معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

یافتن SSD می‌تواند سخت باشد و یک حافظه ذخیره سازی آهسته باعث ایجاد یک گلوگاه می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین SSD های اینترنال می‌پردازیم.

24
0
معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

یافتن بهترین درایو SSD برای نیازهای شما در صورتی که بهترین رایانه شخصی یا لپ تاپ مخصوص بازی را بخواهید یا فقط یک دستگاه برای کار‌های شخصی سریع بخواهید می‌تواند سخت باشد. یک حافظه ذخیره سازی آهسته باعث ایجاد یک گلوگاه بزرگ می‌شود و پردازنده شما را مجبور می‌کند (حتی اگر یکی از بهترین پردازنده‌ها باشد) در آنجا بنشیند و چرخه‌های ساعت خود را بچرخاند و در انتظار داده باشد. برای سرعت بخشیدن به خواندن و نوشتن، به SSD سریع نیاز دارید. در ادامه به معرفی بهترین SSD های اینترنال می‌پردازیم.

معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

Samsung 980 Pro

1 معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

ظرفیت: ۲۵۰ گیگ، ۵۰۰ گیگ، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت

برای کسانی که به دنبال بهترین هستند، به دنبال Samsung 980 PRO نباشند. سامسونگ کنترلر SSD داخلی Elpis 8nm PCIe 4.0 x4 NVMe خود را با سریعترین V-NAND شرکت جفت می‌کند تا عملکرد خارق العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد.

سامسونگ 980 Pro با حداکثر ۷/۵ گیگابیت بر ثانیه کار می‌کند و از ۱ میلیون IOPS خواندن، نوشتن، پشتیبانی می‌کند و آن را به بیش‌ترین پاسخگوی SSD آزمایش کرده است. این درایو دارای تمام ویژگی‌هایی است که می‌توانید از یک NVMe SSD رده بالا بخواهید، و آن را به یک درایو مناسب برای هر کس که بهترین را می‌خواهد تبدیل کند.

WD Black SN850

2 معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

ظرفیت: ۲۵۰ گیگ، ۵۰۰ گیگ، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت

با عملکرد تصادفی بسیار سریعتر، مشخصات نوشتاری سازگارتر و کارایی بالاتر، Samsung 980 PRO عنوان برتر ما را برای PCIe 4.0 x4 NVMe نسل بعدی به دست آورد، اما WD’s Black SN850 یک سطح برتر را ایجاد می‌کند نایب قهرمان بسته به قیمت، نمی‌توانید با یکی از بازی‌های سطح بالا یا ساخت ایستگاه کاری خود اشتباه کنید.

WD’s Black SN850 با کنترلر جدید ۱۶ نانومتری WD Black G2 PCIe 4.0 x4 NVMe 1.4 SSD این شرکت یک پیشرفت قابل توجه در معماری SSD این شرکت است. WDs Black SN850 می‌تواند تا ۷ / ۵.۳ گیگابایت بر ثانیه سرعت داشته باشد و عملکرد تصادفی بسیار واکنشی را ارائه دهد که SSD را قادر می‌سازد تا با انتخاب بالاترین حالت خود پا را به پا کند. گرچه، این به ازای مصرف زیاد انرژی در دور کار روی نیمکت تست دسک تاپ ما است. همچنین، برخلاف سامسونگ ۹۸۰ پرو، WD Black SN850 فاقد رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES است.

Sabrent Rocket 4 Plus

3 معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

ظرفیت: ۱ ترابایت، ۲ ترابایت، ۴ ترابایت

Sabrent Rocket 4 Plus با کنترلر Phison PS5018-E18 PCIe 4.0 x4 NVMe SSD و فلش 96L TLC Micron ارائه می‌شود، دارای برخی از سخت افزارهای جدید است که باعث می‌شود بتواند رکوردهای سرعت نوشتن را در آزمایش ما بشکند. با پخش کننده حرارتی مسی نه نتنها سریع است، بلکه  با قیمت‌های پایین‌تر از WD و سامسونگ، برای افرادی که می‌خواهند پول پس انداز کنند بسیار ارزش دارد.

Adata XPG Gammix S50 Lite

4 معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

ظرفیت: ۱ ترابایت، ۲ ترابایت

Adata’s XPG SX8200 Pro برای مدت زمان طولانی بهترین SSD در کلاس خود بود، اما Adata’s XPG Gammix S50 Lite به حق جای خود را به عنوان یکی از بهترین SSD‌های موجود در بازار گرفته است. سرعت آن به اندازه برخی از رقبای PCIe Gen4 نیست، اما بسیاری از بهترین SSD‌های PCIe Gen3 موجود را با مشکل روبرو می‌کند. بعلاوه، با یک هیت سینک آلومینیومی براق و خنک نگه داشته می‌شود و دارای امتیازات استقامت بهتری نسبت به 980 PRO سامسونگ است.

SK hynix Gold P31

5 معرفی لیست بهترین SSD های اینترنال برای خرید

ظرفیت: ۵۰۰ گیگ، ۱ ترابایت

SK hynix’s Gold P31 اولین محصول SSD  که با فلش 128L NAND عرضه می‌شود است. P31 با قیمت بسیار کمی به بازار عرضه می‌شود. Gold P31 که به ترتیب با قیمت ۷۵ و ۱۳۵ دلار به ترتیب برای مدل‌های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در نظر گرفته شده است و شما را به فکر می‌اندازد که آیا هزینه ۲۵ تا ۵۰ دلار اضافی برای سامسونگ 970 EVO Plus ارزشش را دارد یا نه.

حال که با بهترین SSD های اینترنال آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس