جدیدترین اخبار Xbox و ترفند های بازی |بهترین سایت ها برای طرفداران Xbox

108
0
سایت برای طرفداران Xbox

اگر می‌خواهید از آخرین اخبار، بررسی‌ها و راهنماهای Xbox مطلع شوید، باید از این وب‌سایت‌های عالی ایکس‌باکس دیدن کنید. در این مقاله به معرفی بهترین سایت برای خبار Xbox می پردازیم.

بهترین سایت برای اخبار Xbox 

Xbox Series X/S میزبان مجموعه وسیعی از بازی‌های عالی است و همانطور که می دانید بازی‌های جدید هم همیشه وارد بازار می‌شوند. پیگیری همه بازی‌های در حال توسعه، دانستن زمان انتشار و مشاهده عملکرد انتقادی آنها می‌تواند دشوار باشد. 

به همین دلیل است که باید برخی از وب‌سایت‌های متمرکز بر Xbox را بررسی کنید. در این مقاله بهترین‌ها را گردآوری کرده‌ایم. در سراسر این سایت‌ها، نه تنها می‌توانید اخبار و بررسی‌های Xbox را بیابید، بلکه می‌توانید مصاحبه‌های توسعه‌دهنده، راهنمای دستاوردها، ویدیوها، انجمن‌ها و موارد دیگر را نیز بیابید.

سایت Xbox Wire

اخبار Xbox
اخبار Xbox

Xbox Wire وبلاگ مایکروسافت است که به همه امکانات Xbox اختصاص داده شده است. در اینجا به همه اخبار رسمی در این خصوص دسترسی دارید. جدیدترین ورودی های Game Pass با توسعه دهندگان، مسابقات، یادداشت های انتشار نرم افزار Xbox و موارد دیگر در آن وجود دارد.

همچنین وبلاگ Major Nelson را در اینجا پیدا خواهید کرد که توسط لری هیرب، مدیر برنامه نویسی Xbox Live اداره می شود، که ویدیو جمع آوری اخبار هفتگی، پادکست و سایر پست ها را ارائه می دهد.

البته از آنجایی که مایکروسافت Xbox Wire را اجرا می‌کند، نگاه‌های بی‌طرفانه‌ای به بازی‌ها و موارد مشابه نخواهید داشت. برای این نوع محتوا، بهتر است به یکی از وب‌سایت‌های عالی Xbox فهرست شده در زیر نگاهی بیندازید.

سایت Pure Xbox

اخبار Xbox
اخبار Xbox

Pure Xbox یکی از بهترین سایت های طرفداران ایکس باکس است. تا حدی به این دلیل که به طور مداوم به روز می شود. Pure Xbox متعلق به شبکه رسانه ای است که نینتندو لایف، Push Square، Eurogamer و غیره را نیز اجرا می کند، بنابراین مناسب است.

 

در Pure Xbox اخبار، بررسی‌ها، ویژگی‌ها، راهنماها و ویدیوها را می‌بینید و مناسب برای رفع مشکل Xbox است. به علاوه، یک انجمن نیز وجود دارد که برای گپ زدن با دیگران در مورد ایکس باکس می توانید از آن استفاده کنید

سایت TheXboxHub

اخبار Xbox
اخبار Xbox

اگر به دنبال آخرین اخبار صنعت، اطلاعاتی در مورد بازی‌های آتی و نسخه‌های DLC، نحوه ارائه راهنماها و نظرات، یا فقط تعداد زیادی از بررسی‌ها برای بازی‌ها و لوازم جانبی باشید، باید بگوییم TheXboxHub همه اینها را دارد.

TheXboxHub همچنین یک پادکست هفتگی دارد که ارزش بررسی را دارد، جایی که تیم درباره آخرین داستان‌ها، همراه با یک کانال YouTube که میزبان unboxing و “بیایید بازی کنیم (let’s plays)” و موارد دیگر است، بحث می‌کند.

سایت TrueAchievements

اخبار Xbox
اخبار Xbox

همانطور که ممکن است از وب سایتی به نام TrueAchievements انتظار داشته باشید، اگر شکارچی دستاوردهایی هستید که مایل به افزایش امتیاز بازیکنان خود هستید، این مکانی است که باید به آن بروید. به این دلیل که TrueAchievements نه تنها تمام دستاوردهای یک بازی را فهرست می‌کند، بلکه اطلاعاتی را نیز ارائه می‌کند.

اما TrueAchievements چیزهای بیشتری ارائه می دهد. می توانید اخبار و نظرات را بخوانید، در مسابقات شرکت کنید و در نظرسنجی ها رای دهید. به علاوه می‌توانید آمارهایی مانند بازی‌های متعلق به خود و امتیاز بازیکنان خود را ردیابی کنید، سپس ببینید چگونه با سایر اعضای سایت مقایسه می‌کنید.

با دستاوردها آشنا نیستید؟ راهنمای مبتدیان ما در مورد دستاوردهای Xbox را بررسی کنید تا بدانید آنها چیست و چگونه می توانید شروع به کسب آنها کنید.

سایت r/Xbox

اخبار Xbox
اخبار Xbox

Reddit خود را به عنوان صفحه اول اینترنت معرفی می کند، با یک subreddit که اساساً به همه چیز اختصاص داده شده است. البته، یک Subreddit Xbox وجود دارد که بیش از 360000 عضو دارد.

هرکسی می‌تواند پیوندها یا پست‌ها را در subreddit ایکس‌باکس به اشتراک بگذارد، بنابراین ترکیبی سالم از اخبار، میم‌ها، ویدیوها و بحث‌ها را خواهید یافت. شما می توانید انتخاب کنید که معرض همه چیز قرار بگیرید، یا برای گپ زدن در مورد یک پست وارد نظرات شوید یا حتی پست های خود را ارسال کنید و شروع به کسب کارمای Reddit کنید.

سایت Xbox News

Xbox News یک حساب توییتر است که توسط طرفداران اداره می شود و هدف آن ارائه بزرگترین عنوان روز ایکس باکس به طور مستقیم به فید شما است. Xbox News خرید استودیو، اعلام بازی‌ها، گزارش فروش و همه این موارد را پوشش می‌دهد.

به علاوه خود شما هم اگر حرفی برای گفتن در این خصوص دارید در اینجا بزنید. اگر فکر می کنید چیزی در این مورد  وجود دارد که ارزش گفتن دارد، می توانید آن را از طریق DM توییتر به تیم Xbox News ارسال کنید.

اگر نمی خواهید اخبار ایکس باکس در فید اصلی توییتر شما باشد، اشکالی ندارد. می توانید از لیست های توییتر برای شلوغ کردن فید خود استفاده کنید.

سایت Xbox Tavern

اخبار Xbox
اخبار Xbox

Xbox Tavern یکی دیگر از سایت های عالی طرفداران ایکس باکس است که نقدهای فراوانی از بازی ها و سخت افزار و لوازم جانبی را منتشر می کند. به احتمال زیاد اگر بازی‌ای وجود دارد که به آن توجه داشته باشید، Xbox Tavern یک بررسی برای آن دارد. همه به راحتی قابل فهم هستند همچنین لیستی از مزایا، معایب و امتیازات دارد.

Xbox Tavern همچنین ویژگی‌ها و مصاحبه‌هایی را منتشر می‌کند و نکات مربوط به بازی، بازنگری‌ها و جوایز بازی سال را ارائه می‌دهد.

سایت GameSpot

اخبار Xbox
اخبار Xbox

اگر زمانی را به صورت آنلاین صرف بررسی اخبار بازی کرده اید، بدون شک با GameSpot برخورد کرده اید. GameSpot از اواسط دهه 90 وجود داشته است و یک وب سایت جامع و معتبر باقی مانده است. در واقع این وبسایت یکی از بهترین سایت های اخبار بازی و نقد و بررسی است. 

در حالی که GameSpot به طور کامل بازی را پوشش می دهد، بخش Xbox آن اخبار، بررسی ها زیادی را ارائه می دهد. به علاوه، می‌توانید صفحه یک بازی خاص را برای دیدن اسکرین‌شات‌ها، تماشای ویدیوها، خواندن راهنماها و به طور کلی اطلاعات بیشتر درباره بازی جستجو کنید.

سایت IGN

اخبار Xbox
اخبار Xbox

IGN یکی دیگر از سایت های معتبر بازی های ویدیویی است که احتمالاً قبلاً با آن برخورد کرده اید. فرقی نمی‌کند به دنبال اخبار، پیش‌نمایش، راهنماها یا ویدیوهای گیم‌پلی باشید، IGN همه آن‌ها را دارد، با یک بخش Xbox عالی، بنابراین می‌توانید مستقیماً موارد دلخواهتان را فیلتر کنید.

سایت VGC

اخبار Xbox
اخبار Xbox

فهرست بهترین وب‌سایت‌های Xbox ما VGC است که منبعی معتبر برای همه اخبار و نظرات مربوط به بازی است. در حالی که این برنامه در مورد پلی استیشن، نینتندو، رایانه شخصی و بازی های موبایلی نیز گزارش می دهد، یک مرکز اختصاصی برای Xbox دارد.

VGC اطلاعات پشت صحنه توسعه دهندگان، بازی های شایعه شده، ویدیوها و اسکرین شات های گیم پلی و موارد دیگر را پوشش می دهد.

اخبار ایکس باکس را بخوانید و بازی های ایکس باکس را بازی کنید

این وب‌سایت‌های Xbox را مرور کنید، مطمئناً می توانید یکی را پیدا می‌کنید که مناسب شما باشد. اگر به دنبال اخبار مستقیم هستید یا نظرات متفاوت در مورد آخرین نسخه‌های بازی Xbox می توانید از این وبسایت ها استفاده کنید. با نگاهی به نظرات می توانید بازی مورد علاقه بعدی خود را پیدا کنید.

منبع : makeuseof

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس