خرید پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون

آمازون موزیک بخش پادکست‌ها را در سپتامبر 2020 راه اندازی کرد، در ادامه به خریده شدن پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون می‌پردازیم.

94
0
خرید پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون

آمازون موزیک بخش پادکست‌ها را در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی کرد و همراه با پلتفرم پادکست Wondery، امیدواریم که بتواند با جمع کردن سازندگان و میزبانان پادکست‌ها، تجربیات بهتری را برای شنوندگان بیشتری در سراسر جهان همانند بخش موسیقی آمازون بوجود بیاورد و رشد و تکامل پادکست‌ها را تسریع کند. در ادامه به خریده شدن پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون می‌پردازیم.

خرید پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون

خرید پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون (2)

آمازون پلتفرم پادکست Wondery که یکی از آخرین شبکه‌های پادکست مستقل است را از غول پخش موسیقی سوئدی Spotify، با مبلغی نامشخص خریداری کرده است. گزارش قبلی وال استریت ژورنال حاکی از آن بود که ارزش واندری حداقل ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.

طبق گفته آمازون، معامله هنوز نهایی نشده است و هیچ چیزی برای شنوندگان تغییر نمی‌کند. Wondery بخشی از Amazon Music خواهد بود که پشتیبانی خود را از سپتامبر آغاز می‌کند.

آمازون موزیک پادکست‌ها را در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی کرد که با استقبال بالایی رو به رو شد و حال که پلتفرم Wondery را نیز خریداری کرده امیدواریم که با آوردن میزبانان پادکست کیفیت بهتری را شاهد باشیم همچنین امیدواریم باعث شود که افرادی بیشتری به پادکست‌ها جذب شوند.

Wondery یک ناشر پادکست نوآور است که سابقه ایجاد و تولید پادکست‌هایی با بالاترین رتبه را دارد که شنوندگان را سرگرم و آموزش می‌دهد، از جمله “جان کثیف”، “دکتر مرگ”، “جنگ‌های تجاری” و “انقباض درب بعدی” از جمله این موارد است.

خرید پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون

موسیقی آمازون با Wondery قادر خواهد بود که محتوای خلاقانه و با کیفیت بیش‌تری ارائه دهد و به رسالت خود در آوردن دنیایی از سرگرمی و دانش برای مخاطبان خود در هر کجای جهان ادامه دهد. این شرکت هدف خود را گسترش موسیقی آمازون فراتر از ارائه موسیقی قرار داده است.

این شرکت همچنین گفت: “تمرکز ما بر صدای با کیفیت بالا با سطح Amazon Music HD و همکاری اخیر ما با Twitch برای ایجاد جریان مستقیم در برنامه، Amazon Music را به عنوان مقصد برتر سازندگان تبدیل کرده است.” با این حال باید می‌توان انتظار داشت که میزبانان پادکست Wondery بتوانند به راحتی پادکست خود را به صورت لایو در Twitch هم استریم کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، هرنان لوپز، مدیرعامل Wondery از سمت خود کناره گیری کرده و شرکت را ترک خواهد کرد.

حال که با خرید پلتفرم پادکست Wondery توسط آمازون آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس