بازی Lost Judgment ادامه‌ی نسخه‌ی فرعی سری Yakuza معرفی شد

سگا و استودیوی Ryu Ga Gotaku دنباله‌ی بازی Judgment با عنوان Lost Judgment را برای Xbox One ،Xbox Series X | S ،PS4 و PS5 معرفی کرد.

48
0
بازی Lost Judgment ادامه‌ی نسخه‌ی فرعی سری Yakuza معرفی شد

سگا و استودیوی Ryu Ga Gotaku دنباله‌ای برای بازی Judgment (که خود نسخه‌ی فرعی سری Yakuza بود) را با عنوان Lost Judgment برای Xbox One ،Xbox Series X | S ،PS4 و PS5 معرفی کردند و از ۲۴ سپتامبر در سراسر جهان قابل بازی خواهد بود. در ادامه به بازی Lost Judgment ادامه‌ی نسخه‌ی فرعی سری Yakuza می‌پردازیم.

بازی Lost Judgment ادامه‌ی نسخه‌ی فرعی سری Yakuza معرفی شد

1 بازی Lost Judgment ادامه‌ی نسخه‌ی فرعی سری Yakuza معرفی شد

عنوان جدید اولین بار در جریان پخش مستقیم “Judgment Day” معرفی شد. در آخرین قسمت این سری بازی، شما در نقش Takayuki Yagami، که وکیل بود و به یک کارآگاه تبدیل شد، بازی می‌کردید. اینبار دوباره او تلاش می‌کند تا راز یک قتل دیگر را کشف کند.

Toshihiro Nagoshi، مدیر اجرایی و خالق سری بازی‌های Yakuza، همچنین در مورد اکشن بازی و داستان آن توضیح‌هایی داد. به نظر می‌رسد بازی ادامه‌ی مستقیم بر بازی قبل است و در این بازی شما به صورت مخفیانه برای تحقیقات وارد یک دبیرسان خواهید شد. مانند دیگر عناوین یاکوزا، ما می‌توانیم انتظار درام زیادی از داستان داشته باشیم.

Lost Judgment در دو مکان اصلی اتفاق می‌افتد: مکان اصلی بازی Kamurocho است و مکان دوم Yokohama (مکان اصلی Yakuza: Like a Dragon) است. همچنین با معرفی سبک‌های جدید مبارزه و همچنین بهبود بخش‌هایی در اکشن بازی، شاهد سیستم مبارزه‌ی جدید و آپدیت شده‌ای خواهیم بود.

Judgment در ابتدا به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه شد، اما اخیراً برای کنسول‌های نسل نهمی بازسازی و برای Xbox نیز عرضه شده. سایت windowscentral در بررسی Judgment بر روی کنسول Xbox Series X، نوشته است که این بازی “اسپین آف عالی Yakuza و یک نقطه شروع عالی برای علاقه مندان به این مجموعه است. با این حال، عناصر کارآگاه جدید آن گونه که باید خوب و جذاب نیستند.”

سری Yakuza به لطف در دسترس بودن سری بازی اصلی (نسخه‌ی ریمستر ۱ تا ۵ و نسخه‌ی ۶) در Xbox Game Pass، اخیراً طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. در حال حاضر، شما می‌توانید هفت مورد از قسمت‌های سری اصلی را در رایانه شخصی و کنسول تجربه کنید. (اگر Xbox Game Pass دارید بسیار تجربه‌ی این سری پیشنهاد می‌شود.)

حال که به بازی Lost Judgment بیش‌تر آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس