امنیت دستگاه های بازی با ESET

45
0
امنیت دستگاه های بازی با ESET

با طیف وسیعی از راه حل های امنیتی ESET از بازی ایمن لذت ببرید. امنیت دستگاه های بازی با ESET به چه صورت است؟

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

بهترین برنامه های آنتی ویروس برای ویندوز 11

10 برنامه حفظ حریم خصوصی و امنیت در لینوکس

گیمرهای رایانه شخصی می دانند که چقدر مهم است که کامپیوتری داشته باشید که بدون وقفه کار کند و در عین حال سیستم را در برابر تهدیدات ایمن و سالم نگه دارد.

در حالی که ایمنی مهم است، بسیاری از گیمرها نصب راه حل های امنیتی را دور می زنند زیرا آنها پنجره های بازشو آزاردهنده ارائه می دهند، سرعت کامپیوتر را با اسکن های تصادفی کاهش می دهند و غیره.

با این حال، با ESET، این موارد مشکلی ندارند، و می‌توانید با فعال کردن ویژگی Gamer Mode، رایانه و داده‌های خود را بدون نگرانی در مورد مزاحمتی که در حال بازی هستید، ایمن نگه دارید.

امنیت دستگاه های بازی با ESET: آگاهی از امنیت سایبری

اکتبر، ماه بین‌المللی آگاهی از امنیت سایبری بود، که تنها یادآور این نکته است که همه ما باید به طور جمعی در مورد ایمنی دستگاه‌ها و داده‌هایمان کارهای بیشتری انجام دهیم.

از یک طرف، بازی رایانه شخصی همه کاره ترین گزینه بازی است، زیرا عناوین جالب زیادی وجود دارد که می توانید بازی کنید. از طرف دیگر، در حالی که می‌دانید که کنسول پلی‌استیشن شما یک بازی اختصاصی را به خوبی اجرا می‌کند، در رایانه شخصی‌تان باید نگران چیزهای مختلفی باشید، از ساخت کامپیوتر شروع می‌شود و به نرم‌افزاری که اجرا می‌کنید ختم می‌شود که می‌تواند سیستم شما را کند کند.

استفاده از یک راه حل امنیتی برای محافظت از خود در برابر انواع مختلف بدافزارها، باج افزارها، جاسوس افزارها و غیره در رایانه شخصی شما الزامی است. ESET راه حل های زیادی را ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید، بر اساس میزان پوششی که به دنبال آن هستید و چقدر حاضرید برای همه آن هزینه بپردازید.

هنگام بازی و استفاده از یک راه حل امنیتی، دو چیز بسیار مهم است.

اولین چیز این است که هنگام بازی، نوتیفیکیشن های آزاردهنده دریافت نمی کنید. چه در وسط یک سیاه چال باشید، چه در حال بهبود یک حمله کامل، چه در حال نبرد با رئیس 1 به 1 یا مسابقه دادن با یک ماشین، آخرین چیزی که می خواهید دریافت نوتیفیکیشنی است که حواس شما را پرت می کند و در نیمی از صفحه ظاهر می شود.

ESET به این موضوع توجه دارد و قابلیتی به نام Gamer Mode ارائه می دهد که در حالت تمام صفحه هیچ نوتیفیکیشنی را نمایش نمی دهد. اساساً، حتی اگر در حال تماشای یک فیلم در رایانه خود باشید، هیچ وقفه ای برای شما ایجاد نخواهد شد.

نکته دوم و شاید مهمتر این است که راه حل امنیتی که در حال اجرا هستید سبک باشد. نمی‌خواهید رایانه‌تان کند کار کند، زیرا بازی‌هایی که از قبل روی منابع رایانه‌تان بسیار سنگین هستند. ESET یک راه حل امنیتی کامل است که حداکثر حفاظت و حداقل ردپای سیستم را ترکیب می کند. فناوری های پیشرفته ما از هوش مصنوعی برای جلوگیری از نفوذ بدون ایجاد اختلال در عملکرد سیستم یا ایجاد اختلال در رایانه شما استفاده می کنند.

امنیت دستگاه های بازی با ESET: چه راه حل ESET نیاز دارید؟

ESET دارای مجموعه ای قوی است، بنابراین می توانید یکی از خدمات آن را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. هر یک از ابزارهای ESET که توسط گیمرها ساخته شده است، محافظت اولیه ای را که در برابر تهدیدات آنلاین نیاز دارید، به شما ارائه می دهد.

امنیت اساسی – آنتی ویروس ESET NOD32

امنیت دستگاه های بازی  با ESET
امنیت دستگاه های بازی با ESET

ابزار ESET Essential Security در برابر انواع بدافزارها، از ویروس ها گرفته تا باج افزارها، از کرم ها تا جاسوس افزارها، کار می کند. اگر تهدیدی در فایل های شما وجود داشته باشد، ESET آن را پیدا خواهد کرد.

ESET با استفاده از یادگیری ماشین پیشرفته، تشخیص DNA و همچنین سیستم شهرت مبتنی بر ابر برای ارزیابی تهدیدات، در میان پیشروان صنعت در زمینه امنیت دستگاه قرار دارد.

امنیت پیشرفته – ESET Internet Security

امنیت دستگاه های بازی  با ESET
امنیت دستگاه های بازی با ESET

با برداشتن یک قدم جلوتر، ابزار امنیت اینترنت ESET امنیت چند لایه ای را برای محافظت از شما در برابر تهدیدات آنلاین و آفلاین و جلوگیری از انتشار بدافزار به سایر افرادی که با آنها در تماس هستید، به کار می گیرد.

این ابزار همچنین از دسترسی غیرمجاز به رایانه شما و سوء استفاده از داده های شما جلوگیری می کند، که اگر اغلب پرداخت های آنلاین انجام می دهید عالی است.

اگر از هر دستگاه خانه هوشمندی استفاده می کنید، دستگاه های اینترنت اشیا شما نیز محافظت می شوند زیرا ESET روتر و دستگاه های خانگی شما را از نظر آسیب پذیری آزمایش می کند.

امنیت برتر -ESET Smart Security Premium

امنیت دستگاه های بازی  با ESET
امنیت دستگاه های بازی با ESET

این راه حل نهایی حفاظت سایبری از ESET; Smart Security Premium.است. این برنامه به شما امکان می دهد تمام تنظیمات را با نیازهای خاص خود تنظیم کنید. از شما در برابر حملات فیشینگ محافظت می کند، کلاهبرداری ها را مسدود می کند و به عنوان سپر در برابر مهاجمان عمل می کند.

این امنیت ممتاز قابلیتی به نام ESET LiveGuard را ارائه می‌کند که تهدیدهای قبلاً دیده نشده را کشف و متوقف می‌کند و اطلاعات را برای شناسایی در آینده پردازش می‌کند.

Smart Security Premium همچنین دارای یک مدیر رمز عبور است که کاملاً نابغه است زیرا همه ما باید از یکی از آنها استفاده کنیم. پسوردهای ضعیف یا استفاده مجدد نقش مهمی در هک شدن افراد دارند. با توجه به تعداد اکانت های ما، استفاده از یک رمز عبور منحصر به فرد برای هر یک از آنها و در واقع به خاطر سپردن آنها غیرممکن است. بنابراین، تنها راه استفاده از Password Manager است. این واقعیت که ESET با پیشنهادات امنیتی خود یکی را ارائه می‌کند عالی است.

در نهایت، Smart Security Premium همچنین می تواند برای محافظت از داده های حساس شما به طرز شگفت انگیزی کار کند. برای جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات خصوصی و محرمانه می توانید از رمزگذاری درجه نظامی برای ایمن سازی رایانه و درایوهای قابل جابجایی خود استفاده کنید.

هر یک از این راه‌حل‌ها روی هر رایانه یا لپ‌تاپ گیمینگ عالی عمل می‌کند، و در عین حال که تأثیر آن بر منابع رایانه را به حداقل می‌رساند، محافظت می‌کند.

این روزها، شما باید تمام دستگاه های خود را از لپ تاپ گرفته تا دسکتاپ و تلفن هوشمند خود ایمن کنید. Essential Security در Windows و macOS در دسترس است، در حالی که Advanced Security و Premium Security روی Windows، macOS و دستگاه‌های Android کار می‌کنند.

دستگاه های خود را ایمن کنید و به بازی ادامه دهید

همانطور که برای یک شب دیگر از بازی آماده می شوید، مطمئن شوید که دستگاه های شما در برابر تهدیدات ایمن هستند، کار درستی است. با خیال راحت یک چیز کمتر به خودتان بدهید که نگران آن باشید که هر یک از این سه گزینه امنیتی Eset به شما محافظت کامل و ردپای سیستم سبک را ارائه می دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس