بهترین برنامه های ساخت GIF برای اندروید

108
0
برنامه ساخت GIF برای اندروید

GIF یک تصویر متحرک است، از فرمت GIF می توان برای ساخت تصاویر ثابت استفاده کرد، اما فرمت Gif از یک ویژگی خاص برخوردار است، از این فرمت می توان برای ایجاد تصاویر متحرک نیز استفاده کرد. امروزه، گیف‌ها بسیار رواج پیدا کرده‌اند، زیرا زمان کمتری برای تماشای آن‌ها نسبت به یک ویدیو صرف می‌شود، و در عین حال از یک تصویر ثابت گویاتر هستند. برنامه ساخت GIF برای اندروید بدون نیاز به به تخصص خاص داشتن امکان پذیر است.

بدون شک، مردم به سرعت این روند شگفت انگیز را برای بیان احساسات خود در اینترنت به کار خواهند گرفت. شما به راحتی می توانید هزاران گیف را که در سراسر اینترنت قرار دارند، پیدا کنید، زیرا امروزه، ساخت گیف با استفاده از برخی برنامه ها و وب سایت های رایگان، کار بسیار پیش پا افتاده ای است.

اگر به دنبال برنامه‌های فوق العاده برای ساخت GIF در تلفن Android خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه ساخت GIF برای اندروید: GIF Maker, GIF Editor

با گذشت زمان، این اپلیکیشن به یکی از محبوب ترین برنامه های ساخت GIF در Play Storeتبدیل شده است. می توانید با برش ویدیوها در گالری خود یا ترکیب دو یا چند تصویر، گیف بسازید. همچنین می‌توانید برای ایجاد تغییر شکلک‌های خنده‌دار را ویرایش یا اضافه کنید.

بهترین قسمت منوی ویرایش است. که بیش از ده ابزار ویرایش مانند طراحی، تنظیم رنگ، تنظیم کننده سرعت، جلوه های جالب و موارد دیگر را ارائه می دهد.

تنها مشکلی که در این برنامه با آن روبرو شدیم این است که کتابخانه ای برای افزودن برخی ویژگی ها ارائه نمی کند. بنابراین، شما نمی توانید استیکرها یا محتوای مورد علاقه خود را در این برنامه جستجو کنید.

اگر گزینه های سفارشی سازی بیشتری می خواهید، می توانید نسخه Pro را خریداری کنید که بسیاری از ویژگی ها را باز می کند. به عنوان مثال، می توانید از آخرین استیکرهای GIPHY و افکت های حرفه ای در نسخه Pro استفاده کنید.

ساخت GIF در اندروید با GIF Maker – Video to GIF, GIF Editor

اگر تا به حال از یک برنامه سازنده گیف استفاده نکرده اید، ابتدا این برنامه را امتحان کنید. این اپ یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند ارائه می کند. بهترین چیز در مورد این برنامه این است که دارای یک کتابخانه محتوای اختصاصی است و تمام محتوا را به طور مستقیم از Tenor (موتور جستجوی GIF) فراهم می کند.

علاوه بر این، می توانید به راحتی هر تصویر متحرکی را از کتابخانه دانلود کرده و با توجه به نیاز خود شروع به ویرایش آن کنید.

به علاوه، آیا شما هم عاشق میم هستید؟ اگر اینطور است، پس ما یک خبر عالی برای شما داریم. در این برنامه می توانید متن های سفارشی را به ویدیوهای خود اضافه کنید تا میم های خنده دار ایجاد کنید و خلاقیت خود را به سطوح بالاتری گسترش دهید. به علاوه می‌توانید بومرنگ‌های شگفت‌انگیز ایجاد کنید و استیکرهای متحرک را در بالای آنها اضافه کنید.

استفاده از این برنامه بسیار ساده است و بهترین ویژگی این است که می توانید محتوا را بدون واترمارک به صورت رایگان دانلود کنید. با استفاده از این برنامه، احتمال خطا نیز بسیار پایین است زیرا پیش نمایش خوبی را قبل از ذخیره ارائه می دهد و به شما امکان می دهد بدون زحمت فریم ها را اضافه یا حذف کنید.

برنامه ساخت گیف: GIPHY

GIPHY یک موتور جستجوی GIF محبوب است که به شما امکان می دهد محتوای کوتاه را جستجو کرده و با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید در این برنامه به صورت رایگان GIF های خود را ایجاد کنید.

برای ایجاد یک GIF، شما سه گزینه در اختیار دارید. می توانید از یک تصویر یا ویدیو از گالری خود استفاده کنید، از متن برای ساختن آن استفاده کنید، یا یک ویدیو یا تصویر ضبط کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از فیلترها استفاده کنید، استیکر یا متن اضافه کنید، انیمیشن‌های خیره‌کننده را روی پس‌زمینه اعمال کنید، محتوا را در قسمت‌هایی برش دهید و خیلی موارد دیگر. GIPHY همچنین دارای ماسک هایی است که می توانید از آنها برای بهبود نتیجه نهایی استفاده کنید.

نکته قابل توجه دیگر این است که به طور مستقیم با سایت های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک مسنجر، اسنپ چت، اینستاگرام ادغام می شود تا امکان پست کردن محتوای شما را بدون دردسر تسهیل کند. شما هرگز در این برنامه به دلیل کتابخانه عظیم آن احساس کمبود نخواهید داشت.

برنامه ساخت GIF برای اندروید: GIF Creator

این اپ تنها برنامه موجود در لیست ما است که چیزی بیش از یک سازنده GIF است. این برنامه دارای ویژگی ها و ابزارهای بیشتری نسبت به سایر برنامه های مشابه در این لیست است، از جمله auto photo mixer، ویرایشگر تصویر، فیلترهای منحصر به فرد، sky editor و پس زمینه ایموجی.

با استفاده از آن تنها در چند مرحله ساده می توانید به راحتی گیف های زیبا و خنده دار بسازید.

شما همچنین می توانید یک تصویر متحرک را به تصاویر ثابت تبدیل کنید و طرح های سفارشی بکشید. همچنین می توانید از این برنامه برای ایجاد افکت های عکس و قاب عکس های خیره کننده با تم های مختلف استفاده کنید.

اگرچه این برنامه ویژگی های جالبی را ارائه می دهد، اما گزینه های زیادی برای افزودن انیمیشن به یک تصویر وجود ندارد.

 ساخت گیف با  Ez GIF Maker

Ez GIF Maker مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان و ساده برای ساخت و ویرایش محتوای متحرک است. با استفاده از این برنامه می توانید با یک ضربه، عکس ها یا ویدیوهای خود را ویرایش کرده و به GIF تبدیل کنید. علاوه بر این، به شما امکان می دهد آنها را به فرمت mp4 تبدیل کنید و حتی آنها را به تصاویر جداگانه تقسیم کنید.

همچنین می‌توانید آن‌ها را از منوی ویرایش معکوس کنید و جلوه‌های ویژه عالی مانند کنتراست، invert، رنگ، sepia و موارد دیگر را اعمال کنید. برخلاف سایر برنامه‌ها، Ez GIF Maker به شما امکان می‌دهد تصاویر متحرک را با همان کیفیت تبدیل کنید.

یکی از نکات منفی که ما در این اپ با آن روبرو شدیم این است که نمی توانید لایه ها را حذف کنید یا فایل های GIF را فشرده کنید، بنابراین اگر می خواهید این کار را انجام دهید به یک برنامه یا وب سایت دیگر نیاز خواهید داشت.

برنامه ساخت GIF برای اندروید: Gif Me! Camera

Gif Me! Camera در درجه اول یک اپ دوربین است، اما می توانید از آن برای ساختن گیف های خود نیز استفاده کنید. می‌توانید استیکرها، فیلترهای رنگی، متن سفارشی و سایر جلوه‌های دیگر را اضافه کنید. نکته خوب دیگر این است که ویژگی های مهمی مانند استاپ موشن، تایم لپس را نیز پشتیبانی می کند.

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است که ایجاد GIF را سریع و آسان می کند. شگفت انگیزترین جنبه این برنامه مجموعه ویژگی های گسترده آن است.

شما به راحتی می توانید فیلم ها را به GIF تبدیل کنید، تصاویر متحرک جدید ایجاد کنید، تصاویر موجود را ویرایش کنید و حتی عکس های خود را به گیف تبدیل کنید. یک اشکال عمده این برنامه این است که وقتی حداکثر فریم را روی 15 یا بالاتر تنظیم می کنید، به شما اجازه نمی دهد که نتیجه نهایی را با کیفیت بالا ایجاد کنید.

با استفاده از برنامه های GIF Creator، گیف های عالی ایجاد کنید.

برخلاف این واقعیت که GIF ها از زمان تاسیس اینترنت وجود داشته اند، به لطف اینترنت پرسرعت و افزایش علاقه مردم به میم، محبوبیت آنها به طور ناگهانی افزایش یافت

به طور کلی، GIF ها سرگرم کننده هستند و به راحتی می توان آنها را ساخت، زیرا برای ساختن آنها نیازی به دانش فنی یا یادگیری فرآیند ویرایش ویدیو ندارید.

برای ایجاد یک GIF جالب، فقط به یک برنامه خوب و چند دقیقه زمان نیاز دارید تا یک چیز شگفت انگیز در گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. ما مطمئن هستیم که یکی از برنامه های معرفی شده در لیست ما، صرف نظر از سلیقه و علایق شما، تمام نیازهای شما را برطرف می کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس