اپل آیپد ایر 5 را با تراشه M1، 5G و سنتر استیج عرضه کرد

50
0
آیپد ایر 5

تراشه M1 به iPad Air می آید

تراشه M1 به iPad Air می آید
تراشه M1 به iPad Air می آید

جدیدترین iPad Air بالاخره معرفی شد. در ادامه درباره اپل آیپد ایر 5 با تراشه M1 و اتصال 5G بیشتر بدانید.

اپل تصمیم گرفته است آیپد ایر جدید خود را به یکی از کارآمدترین تراشه‌های موبایل خود یا همان M1 مجهز کند. استفاده از تراشه M1 و دارا بودن قابلیت 5G به آیپد ایر اجازه می‌دهد تا به همان سطح عملکرد iPad Pro 2021 برسد و قدرت و طول عمر فوق العاده ای را برای تبلتی در این رنج قیمت تضمین ‌می‌کند.

با تراشه M1 کاربران iPad Air می توانند تا 60 درصد عملکرد سریعتر و دو برابر عملکرد گرافیکی در مقایسه با iPad Air قبلی انتظار داشته باشند.

بنابراین برای کارهای روزمره و حتی کارهای فشرده مانند ویرایش ویدیوهای 4K، iPad Air جدید قطعا مناسب خواهد بود.

دوربین جلو و سنتر استیج بهتر در اپل آیپد ایر 5

دوربین جلو و سنتر استیج بهتر
دوربین جلو و سنتر استیج بهتر

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به iPad Air یک دوربین جلوی بهبود یافته است. اکنون از یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین ویژگی فوق العاده Center Stage را به این تبلت می آورد.

در تماس‌های ویدیویی از طریق FaceTime و سایر برنامه‌ها، دوربین به‌طور خودکار به اطراف می‌چرخد و بزرگ‌نمایی می‌کند. این ویژگی قطعا به ایجاد استانداردهای جدیدی در تجربه تماس ویدیویی کمک می کند. گیفیت بالای دوربین همچنین به ایجاد فیلم و عکس های بهتر کمک می کند.

اتصال سریع 5G در اپل آیپد ایر 5

درست مانند جدیدترین iPhone SE، آخرین iPad Air نیز از اتصال 5G برخوردار است. علاوه بر اتصال 5G، این تبلت حتی از Wi-Fi 6 برای سرعت بیشتر در هنگام اتصال به شبکه بی سیم پشتیبانی می کند.

iPad Air جدید در پنج رنگ – Space Gray, Starlight, Pink, Purple, و Blue در دسترس است. می‌توانید از همین جمعه، ۱۱ مارس، سفارش آن را شروع کنید.

خوشبختانه اپل قیمت‌ها را مانند نسل قبلی آی‌پد ایر ارائه می کند. نسخه وای فای 64 گیگابایتی 599 دلار است. مدل 256 گیگابایتی 749 دلار است. مدل های Wi-Fi + Cellular از 749 دلار شروع می شوند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس