نحوه وصل شدن به سرور Minecraft

131
1
نحوه وصل شدن به سرور Minecraft

آیا می‌خواهید بازی Minecraft خود را وارد جامعه آنلاین کنید؟ برای این کار باید به یک سرور بپیوندید. اگر میخواهید یاد بگیرید، این مقاله را بخوانید. Minecraft تک نفره دیگر لذت بخش نیست؟ به دنبال کشف دنیای گسترده با دوستان خود هستید؟ در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد نحوه وصل شدن به سرور Minecraft بدانید وجود دارد.

همچنین بهترین سرورهای ماینکرافت 2022 را هم بخوانید.

 

نحوه وصل شدن به سرور Minecraft: پیدا کردن آدرس IP سرور Minecraft

چه به سرور خصوصی دوست خود بپیوندید یا به سرور عمومی با هزاران بازیکن، باید آدرس IP سرور را پیدا کنید. نگران نباشید، این کار سریع و آسان است، اما یافتن آدرس IP در Windows و Mac فرایندی متفاوت است.

برای سرورهای خصوصی

اگر دوست شما سرور خود را دارد که می خواهید به آن بپیوندید، از او IP بخواهید. اگر از قبل آدرس IP سرور را می‌دانید، به بخش بعدی بروید.

اگر میزبانی سرور را از یک سایت شخص ثالث خریداری کرده باشند، معمولاً می توانند با بررسی داشبورد سایت یا ایمیلی که ممکن است هنگام خرید دریافت کرده باشند، آدرس IP را پیدا کنند.

اگر آنها سرور را از رایانه شخصی خود اجرا می‌کنند، دو گزینه برای اتصال دارید: LAN (شبکه دسترسی محلی) و از طریق اینترنت (مالک باید برای اتصال دیگران از طریق اینترنت، پورت فوروارد کند).

اگر از شبکه مشترک (LAN) استفاده می کنید، می توانید با استفاده از آدرس IP داخلی آنها متصل شوید. برای اتصالات LAN نیازی به پورت فوروارد ندارید.

آدرس IP داخلی را با باز کردن terminal خود پیدا کنید. Windows+R را فشار دهید و cmd را در فرمان Run در ویندوز تایپ کنید، یا برای Mac از Cmd+Space برای باز کردن Spotlight و تایپ terminal استفاده کنید.

پیدا کردن آدرس IP سرور Minecraft
پیدا کردن آدرس IP سرور Minecraft

برای Command line ویندوز: ipconfig را در Command line خود تایپ کنید تا آدرس IP خود را پیدا کنید. به دنبال آدرس IPv4 بگردید. چیزی شبیه به “192.165.0.123” خواهد بود. اکنون که این آدرس را دارید، آن را در کلیپ ‌بورد خود کپی کنید (Ctrl+C در Windows و Cmd+C در Mac) و به بخش بعدی بروید تا بدانید با آن چه کار کنید.

برای Terminal مک: ipconfig getifaddr en0 (یا ipconfig getifaddr en1 اگر به جای Wi-Fi از اترنت استفاده می‌کنید) را ​​در terminal خود تایپ کنید تا آدرس IP خود را پیدا کنید. Terminal نشان می دهد که آدرس IP شما در یک خط جدید است. اکنون که این آدرس را دارید، آن را در کلیپ بورد خود کپی کنید (Ctrl+C در Windows و Cmd+C در Mac) و به بخش بعدی بروید تا بدانید با آن چه کار کنید.

اگر از طریق اینترنت به یک سرور خصوصی متصل می شوید، به IP عمومی آن نیاز دارید.

ip عمومی یک سرور خصوصی
ip عمومی یک سرور خصوصی

با استفاده از ابزاری مانند whatismyipaddress می‌توانید آدرس IP عمومی خود را پیدا کنید. اکنون که این آدرس را دارید، آن را در کلیپ بورد خود کپی کنید (Ctrl+C در Windows و Cmd+C در Mac) و به بخش بعدی بروید.

برای سرورهای عمومی

اگر به دنبال پیوستن به یک سرور عمومی با سایر بازیکنان هستید، آدرس IP را با جستجو در اینترنت برای لیستی از سرور ها پیدا کنید. تعدادی سرورهای عالی برای شما وجود دارد که بعداً در این مقاله مشخص شده است.

اکنون که این آدرس را دارید، آن را در کلیپ بورد خود کپی کنید (Ctrl+C در Windows و Cmd+C در Mac) و به بخش بعدی بروید.

نحوه پیوستن به سرور Minecraft: آدرس IP را جایگذاری کنید

هنگامی که آدرس IP سروری را که می‌خواهید به آن بپیوندید، دارید، Minecraft را راه ‌اندازی کنید و به صفحه چند نفره  بروید.

شما دو گزینه برای اتصال به سرور از اینجا دارید. اگر می‌دانید که می‌خواهید دوباره به سرور بازگردید، روی «افزودن سرور» کلیک کنید تا بتوانید آن را در فهرست خود ذخیره کنید.

اگر فقط برای بررسی موارد وارد می‌شوید، از «Direct Connection» استفاده کنید تا در فهرست نشان داده نشود.

در هر صورت، آدرس IP را که در کلیپ ‌بورد خود کپی کرده‌اید، در کادری که می‌گوید نشانی سرور جای ‌گذاری کنید.

برای اتصال مستقیم، روی Join Server کلیک کنید. برای «Add server»، روی «Done» کلیک کنید و سپس با دوبار کلیک کردن روی آن یا انتخاب آن و کلیک روی «Join Server» از فهرست خود به سرور بپیوندید.

سرورهای Minecraft برای بازی با دوستان

سرور هایی که در ادامه آورده ایم، سرور های خاص و محبوب هستند.

Hypixel (IP: ​​hypixel.net): Hypixel برای مدت طولانی و به دلایل خوبی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. می‌توانید مجموعه ‌ای از مینی ‌بازی‌ ها از جمله بازی ‌های Blitz Survival تا Mega Walls یا Murder Mystery را بازی کنید.

UniverseMC (IP: ​​mcc.universemc.us): UniverseMC یک حالت Factions دارد که شما را روز به روز برمی‌گرداند. به طور جدی، اعتیاد آور است. KitPVP همچنین راهی عالی برای تقویت مهارت‌ های مبارزه با شمشیر است.

Snapcraft (IP: ​​mc.snapcraft.net): احتمالاً زمان زیادی را صرف اجرای حالت زندان Snapcraft کردیم. اگر ارتقاء در رتبه‌ های زندان برایتان جالب نیست، در پارکور آن تلاش کنید.

DestinyMC (IP: ​​play.thedestinymc.com) : حالت Skyblock  DestinyMC یک ماجراجویی است که باید در دل آن فرو بروید. هر بلوک مهم است و از دست دادن آنها ممکن است مشکل ساز باشد.

RealismTown (IP: ​​play.realismtownmc.com): RealismTown راهی برای فرار از همه چیز است. یک سرور بقای ساده با پلاگین های سفارشی، شلوغ و چهره های دوستانه.

چگونه دیگران را دعوت کنیم و به قلمرو Realm Minecraft بپیوندیم؟

راه اندازی یک سرور خصوصی Minecraft می تواند دشوار باشد. Minecraft Realms کار را آسان می کند!

اگر به دنبال پیوستن به سرور Realms هستید، مالک سرور باید ابتدا شما را در لیست سفید قرار دهد. صاحب Realm می تواند با دعوت از شما این کار را انجام دهد.

صاحب آن می‌تواند با راه ‌اندازی Minecraft، سپس رفتن به Minecraft Realms و کلیک کردن روی نماد آچار بازیکن دیگری را دعوت کند. اینجا، گزینه ی Players را انتخاب کنید و بازیکنی را که می‌خواهید با نام کاربری Minecraft دعوت کنید.

می‌توانید دعوت ‌های خود را با کلیک بر روی نماد پاکت در بالا در کنار نماد Minecraft Realms بررسی کنید. اگر دعوت ‌نامه ‌ای در انتظار دارید، در اینجا نشان داده می‌شود تا بپذیرید.

هنگامی که دعوت را پذیرفتید، می‌توانید با انتخاب آن و کلیک کردن روی «پخش» یا دوبار کلیک کردن روی گزینه فهرست، به قلمرو ملحق شوید.

نحوه وصل شدن به سرور Minecraft را آموختید؟ پس با Minecraft Multiplayer خاطره بسازید

با Minecraft Multiplayer خاطره بسازید
با Minecraft Multiplayer خاطره بسازید

اکنون که دانش لازم برای پیوستن به هر سرور Minecraft را دارید، وقت آن است که وارد بازی شوید. وقتی با دوستانتان بازی می‌کنید، از Minecraft لذت ببرید.

بازی Minecraft با دیگران فرصتی عالی برای پیدا کردن دوستان جدید و یادگیری چیزهای جدید است. تجربه ی ساختن یک سازه عظیم یا پیروزی در یک جنگ همه جانبه بازیکن علیه بازیکن، اینها تجربه های است که ممکن است برای سال های آینده به خاطر بسپارید.

5/5 - (6 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “نحوه وصل شدن به سرور Minecraft

  1. سلام
    اگر بخوام در ماینکرافت وارد محیطی بشم که تعداد زیادی افراد آنلاین وجود داشته باشه، چکار باید بکنم؟

    من به طور خاص کسی را نمی شناسم که در ماینکرافت باشد تا به او وصل بشم.
    ممنون

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس