بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

سایت itch یک پلتفرم و فروشگاه برای بازی ساز‌هایی است که به صورت مستقل و بدون واسطه یا پابلیشر بازی‌های خود را منتشر می‌کنند.

65
0
بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

سایت itch یک پلتفرم برای بازی ساز‌هایی است که به صورت مستقل و بدون پابلیشر بازی‌های خود را منتشر می‌کنند. این سایت به صورت کلی قانونی ممنوعیت خاصی ندارد. (بر خلاف دیگر پلتفرم‌‌ها مانند Steam) همچنین بسیاری از بازی ساز‌های مستقل بازی‌ها را به صورت مجانی بر روی Itch قرار می‌دهند. در ادامه به بهترین بازی های سایت Itch در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

بازی های سایت Itch

Friday Night Funkin

1 بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

Friday Night Funkin یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ریتمی مستقل است که تا به حال منتشر شده و دلایل خوبی هم دارد. کنترل‌ها کاملاً بصری و پاسخگو هستند و انواع حالت‌های بازی و آهنگ‌های سفارشی آن باعث می‌شود ارزش تکرار زیادی داشته باشد.

این بازی ارزش تجربه را دارد و توسط تیم کوچکی به روز رسانی می‌شود.

Juice Galaxy

2 بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

Juice Galaxy یک بازی سند باکس با سبک هنری یادآور پلی استیشن وان و انیمیشن‌ها و مدل‌های روان فیزیکی است. شاید مدتی طول بکشد تا به کنترل‌های آن عادت کنید، اما ارزشش را دارد. این بازی دارای عناصر RPG و دنیایی بزرگ و متنوع است که بازیکن را برای چند ساعت درگیر نگه می‌دارد. هنوز به روزرسانی‌های منظمی را دریافت می‌کند، به روز رسانی ۱.۱ آن در ۱ مه ۲۰۲۱ منتشر شده است، و یک بازی مجانی است.

Gacha Life PC

3 بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

Gacha Life یک بازی موبایل بسیار محبوب در Android و iOS است که به عنوان ترکیبی از خانه عروسکی مجازی و یک تجربه اجتماعی عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند حداکثر هشت شخصیت را با انواع لوازم جانبی آماده کرده و در اتاق‌های چت آنلاین با NPC و سایر افراد به گفتگو بپردازند.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی بسیار محدودتر از نسخه‌های تلفن همراه آن است و بیشتر شبیه به یک نسخه نمایشی از یک بازی تمام عیار عمل می‌کند ولی ارزش تجربه را دارد.

Terra Nil – Reclaim the Wasteland

4 بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

Terra Nil یکی از خلاقانه‌ترین و منحصر به فرد‌ترین بازی‌های شبیه ساز است که تا به حال ساخته شده و به طرز باورنکردنی‌ای یک بازی با قیمت مناسب در itch.io است. Terra Nil مانند سایر بازی‌های شبیه سازی، بازیکن را به ساختن شهر، مدیریت خانه یا زندگی معمولی موظف نمی‌کند. در عوض، بازیکن باید طبیعت را در دنیای هنری کلاسیک پیکسل آرتی به سبک سال ۲۰۰۰ بازسازی کند. این بازی با داشتن امتیاز ۴/۷ از ۵ به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Itch تبدیل شده است.

A Firm Handshake

5 بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

Firm Handshake یک بازی کوتاه و در عین حال باز بدون تمرکز واقعی است. در بازی وظیفه بازیکن این است که در دنیای قهوه‌ای رنگی با افراد مختلف دست دهید و با ادامه‌ی بازی همه چیز کمی عجیب‌تر می‌شود. Firm Handshake دارای یک سبک هنری خوب است که نمونه‌ای از سادگی آن است و یکی از معدود بازی‌های سورئالیستی واقعی است که درون شما حس عجیبی را به وجود می‌آورد.

Stick It To The Stickman

6 بهترین بازی های سایت Itch در سال 2021

Stick It To The Stickman یک بازی تک نفره با انیمیشن‌های stickman روان در دنیایی مبتنی بر فیزیک است. این بازی یک Rouge Lite است که در آن پیشرفت شما پس از مرگ ریست می‌شود، اما برخی از ارتقاء‌ها به صورت دائمی بین مرگ‌ها باقی می‌ماند.

Stick It To The Stickman توسط Free Lives، سازندگان Terra Nil ساخته شده است و درست مانند همه بازی‌های آنها، Stick It To The Stickman به عنوان یک بازی مستقل رایگان به طرز شگفت آوری گیم پلی عمیقی دارد.

حال که با بهترین بازی های سایت Itch آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس