مفهوم Trough of Sorrow چیست ؟

همیشه مسائل جذابی در رابطه با بنیانگذار استارتاپ‌ها وجود دارد. در ادامه به Trough of Sorrow چیست می‌پردازیم.

43
0

همیشه مسائل جذابی در رابطه با بنیانگذار استارتاپ‌ها وجود دارد. شرکت‌های موفق مانند Airbnb و Uber این تصور را ایجاد کرده‌اند که موفقیت در یک شرکت نوپا نیازمند به سرمایه گذاری‌های چند میلیون دلاری، رشد سریع و محبوبیت عمومی خارق‌العاده است. رسانه‌ها داستان‌های تخیلی ترویج می‌دهند و همه را به امید تبدیل شدن به مارک زاکربرگ Mark Zuckerberg یا ایلون ماسک Elon Musk به سوی راه اندازی استارت‌آپ سوق می‌دهند. با توجه به آمار ۸۰ درصد شکست استارتاپ‌ها، می‌توانیم بگوییم رسانه‌ها مردم را به سوی قتلگاه هدایت می‌کنند. آن‌ها شروع یک کسب و کار تازه را لذت بخش نشان می‌دهند. درست است که سرمایه گذاری‌های کلان می‌تواند به موفقیت ختم شود، اما این همه چیز نیست. افرادی که قصد شروع مسیر کارآفرینی را دارند بایستی تمامی جوانب را در نظر بگیرند. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که Trough of Sorrow چیست .

مفهوم Trough of Sorrow چیست ؟

واقعیت این است که زندگی در اول راه اندازی شرکت آسان نیست. عدم اطمینان، چالش‌های غیرمنتظره و فشار زیادی وجود دارد. بسیاری قصد سنگ اندازی در مقابل آن را دارند، و بنیان گذار این شرکت‌ها هم ترس زیادی از عدم موفقیت دارد. پل گراهام Paul Graham، بنیانگذار شتاب دهنده معروف Y Combinator، اصطلاحی برای این مبارزه ایجاد کرد به نام Trough of Sorrow.

Trough of Sorrow به بازه مبارزاتی که یک استارت آپ پس از شکست روبرو است اشاره دارد. شرکت‌ها در ابتدا هیجان زیادی دارند و به دنبال بازاری برای محصولات هستند. یافتن این تناسب نیازمند عزم و پشتکار قابل توجهی است. پل گراهام همچنین تابعی را ایجاد کرد که منحنی موفقیت و شکست را به تصویر می‌کشد.

1 مفهوم Trough of Sorrow چیست ؟

ترس و اضطراب از عدم موفقیت بسیار شایع است. مسیر موفقیت یک منحنی مثبت نیست که از همان ابتدا به طور تصاعدی رشد کند، منحنی موفقیت حرکتی تقریبا سینوسی دارد، زمانی رشد می‌کند و در زمان دیگر سقوط می‌کند. عبور از چالش‌های هیجان اولیه سخت است. واقعا سخت. در دوره ی یک ماهه پس از شکست پروژه، شما بار روانی منفی زیادی را باید تحمل کنید، توصیف آن میزان فشار واقعا دشوار است. واقعیت این است که، افسردگی، اضطراب و استرس شدید در جامعه بنیان گذاران استارت آپ بیداد می‌کند. اما هیچ کس در مورد آن صحبت نکرده است. غالباً کارآفرینان در مسئولیت خود برای موفقیت شرکت احساس تنهایی می‌کنند، تاب آوردن غم و اندوه را دشوارتر می‌کند.

در Bounde، ما نمی‌خواهیم کارآفرینان و سازندگان استارتاپی احساس تنهایی کنند. ما بر این باوریم که به اشتراک گذاشتن تجربیات با مربیان و دیگر مدیران می‌تواند در حفظ عزم راسخ در طول مبارزه و دستیابی به موفقیت‌های باورنکردنی بسیار کمک کند.

حال که دریافتید Trough of Sorrow چیست می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس