پیش بینی نمایشگاه CES 2021 برای شرکت‌های آسیایی

پیش بینی نمایشگاه CES 2021 که به صورت آنلاین برگزار می‌شود و محصولاتی که توسط شرکت‌های آسیایی ارایه می‌شود، دشوار خواهد بود

170
0

در سال ۲۰۲۰ به دلیل پندمی کرونا، بسیاری از نمایشگاه‌های دنیا برگزار نشد. با این حال در این شرایط پیش بینی نمایشگاه CES 2021 که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، و محصولاتی که ارایه می‌شود، کمی دشوار خواهد بود.

زمان برگزاری نمایشگاه CES 2021

نمایشگاه CES 2021 در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود. با توجه به اینکه CES 2021 امسال آنلاین است، هر یک از شرکت‌های فناوری، به صورت آنلاین و به طور هم زمان محصولات جدید خود را معرفی خواهند کرد.

۱) محصولات سامسونگ

سامسونگ نمایشگاه CES 2021

جدیدترین تلویزیون‌های QLED توسط این شرکت رونمایی خواهد شد. سال گذشته در این نمایشگاه، سامسونگ تلویزیون Sero و تلویزیون 8K و QLED را معرفی کرد.

در نمایشگاه امسال با تلویزیون‌های 8K بزرگتر روبه‌رو می‌شویم. از سوی دیگر ممکن است تلویزیون‌های شفاف سامسونگ هم در همین نمایشگاه عرضه شوند.

ساندبارهایی که امسال رونمایی می‌شوند احتمالا از نوع ایستاده و دیواری خواهند بود که هم گوگل اسیسنت و هم دستیار الکسا را پوشش می‌دهد و حتی می‌توان کل خانه را کنترل کرد.

۲) محصولات ال جی

ال جی نمایشگاه CES 2021

در سال ۲۰۲۰ شاهد رونمایی از چندین تلویزیون OLED بودیم. امسال نیز احتمال با رونمایی تلوزیون آغاز به کار خواهد کرد. گفته می‌شود که شرکت ال جی توجه ویژه‌ای به گیمرها داشته باشد و با پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا خود را به خوبی نشان دهد.

در سری جدید یخچال‌های LG هم پنل‌های OLED با سیستم دستیار هوشمند همراه خواهد بود.

۳) محصولات سونی

سونی نمایشگاه CES 2021

مدت‌ها از معرفی ایرباد بی‌سیم WF-1000XM3 می‌گذرد و CES 2021 فرصت مناسبی برای رونمایی از نسل چهارم یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار محسوب می‌شود. این احتمال وجود دارد که ایرباد بی‌سیم به برخی از قابلیت‌ها مانند حذف نویز تطبیقی و بهبود کیفیت صدا مجهز شود.

فناوری Acoustic Surface Audio هم برای تلویزیون‌های سونی معرفی خواهند شد که برای انتشار صدا، پنل تلویزیون را می‌لرزاند.

۴) محصولات پاناسونیک

پاناسونیک نمایشگاه CES 2021

شرکت پاناسونیک سال گذشته از اولین ایربادهای بی‌سیم خود با قابلیت حذف نویز به نام RZ-S500W رونمایی کرد. این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه از نسل جدید ایرباد بی‌سیم خود با کیفیت صدای بالاتری رونمایی کند.

احتمالا در نمایشگاه امسال شاهد اعلام برنامه‌های پاناسونیک برای تلویزیون‌های OLED میان‌رده باشیم که توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

حالا که با احتمالات و پیش بینی نمایشگاه CES 2021 برای شرکت‌های آسیایی آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود که از دیگر مقالات اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس