مقایسه Hinge و Tinder

641
0
مقایسه Hinge و Tinder

اپلیکیشن‌های دوست‌یابی آنلاین زیادی وجود دارد و انتخاب یکی از آنها ممکن است برای شما گیج‌کننده باشد، به خصوص زمانی که نمی‌دانید کدام برنامه برای علایق شما مناسب‌تر است. Tinder محبوب ترین برنامه دوستیابی آنلاین است، اما شاید برای شما مناسب نباشد. اگر به دنبال جایگزینی به جای تیندر هستید، می توانید Hinge را امتحان کنید. در این مقاله برنامه های Hinge و Tinder را با هم مقایسه کنیم. با ما همراه باشید.

دوستیابی آنلاین: Hinge یا Tinder

Hinge یک برنامه دوستیابی است که به ایجاد روابط پایدار بین افراد تأکید دارد. این برنامه شما را با افرادی که علایق یکسانی با شما دارند وصل میکند و هدف نهایی آن این است که شما را وارد یک رابطه جدی کند. ولی Tinder طوری طراحی شده است که به طور کلی افراد را بهم وصل کند، حتی اگر به دنبال رابطه ی جدی نباشید.

Tinder به دلیل تنظیمات آسان پروفایل و سیستم سوایپ چپ و راست معروف است. اگر به دنبال روابط جدی نیستید و میخواهید این برنامه ها را تست میکنید میتوانید Tinder را امتحان کنید.

مقایسه Hinge و Tinder : رابط کاربری

مقایسه Hinge و Tinder : رابط کاربری
مقایسه Hinge و Tinder : رابط کاربری

رابط Tinder یک حس سرگرم کننده و فان را القا میکند. می‌توانید به راحتی به نمایه افرادی که مچ شده اید و سایر ویژگی‌های برنامه دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید با کسی به اصطلاح match شوید، می‌توانید انگشت خود را به سمت راست بکشید. اگر پروفایل شخصی را دیدید ولی علاقه ای به او نداشتید، می توانید انگشت خود را به سمت چپ بکشید.

از سوی دیگر Hinge بر خلاف تیندر حس آرامش القا میکند و فضای جدی تری دارد. در رابط کاربری Hinge بیشتر از رنگ های سفید و سیاه استفاده شده است. ممکن است کمی طول بکشد تا به فضای Hinge عادت کنید. درHinge باید پروفایل و عکس های افراد را لایک کنید. Tinder نسخه دسکتاپ را ارائه داده است، در حالی که Hinge نسخه رسمی دسکتاپ را منتشر نکرده است.

مقایسه Hinge و Tinder : ثبت نام و ایجاد پروفایل دوستیابی

در هر دو پلتفرم میتوانید با شماره، آدرس ایمیل یا حساب فیس بوک خود ثبت نام کنید. Hingeاز طریق یک سری سؤال به شما کمک کند تا شخصی که بیشترین مطابقت با شما را دارد پیدا کنید. برخلاف Tinder، داشتن یک نمایه مبهم و بدون توضیح درHinge ارتباط برقرار کردن با افراد را سخت میکند. وقتی در Hinge ثبت نام می کنید، باید سه سوال را پاسخ دهید. این پاسخ ها برای آغاز مکالمه عالی هستند. همچنین یک دید کلی به شما می دهند.

ثبت نام در Tinder فرآیند بسیار ساده تری دارد. اما چون به اندازه Hinge رسمی نیست، پروفایل های بدون توضیح زیادی در آن وجود دارد. Hinge با پرسیدن سوالاتی هنگام ایجاد پروفایل، افراد را تشویق می‌کند تا با هم گفتگو را آغاز کند.

Matches یا مطابقت

Matches یا مطابقت
Matches یا مطابقت

نسخه رایگان Hinge و Tinder محدودیت‌هایی دارد. یکی از اصلی ترین محدودیت‌های نسخه رایگان، تعداد سوایپ‌هایی است که می‌توانید در Tinder انجام دهید و لایک‌هایی که می‌توانید در Hinge ارسال کنید. نسخه رایگان Hinge فقط به شما امکان می‌دهد هر 24 ساعت حداکثر هشت لایک ارسال کنید.

نسخه رایگان Tinder همچنین تعداد دفعاتی را که می توانید به سمت راست بکشید محدود می کند، اما عدد ثابتی ندارد. تعداد سوایپ ها با توجه به رفتار شما در اپلیکیشن Tinder مشخص میشود. پس از ۱۲ ساعت دوباره میتوانید به سمت راست بکشید.

همچنین می‌توانید از صفحه اکسپلور Tinder برای یافتن مچ استفاده کنید. شما می توانید انتخاب کنید که فقط پروفایل های تایید شده را مشاهده کنید یا پروفایل ها را بر اساس علایق خود مشاهده کنید، و اگر علایق شما در طول زمان تغییر کرد، می توانید علایق خود را در Tinder به روز کنید.

مقایسه Hinge و Tinder: مخاطب هدف

مقایسه Hinge و Tinder: مخاطب هدف
مقایسه Hinge و Tinder: مخاطب هدف

Hinge افراد رابطه مدار را هدف قرار می دهد و رویکرد آن کمی جدی‌تر از رویکرد Tinder است. Tinder به عنوان یک برنامه برای دوستی های غیر جدی تر شناخته شده است. اگر به دنبال یک ارتباط معمولی هستید، Tinder و برای روابط جدی تر Hinge را امتحان کنید.

ویژگی های پروفایل

Tinder ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای بهبود پروفایل خود استفاده کنید. می توانید سه تا پنج تا از علایق خود را به پروفایل اضافه کنید. همچنین یک بخش سبک زندگی وجود دارد که می توانید نوع حیوان خانگی و عادات سیگار کشیدن خود را اضافه کنید.

در Tinder میتوانید آهنگ ها و هنرمندان مورد علاقه خود را با اضافه کردن Spotify نشان دهید. نسخه رایگان Hinge ویژگی ها زیادی را ارائه نداده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد Hinge این است که میتوانید یک صوت به نمایه خود اضافه کنید. به این ترتیب افراد می توانند قبل از ارسال لایک صدای شما را بشنوند.

مقایسه Hinge و Tinder : قیمت گذاری

شما می توانید حساب خود را در Hinge یا Tinder ارتقا دهید. اشتراک Hinge 89.99 دلار برای شش ماه، 59.99 دلار برای سه ماه، یا 29.99 دلار برای یک ماه است. یا خرید اشتراک در Hinge از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • تمام پروفایل هایی که پروفایل شما را به سمت راست کشیده اند را میتوانید ببینید.
  • به ویژگی های پیشرفته در نمایه خود مانند برنامه های خانوادگی، سیاست، آموزش و معایب دسترسی پیدا کنید.
  • لایک نامحدود
  • دریافت پیشنهادات بیشتر

Tinder دارای سه طرح ارتقا است. می توانید بین Tinder Plus، Tinder Gold و Tinder Platinum یکی را انتخاب کنید. Tinder Plus برای کاربران زیر 30 سال 8.99 دلار در ماه هزینه دارد و کاربران بالای 30 سال باید 19.99 دلار در ماه بپردازند. ویژگی های طرح Tinder Plus شامل موارد زیر است :

  • بدون تبلیغات
  • سوایپ نامحدود به راست.
  • برگشت به عقب
  • میتوانید انتخاب کنید چه کسی نمایه شما را ببیند
  • انتخاب سن و فاصله مکانی

قیمت Tinder Gold 14.99 دلار در ماه است. اگر بالای 30 سال دارید هزینه این طرح 29.99 دلار است. مزایای Tinder Gold شامل موارد زیر است :

  • تمام مزایای Tinder Plus
  • دیدن افرادی که پروفایل شما لایک میکنند
  • یک boost رایگان در ماه
  • پنج super like رایگان در هفته
  • دسترسی روزانه به Top Picks یا افراد برگزیده

طرح Tinder Platinum برای کاربران زیر 30 سال 17.99 دلار در ماه هزینه دارد. اگر بالای 30 سال دارید این طرح 39.99 دلار است. مزایای طرح Tinder Platinum شامل موارد زیر است:

  • تمام مزایای Tinder Plus و Tinder Gold.
  • لایک های شما در اولویت قرار می گیرند، یعنی پروفایل شما برای کسانی که لایک کرده اید سریعتر ظاهر می شود.
  • ارسال پیام قبل از مچ شدن، فقط از طریق Super Likes در دسترس است.
  • مشاهده پروفایل هایی که در هفته گذشته لایک کرده اید.

به نظر می رسد برنامه های قیمت گذاری Tinder مناسبتر است. طرح های اشتراکی Hinge تنها دارای چند ویژگی پیشرفته است.

Hinge یا Tinder

اگر به دنبال روابط جدی هستید، Hinge برای شما مناسب است. این برنامه برای روابط بلندمدت طراحی شده است، بنابراین وقتی در برنامه هستید، می‌دانید که شخصی که با او مچ می‌شوید احتمالاً به دنبال روابط جدی است. از سوی دیگر Tinder کاربران بیشتری دارد. چه به دنبال عشق باشید، چه روابط معمولی یا دوستی، می توانید آن را در تیندر پیدا کنید. بنابراین پیدا کردن شخص که به دنبال یک رابطه جدی است در تیندر ممکن است سخت باشد.

3/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس