آشنایی با ایلاستریتور گوگل (Google Illustrations) و نحوه استفاده از آن

همه نمی‌توانند از عکس خود به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند. در ادامه به ایلاستریتور گوگل (Google Illustrations) می‌پردازیم.

15
0
0 آشنایی با ایلاستریتور گوگل

همه نمی‌توانند از عکسی از خود به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند و دیگران ممکن است پیدا کردن تصویری که آنها را به طور مناسب نشان می‌دهد دشوار باشد. برای کمک به شما برای یافتین عکس پروفایل مانسب خود، ایلوستریتور گوگل ساخته شد. در ادامه به ایلاستریتور گوگل (Google Illustrations) می‌پردازیم.

ایلاستریتور گوگل (Google Illustrations)

1 آشنایی با ایلاستریتور گوگل

گوگل تصاویر جدیدی را ایجاد کرده است که برای استفاده از عکس نمایه Google شما طراحی شده‌اند. تصاویر جدید، با نام ایلاستریتور گوگل (Google Illustrations)، بسیار زیبا به نظر می‌رسند و همچنین می‌توانند برای افرادی مفید باشند که می‌خواهند تصویری را با حساب خود مرتبط کنند اما نمی‌خواهند از عکس خود استفاده کنند.

به نظر می‌رسد گوگل گزینه‌های بسیار متنوعی دارد که برخی از آنها را می‌توانید در تصویر بالای این پست مشاهده کنید. و می‌توانید موارد بیش‌تری را در GIF زیر مشاهده کنید، که دسته‌های مختلفی از تصاویر مانند حیوانات، فناوری و فضا را نشان می‌دهد.

کتابخانه جدید تصاویر نشان می‌دهد که گوگل رویکرد متفاوتی نسبت به آواتارهایی مانند Snap’s Bitmoji یا Microsoft Xbox را در پیش گرفاته است، که به شما امکان می‌دهد تا ظاهر زیبایی را از ظاهر خود ارائه دهید. تصاویر جدید Google در عوض طیف گسترده‌ای از موارد عمومی و مکان‌هایی را برای استفاده از نماد به شما ارائه می‌دهد.

به گفته گوگل، در حال حاضر، تصاویر فقط برای کاربران Android در دسترس هستند. اگر از Android استفاده می‌کنید، می‌توانید عکس مورد نظر خود را در Google Workspace و Contacts در Android تنظیم کنید.

آموزش استفاده از Google Illustrations

برای استفاده از این قابلیت باید حتما گوشی اندرویدی داشته باشید.

آشنایی با ایلاستریتور گوگل

۱. وارد Gmail خود شوید.

02 آشنایی با ایلاستریتور گوگل

۲. وارد پروفایل خود شوید و بر روی عکس آن کلیک کنید.

03 آشنایی با ایلاستریتور گوگل

۳. بر روی دکمه‌ی آبی “Add Profile Picture” کلیک کنید.

04 آشنایی با ایلاستریتور گوگل

۴. در قسمت Illustrations عکس پروفایل خود را تغییر دهید.

گوگل می‌گوید در حال کار بر روی آوردن این قابلیت و تصاویر جدید به iOS و وب و محصولات بیش‌تر است. این شرکت می‌گوید مجموعه تصاویر موجود را نیز گسترش می‌دهد، بنابراین اگر اکنون تصویری را که دوست دارید نمی‌بینید، زمانی که گوگل تصاویر بیشتری اضافه کرده، دوباره بررسی کنید.

حال که با ایلاستریتور گوگل (Google Illustrations) آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالتا سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس