فروش بازی Metro Exodus از مرز ۸.۵ میلیون گذشت

37
0
بازی Metro Exodus

شرکت Embracer Group از عبور میزان فروش بازی Metro Exodus از مرز ۸.۵ میلیون نسخه در تمام پلتفرم‌ها خبر داد.

با اینکه در عصر بازی‌های مولتی‌پلیر و لایو-سرویس روزبه‌روز از شمار بازی‌های اول-شخص شوتر داستان‌محور تک‌نفره کاسته می‌شود، اما تعداد کمی از آن‌ها هر از گاهی از راه می‌رسند و جای خود را در دل طرفدارها باز می‌کنند. بازی‌های Metro شرکت 4A Games یکی از این آثار به‌حساب می‌آیند. این بازی به‌عنوان تازه‌ترین نسخه این مجموعه پساآخرالزمانی همچنان عملکرد خوبی در زمینه فروش دارد.

بازی Metro Exodus

امبریسر گروپ در جریان نشست مالی سه‌ماهه اخیر شرکت اعلام کرد که بازی Metro Exodus از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ تاکنون در همه پلتفرم‌ها بیش از ۸.۵ نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. میزان فروش این بازی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ (بازه زمانی ژانویه تا مارس سال جاری) به ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است. افزون‌براین شرکت Embracer Group اعلام کرد که بازی Metro Exodus تابه‌حال توسط بیش از ۱۰ میلیون بازیکن تجربه شده است.

درحال‌حاضر شرکت 4A Games مشغول کار روی نسخه بعدی مجموعه Metro برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر است که گویا براساس تهاجم روسیه به اوکراین ساخته می‌شود. در اوایل سال جاری گزارش شد که این بازی در اواخر سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود و در سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد. ۴ای گیمز همچنین در حال توسعه بازی مستقل چندنفره مترو و یک مجموعه شوتر اول-شخص تازه است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس