بازی Stray 2 باید در محیط خارج از شهر جریان یابد

150
3
بازی Stray 2 باید در محیط خارج از شهر جریان یابد

پس از موفقیت بازی Stray، یک دنباله باید به بازیکنان این شانس را بدهد که دنیای بیرون و خارج از شهر را تجربه کنند و به دنبال خانواده این گربه سرگردان بگردند. در ادامه با اول نیوز همراه باشید تا به این بپردازیم که چرا بازی Stray 2 باید در محیط خارج از شهر جریان یابد.

بازی Stray بدون شک یکی از با طراوت‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بازی‌های سال بوده است که به طرفداران تجربه‌ای منحصر به فرد و لحظات بسیار جذابی از سر و کله زدن با گربه‌ها را می‌دهد. در این شهر سایبرپانکی  در کنار مواجه با معماها، چالش های سکوبازی و تعقیب و گریز، گیمرها می‌توانستند نه تنها در مورد شخصیت‌های مختلف بازی اطلاعات بیشتری کسب کنند، بلکه در مورد جهان بازی نیز اطلاعاتی به دست آورند و به طور کلی با نکات و سرنخ‌های مختلفی که در فرم اثر فاش می‌شد، با درون مایه و جهان بازی آشنا شوند. از نقاشی‌های دیواری گرفته تا تصاویر و گفتگوها. با این حال، با نحوه پایان بندی بازی، این احتمال وجود دارد که Stray 2 بتواند درست از جایی که بازی نخست پایان گرفت، ادامه یابد.

در پایان بازی Stray، گربه‌ی سرگردان ماجرا سرانجام خود را در خارج از شهر محصور شده و در بیابان وسیع جهان بدون انسان می‌یابد. در حالی که بسیاری می‌توانند این را به عنوان پایان ماجرا بدانند، اما واضح است که گربه هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن دارد. چرا که اکنون سفر او به کاوش در جهان مرتبط خواهد بود تا زمانی که بتواند خانواده گمشده خود را پیدا کند. بنابراین، در حالی که Stray تماماً در صدد فرار از شهر برای بازگشت به دنیایی بود که گربه با آن آشنا بود، بازی Stray 2 باید در دنیای بیرون اتفاق بیفتد. جایی که گربه تلاش می‌کند تا خانواده‌اش را پیدا کند، و در طول راه چند اکتشاف دیگر هم انجام می‌دهد.

بازی Stray 2 باید در محیط خارج از شهر جریان یابد

جستجو برای خانواده

از اولین لحظات بازی Stray، بازی بینشی از رابطه نزدیک خانواده گربه‌ها به ما داد، بنابراین وقتی گربه در سطح شهر افتاد و از خواب بیدار شد، مشخص شد که یکی از هدف‌های او پیوستن به خانواده از دست رفته‌اش است. گربه پس از حل معماها و چالش‌ها برای بازگشت، پهپاد همراه خود، یعنی B-12 را از دست داد و اکنون در دنیای بیرون از شهر تنهاست. بنابراین، هدف منطقی بعدی او جان سالم به در بردن از خطرات دنیای بیرون است. همچنین به دنبال خانواده از دست رفته خود نیز خواهد بود.

اگر قرار باشد Stray 2 داستان را ادامه دهد، گربه داستان ما در دنیایی پر از رمز و راز و دسیسه، چالش‌های غیرمنتظره زیادی را در پیش رو دارد. با وجود دنیایی که به ظاهر خالی از انسانیت شده است، اما دنیای بیرون احتمالاً با شهری که بازیکنان در بازی اول کاوش کرده‌اند بسیار متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا یحتمل تحت تسلط طبیعت و پر از حیوانات دیگری است که می‌توانند برای گربه یک چالش واقعی باشند. با این حال، گربه ماهر باید بتواند هر خطری را که به سمتش هجوم می‌آورد را کنترل کند و به جستجوی خانواده گمشده خود ادامه دهد.

داستان بشریت

یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که از سوی مخاطبان Stray مطرح شد این بود که چه اتفاقی برای انسان‌ها افتاد و چگونه زورک‌ها توانستند همه آن‌ها را با وجود ضعف ظاهری خود در برابر نور بکشند. این معمایی است که چند بار در طول بازی به آن اشاره شد، اما هرگز در واقع با جزئیات کامل توضیح داده نشد. با این حال، همچنین ممکن است تعداد انگشت شماری از انسان‌ها در دنیای بیرون هنوز زنده باشند. اگر گربه بتواند انسان‌ها را در دنیای بیرون از شهر بیابد، احتمالاً سعی خواهد کرد با آنها دوست شود، با این حال، بدون وجود پهپاد مترجم، شکل گیری این رابطه سخت خواهد بود.

اگر بازی Stray 2 در دنیای بیرون اتفاق بیافتد، باید به بسیاری از سؤالات مربوط به انسان‌ها پاسخ داده شود، یا با نشان دادن اینکه همه انسان‌ها نمرده‌اند و گربه با چند نفر در طول بازی برخورد می‌کند یا با گذاشتن نکاتی درباره چگونگی سرنوشت انسان‌ها از طریق نقاشی‌های دیواری، نشانه‌ها، پیام‌ها و موارد دیگر. این‌گونه می‌توان معمای داستان انسانی Stray را از بین برد و بازی در نهایت می‌تواند به تمام سوالات طولانی مدت بازیکنان پاسخ دهد. چه انسان‌ها هنوز زنده باشند یا نه، Stray 2 باید انسان‌ها را به یکی از نقاط تمرکز اصلی تبدیل کند تا مطمئن شود که بازیکنان لااقل با سوالات بیشتری نسبت به بازی اول باقی نمی‌مانند.

ربات

ربات‌ها و همراهان جدید

به دنبال وقایع بازی Stray، اکنون همراه پهپاد با اخلاق دوستانه و منش مدبرانه گربه، B-12 مرده است. او جان خود را فدا کرد تا در ورودی شهر محصور شده را باز کند و اجازه دهد گربه از آن مکان نفرین شده خارج شود. با این حال، در بازی جدید قاعدتاً چالش‌های جدید، تعاملات جدید و معماهای بیش‌تری وجود خواهند داشت که گربه باید آن‌ها را حل کند. از طرفی دنیای بیرون از شهر می‌تواند خانه ربات‌های دیگری باشد که گربه می‌تواند از آن‌ها برای یافتن راهی برای بازگشت به خانواده‌اش استفاده کند، و ربات‌های بیش‌تر احتمالاً به معنای داشتن یک همراه جدید پهپاد خواهد بود.

با این‌که B-12 یک شخصیت دوست داشتنی بود، با توجه به احساسات و سطح هوشی که داشت به نظر می‌رسید که زمانی انسان بوده است. بنابراین، همراه جدید گربه در Stray 2 می‌تواند شخصیتی سرد و حساب شده باشد، چرا که برای زنده ماندن در خطرات دنیای بیرون به این خلق و خوی نیاز دارد. با این حال، علیرغم این صحبت‌ها برای اینکه Stray 2 به اندازه بازی اول لذت بخش و سنگین باشد، باید یک همراه جدید داشته باشد که بتواند به گربه کمک کند تا با ساکنان دنیای بیرون ارتباط برقرار کند و به او کمک کند راه خود را به خانواده‌اش باز کند. تا سرانجام خانواده‌ی گربه‌ها به یکدیگر برسند.

با تسلط عناوین AAA بر هنرصنعت بازی، ورود Stray به این دنیا نه تنها به مثابه یک نفس تازه بود، بلکه تخیل و رویاپردازی طرفداران را نیز مجذوب خود کرد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از طرفداران امیدوار باشند که دنباله‌ای برای این بازی در آینده در دسترس باشد. تا بتوانند با کنترل این گربه دوست داشتنی به کشف و درک جهان خارج ادامه دهند. با توجه به بسیاری از سوالات بی پاسخ مانده، به علاوه‌ی دنیای جدیدی که پر از امکانات و آماده برای اکتشاف است، و احتمالاً دوستان و دشمنان جدید، Stray 2 از هم‌اکنون آماده شده است تا یک دنباله هیجان انگیز باشد.

بازی تحسین شده Stray در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی‌ استیشن 5 در دسترس است. نظر شما چیست دوستان؟ بازی Stray 2 باید در محیط خارج از شهر جریان یابد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 دیدگاه برای “بازی Stray 2 باید در محیط خارج از شهر جریان یابد

  1. · 2 شهریور 1402 در 12:41

    سلام به نظر من برای بازی استرای 2 دنباله ای نساختن چون گربه دوباره پیش خانوادش بر میکرد و قطعا اونا از اونجا خیلی دور نشدن و همو میبینن احتمالا قصد سازندش ساختن فقط یک بازی شبیه سازی گربه بوده و قصد انتشار بازی نسخه جدید نداره چون سودشو از بازی کرده و پرفروش بوده استرای 2 منتشر نخاهد شد ما که خیلی از بازی لذت بردیم

  2. · 2 شهریور 1402 در 12:59

    من این ویدیو https://www.youtube.com/watch?v=tEOEczZQHbo رو دیدم فهمیدم پایانش چجوریه چون از ریاضی استفاده میکنه کاملا منطقیه

  3. من که امیدوارم stray 2 بیاد و به همون اندازه stray 1 جذاب و لذت بخش باشه 👍

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس