مایکروسافت شرکت Ally را خریداری کرد

مایکروسافت شرکت Ally ارائه دهنده خدمات objectives and key results (OKR) را خریداری کرد. در ادامه به شرکت Ally و دلیل خرید آن می‌پردازیم

42
0
مایکروسافت شرکت Ally را خریداری کرد

مایکروسافت شرکت Ally ارائه دهنده خدمات objectives and key results (OKR) را خریداری کرد. در ادامه به شرکت Ally و دلایل خریده شدن این شرکت توسط مایکروسافت می‌پردازیم.

مایکروسافت شرکت Ally را خریداری کرد

2 مایکروسافت شرکت Ally را خریداری کرد

این شرکت خرید خود را در یک پست وبلاگی تأیید کرد و گفت که انتظار می‌رود این قرارداد “با هماهنگ کردن کار افراد با اهداف تیم و ماموریت شرکت، تجربه کارکنان را بهبود بخشد”.

پس از پایان تشریفات Ally.io به Microsoft Viva ملحق می‌شود، “پلت فرم تجربه کارکنان” این شرکت، که هدف آن جمع آوری داده‌ها، ارتباطات، یادگیری و منابع است. از Microsoft 365 پشتیبانی می‌کند، مجموعه همکاری این شرکت مبتنی بر ابر و در تیم‌های مایکروسافت ادغام شده است. در حال حاضر دارای چهار ماژولConnections ، Insights ،Topics و Learning است.

Ally.io به عنوان یک پلتفرم OKR کار می‌کند تا به همه افراد درون یک سازمان در کل فرایند کار خود دید و وضوح دهد و کار روزانه را با اهداف کلی استراتژیک شرکت پیوند دهد. این سیستم در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و بر اساس اعلام مایکروسافت، بیش از ۱۰۰۰ “پیشرو در زمینه فناوری پیشرفته، تولید، خدمات مالی و مشاغل بهداشتی” در بیش از ۸۰ کشور جهان تصویب کرده‌اند.

کمک به مشاغل برای سازگاری با کار از راه دور

1 مایکروسافت شرکت Ally را خریداری کرد

در سال آینده، مایکروسافت سرمایه گذاری بیش‌تری خواهد کرد تا Ally.io را به سرویس ابری، Microsoft Teams وارد کند و آن را در Viva ،Office ،Power BI و مجموعه وسیع‌تری از برنامه‌ها و سرویس‌های Microsoft 365 ایجاد کند.

Kirk Koenigsbauer ،COO و معاون شرکت برای تجربیات و دستگاه‌ها در پست وبلاگ گفت: “ما عمیقا متعهد به انتقال آسان برای همه مشتریان هستیم زیرا Ally.io را وارد ابر مایکروسافت می‌کنیم.”

برای مایکروسافت، خرید به معنای تقویت بیشتر ایده کمک به مشاغل برای سازگاری با شرایط جدید و واقعیت کار از راه دور است. همراه با مایکروسافت ویوا، Ally “نحوه ترکیب افراد و تیم‌ها برای همسویی و دستیابی به نتایج بهتر کسب و کار را غنی می‌کند.” جزئیات مالی این قرارداد فاش نشد، اما Ally.io در مجموع ۷۶ میلیون دلار ارز دارد.

حال که با شرکت Ally آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس