DOS را روی لپتاپ Mac خود بازی کنید، بنابراین ممکن است نسخه اصلی را در آنجا بیابید.

بازی superhot

بهترین بازی های FPS
بهترین بازی های FPS

شما می توانید SuperHOT را بر روی PC،  XBOX One، یا PS4 بازی کنید، اما چرا باید این کار را انجام دهید؟ زمانی که می توانید به صورت رایگان در مرورگر خود به آن دسترسی پیدا کنید؟ این بازی FPS بر خلاف هر گزینه دیگری در این لیست است، حوادث اطراف شما تنها زمانی اتفاق می افتد، که شما حرکت می کنید. زمان متوقف میشود. شما می توانید از این قابلیت به نفع خود برای فریب دادن گلوله استفاده کنید. دشمنان شما به شکل افراد قرمز می آیند که وقتی به آنها ضربه زده یا شلیک کنید، به چند قطعه تقسیم می شوند. نسخه مبتنی بر مرورگر SuperHot به عنوان بازی کامل نیست، اما هنوز هم به همان اندازه لذت بخش است.

بازی krunker

بهترین بازی های FPS
بهترین بازی های FPS

مهم نیست که چقدر کامپیوتر قدرتمندی دارید، می توانید Krunker را به راحتی اجرا کنید. بازی از گرافیک مانند Minecraft مانند استفاده می کند که اجازه می دهد تا آن را در هر نوع کامپیوتر اجرا کنید (حتی فوق العاده قدیمی). شما نقش یک سرباز را که وظیفه کشتن دشمنان خود را بر عهده دارد را دارید. Krunker دارای 10 حالت بازی است که می توانید انتخاب کنید. یکی از محبوب ترین حالت ها که برای همه رایگان است، جایی است که بازی شما را در برابر بازیکنان دیگر قرار می دهد، و بازیکن با بیشترین Kill برنده می شود. شما همچنین می توانید از چندین شخصیت، از جمله تریگرمن Crazed، شکارچی Markman و یک کارآگاه شورشی را انتخاب کنید.

بازی War Brokers

بهترین بازی های FPS
بهترین بازی های FPS

War Brokers هم از گرافیک مکعبی، شبیه به Krunker استفاده می کنند. شما می توانید شخصیت خود را با ویرایش ظاهر و انتخاب سلاح های جدید سفارشی کنید. گزینه های مختلف برای انتخاب اسلحه و ( فرصت رانندگی وسایل نقلیه)، War Brokers را به یکی از بهترین بازی های FPS مرورگر تبدیل میکند که می توانید در حال حاضر بازی کنید. این بازی در حال حاضر دارای دو حالت بازی است: کلاسیک و بتل رویال. نسخه کلاسیک آن شامل Team Deathmatch و اسکورت خودرو است. نسخه battle Royale از War Brokers شباهت هایی با بازی های Pubg، Fortnite و H1Z1 دارد. بنابراین در صورتی که به بازی هایی مانند پابجی علاقه دارید، احتمالا از War Brokers  هم خوشتان خواهد آمد.

بازی Global Strike

بهترین بازی های FPS
بهترین بازی های FPS

این بازی ویژگی های متعددی دارد که بازی را جذاب نگه می دارد. به عنوان مثال، هنگامی که شما از Deathmatch Team خسته می شوید، می توانید حالت زامبی را امتحان کنید. کسانی که به عنوان انسان باقی می مانند، باید سعی کنند زنده بمانند و بازیکنان آلوده را بکشند. این بازی دارای فروشگاه است که می توانید سلاح های دائمی، شخصیت ها و سایر لوازم جانبی را با پول واقعی خریداری کنید. در نتیجه، بازیکنان با خرج پول بهترین سلاح را در این بازی خریداری خواهند کرد. این ویژگی به آنها مزیت فوق العاده ای نسبت به سایر بازیکنان می دهد.

جوانان و نوجوانان خود را با بازی های ویدیویی سرگرم میکنند. ممکن است بازی های خاطره انگیزی که به عنوان یک بچه بازی کردید ممکن است دیگر وجود نداشته باشد، اما هنوز هم تعداد زیادی از بازی های تیرانداز مرورگر وجود دارد که ارزش چک کردن دارند. 

حوصله تان سر رفته است؟ یکی از بازی های لیست بالا را امتحان کنید. یا یکی از بازی های چند نفره کامپیوتری را بازی کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس