بررسی Lenovo AIO520 | تحلیل جدیدترین All-in-One (کامپیوتر همه‌کاره) لنوو

87
0
بررسی Lenovo AIO520

لنوو کامپیوتر همه‌کاره (All-in-One) جدید خود را در بازار چین عرضه کرده است. این دستگاه که Lenovo AIO520 نام دارد، در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. می‌توان همین حالا این محصول را با قیمت ۵۴۹۹ یوان (۸۶۰ دلار) ازطریق JD.com پیش‌خرید کرد. فراموش نکنید که برای خرید کالای فیزیکی از سایت های خارجی می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. در این مقاله به بررسی و معرفی Lenovo AIO520 می پردازیم.

بررسی Lenovo AIO520

لنوو AIO520 جدید از صفحه‌نمایش ۲۳٫۸ اینچی Full HD برخوردار است که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۷۲ درصد گستره رنگ NTSC و زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد. به‌لطف حاشیه‌های باریک ۲ میلی‌متری، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه این دستگاه ۹۶ درصد است.

در بالای نمایشگر،یک وب‌کم 720p قرار دارد که با میکروفون‌های کاهش‌دهنده‌ی نویز دوگانه همراه شده تا تأثیرات محیط اطراف را به‌طور مؤثری کاهش دهد. این دستگاه از کاهش نویز هوشمند یک‌طرفه و همه‌جانبه پشتیبانی و از شفاف‌بودن ارتباط صوتی اطمینان حاصل می‌کند.

ویژگی های Lenovo All-in-One

لنوو AIO520،  مجهز به پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل Core i5-11320H  است که با استفاده از فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده و چهار هسته و هشت رشته دارد همچنین سرعت کلاک آن ۴٫۵ گیگاهرتز است.

همچنین، این دستگاه به گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe با عملکرد بالا و ۹۶ واحد پردازش جریان داخلی با عملکرد نزدیک به MX450 مجهز است. این دستگاه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD نیز دارد.

 قسمت پایینی کامپیوتر با محفظه‌ی هارددیسک قابل‌حمل طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توان به‌سرعت هارددیسک‌های ۲٫۵ اینچی را بدون نیاز به هیچ ابزاری وارد و خارج کرد.

همچنین، AIO520 از سیستم صوتی سفارشی‌سازی‌شده‌ی Harman Cardon بهره می‌برد. چهار پورت USB-A، یک پورت HDMI و یک پورت RJ45 نیز برای Gigabit Ethernet در نظر گرفته شده است. لنوو می‌گوید طراحی این کامپیوتر همه‌کاره جدید AIO520 از مواد دارای گواهی سبز اتحادیه‌ی اروپا استفاده می‌کند همچنین دوست دار محیط زیست نیز است.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس