آموزش خرید آنی ارزهای دیجیتال | اتریوم، کاردانو، دوج کوین، ترون و …

. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه برای خرید آنی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، کاردانو، دوج کوین و … اقدام کنید.

51
0
خرید آنی ارزهای دیجیتال

امروزه خیلی از ایرانی‌ها به دنبال خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال هستند، به خصوص الان که قیمت بیت کوین ودیگر ارزها به پایین‌ترین نرخ خود رسیده است، بهترین زمان خرید می‌باشد. در این مقاله به شما به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد که چگونه برای خرید آنی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، کاردانو، دوج کوین، ترون و… اقدام کنید.

آموزش خرید آنی ارزهای دیجیتال

۱) کسب اطلاعات کافی

آموزش خرید آنی ارزهای دیجیتال

اولین قدم برای خرید ارزهای دیجیتال، آگاهی در مورد قیمت و ویژگی‌های خود ارز است. باید ارز را در مناسبترین قیمت زمان خود خریداری کنید، به عنوان مثال اگر به صفحه اول سایت اول نیوز مراجعه کنید نمودار لحظه‌ای ارز‌های دیجیتال را مشاهده می‌کنید. این قیمت‌ها بر اساس تومان، دلار و بالاترین و پایین ترین قیمت فروش به نمایش در‌آمده‌اند.

با کلیک بر روی هر ارز رمز، اطلاعات کاملتری در رابطه با اهداف آن ارز به دست خواهید آورد. البته باید توجه داشته باشید که اطلاعات یک ارز را از منابع مختلف و بر اساس اخبار روز کسب کنید.

۲) اقدام برای خرید هر ارز دیجیتالی

 شما می‌توانید به راحتی در کشور ایران هر ارز دیجیتالی که در نظر دارید را خریداری کنید. روال مسیر خرید به این صورت است:

۱) وارد سایت اول پرداخت شده و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

آموزش خرید آنی ارزهای دیجیتال اول پرداخت

۲) سایت از شما می‌خواهد که اطلاعات اولیه خود را شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، ایمیل، کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید.

آموزش خرید آنی ارزهای دیجیتال ثبت

۳) پس از تکمیل فرایند ثبت نام، وارد پنل کاربری خود می‌‌شوید. شما می‌توانید در این مرحله روی گزینه “ثبت سفارش جدید” کلیک کنید.

۴) در ادامه شما در صفحه باکس‌هایی را مشاهده می‌کنید که مربوط به انواع خدمات مجموعه اول پرداخت است، مانند پی پال، وب مانی، ثبت نام آزمون‌های بین المللی و… اما برای خرید آنی ارزهای دیجیتال باید توجه داشته باشید که بیت کوین، تتر و اتریوم دارای باکس جدا هستند و دیگر ارزها را می‌توانید از باکس مربوط به “خرید ارزهای دیگر” پیدا کرده و اقدام به خرید کنید و اگر ارز مد نظر شما در لیست نبود، از طریق تیکت با کارشناسان سایت در تماس باشید.

آموزش خرید آنی ارزهای دیجیتال لیست

۵) در ادامه و در مرحله ثبت سفارش، باید میزان ارز مد نظر خود به همراه آدرس کیف پولی که قرار است آن ارز به آن واریز شود را وارد کنید. در این مرحله، به طور اتوماتیک بر اساس نرخ روز دلار، مبلغ ریالی ارز به همراه کارمزد و مبلغ قابل پرداخت برای شما محاسبه می‌شود.

مراحل خرید آنی ارزهای دیجیتال

۶) به محض پرداخت اینترنتی و تکمیل فرایند خرید، ارز خریداری شده به آدرس کیف پول شما ارسال می‌شود. نکته مهم این است که خرید آنی ارزهای دیجیتال در این سایت به راحتی امکان پذیر است؛ چیزی که در خیلی از سایت‌های ایرانی مشاهده نمی‌کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس