Tubi چیست؟ بهترین سرویس پخش جریانی رایگان

149
0
تلویزیون Tubi

وقتی نوبت به تماشای فیلم یا نمایش می‌شود، بیشتر ما از نتفلیکس راضی هستیم. خوب، سرویس پخش جریانی دیگری وجود دارد که باید آن را بررسی کنید – Tubi.
اما Tubi TV دقیقا چیست؟ به طور خلاصه، این یک سرویس استریم است که هزاران فیلم و نمایش تلویزیونی را ارائه می‌کند، همه به صورت رایگان. با کتابخانه ای که شامل همه چیز از کلاسیک های کالت گرفته تا فیلم های اخیر هالیوود است، تلویزیون Tubi به سرعت برای هر کسی که به دنبال پخش محتوای رایگان است، به یک ابزار ضروری تبدیل شده است.
اما چگونه کار می‌کند؟ چه چیزی تلویزیون Tubi را متمایز می‌کند؟ در این مقاله بررسی می‌کنیم.

تلویزیون Tubi چیست؟

Tubi یک سرویس پخش رایگان است که متعلق به شرکت Fox است. بیش از 20000 فیلم و برنامه تلویزیونی HD دارد. نه تنها این، بلکه در هر پلتفرم تلویزیون هوشمند اصلی و همه دستگاه های پخش محبوب نیز در دسترس است.
محتوایی از استودیوهای بزرگ، از جمله MGM، Paramount، Lionsgate و همچنین فیلمسازان مستقل ارائه می‌شود. ممکن است مانند رقبای خود آوازه ای بلند یا کتابخانه گسترده ای نداشته باشد، اما برای کسانی که به دنبال محتوای پخش رایگان هستند، گزینه بسیار خوبی است.
برای شروع، باید با آدرس ایمیل یا حساب Google خود در Tubi ثبت نام کنید. در مرحله بعد، می‌توانید فهرست تمام فیلم ها، مستندها، برنامه های تلویزیونی و موارد دیگر را ایجاد کنید. می‌توانید در دستگاه های Android و iOS، رایانه های رومیزی، کنسول های بازی و همچنین در وب به این سرویس دسترسی داشته باشید.

چه محتوایی را می‌توانید در تلویزیون Tubi تماشا کنید؟

از کلاسیک های بی انتها گرفته تا آخرین نسخه ها، Tubi TV مجموعه متنوعی از محتوا را ارائه می‌دهد. از مجموعه های انیمه گرفته تا برنامه های تلویزیونی گرفته تا مستندها، کتابخانه وسیعی برای پاسخگویی به ترجیحات مختلف کاربران دارد. این مجموعه مملو از سرگرمی های مناسب سن برای سرگرم کردن و درگیر نگه داشتن بچه ها است.
اگر به فیلم های اکشن یا درام های جنایی، فیلم های کمدی یا علمی تخیلی علاقه دارید، می‌توانید آن را در سایت پیدا کنید. این مجموعه گسترده ای از فیلم ها در ژانرهای مختلف از جمله اکشن، کمدی، درام، ترسناک، عاشقانه و غیره را ارائه می‌دهد.
خود محتوا در چندین دسته قرار می‌گیرد، از جمله «کلاسیک ها»، «برندگان و نامزدهای جایزه»، «مخصوص کودک»، «نمایش های نوجوانان»، «با رتبه بالا در Rotten Tomatoes» و غیره.

نحوه راه اندازی و استفاده از Tubi TV

برای شروع کار با Tubi، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. پس از ورود به سیستم، برنامه را باز کنید و Browse را بزنید تا منوی اصلی با لیست عناوین، زیرمجموعه ها یا کانال های موجود ظاهر شود.
با رابط کاربری مشابه نتفلیکس، هر فیلم به بیننده خود گسترش می یابد. این به شما اطلاعات بیشتری درباره فیلم، از جمله نقدها، بازیگران و غیره می‌دهد. وقتی یکی را پیدا کردید که مورد علاقه شماست، فقط روی آن کلیک کنید و شروع به تماشا کنید.
اگر دستگاه پخش استریم Roku یا کنسول بازی ویدیویی مانند ایکس باکس وان دارید، کافی است برنامه اصلی Tubi TV را با استفاده از عملکرد جستجوی داخلی دستگاه خود جستجو کنید.
اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قبل از مرور کانال های موجود، از شما خواسته می‌شود یک حساب کاربری با آدرس ایمیل و رمز عبور ایجاد کنید. شما همیشه می‌توانید به تلویزیون Tubi در مرورگر وب خود نیز دسترسی داشته باشید.
از آنجایی که Tubi در مناطق محدودی مانند ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا و نیوزلند پشتیبانی می‌شود، می‌توانید به یک VPN متصل شوید و برای مشاهده محتوای آن به سرورهای ایالات متحده متصل شوید.
اگر صاحب فرزند هستید، می‌توانید از ویژگی کنترل های والدین برای کنترل آنچه فرزندانتان می‌توانند در برنامه تماشا کنند استفاده کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد نحوه نمایش زیرنویس های خود را ویرایش کنید، بنابراین می‌توانید فونت ها و اندازه های زیرنویس را مطابق میل خود سفارشی کنید.

Tubi چه تفاوتی با سایر سرویس های پخش محبوب دارد؟

Tubi کمی متفاوت از سایر سرویس های پخش محبوب مانند Netflix و Amazon Prime است. اول از همه، این خدمات برای دسترسی به محتوا، هزینه اشتراک زیادی را دریافت می‌کنند، در حالی که Tubi کاملا رایگان است.
علاوه بر این، انتخاب عناوین Tubi از این نظر منحصر به فرد است که بر ارائه فیلم های مبهم و فیلم های خارجی تمرکز دارد که ممکن است قبلاً در مورد آنها نشنیده باشید یا ندیده باشید.
ثالثاً، Tubi TV به طور گسترده در طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله Roku، Android TV، Amazon Fire TV Stick، Xbox One، Xbox Series S، Xbox Series X، تلویزیون های هوشمند، Chromecast، Amazon Echo Show، Google Nest Hub، Blu- در دسترس است. پخش کننده های ری و تلویزیون های HiSense. این به شما امکان می دهد تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، محتوای مورد علاقه خود را از هر جایی تماشا کنید.

Tubi TV: مجموعه ای عظیم و رایگان از عناوین فیلم را دریافت کنید

در حالی که بسیاری از سایت‌های دیگر وجود دارند که محتوای رایگان ارائه می‌دهند، Tubi TV به سرعت در رتبه‌بندی به عنوان یکی از سایت‌های دارای رتبه برتر در این فضا قرار می‌گیرد.
صرف نظر از ترجیحات پخش خود، باید Tubi را در بالای لیست خود نگه دارید. بله، دارای تبلیغات است، اما برخلاف سایر ارائه دهندگان رایگان که برنامه‌نویسی را با تبلیغات قطع می‌کنند، Tubi TV می‌تواند محتوایی را با حداقل وقفه و بارهای تبلیغاتی کمتر ارائه دهد، که واقعاً می‌تواند تجربه سرگرمی شما را بهبود بخشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس