به ‌روزرسانی هواوی Huawei MatePad Pro 12.6

83
0
هواوی Huawei MatePad Pro 12.6

هواوی به روز رسانی امنیتی آگوست 2022 را به دستگاه های تبلت خود اختصاص داده است. در حال حاضر، این شرکت در حال انتشار به ‌روزرسانی  HarmonyOS در اوت ۲۰۲۲ برای کاربران تبلت هواوی Huawei MatePad Pro 12.6 در بازار جهانی می باشد. به‌ روز رسانی آگوست 2022 هواوی میت‌ پد پرو 12.6 با نسخه 2.0.0.239 (C432E7R4P1) روی پلتفرم کاربر ارائه می شود. از طرف دیگر، یک بسته نرم افزاری با حجم 327 مگابایتی را نیز به همراه خواهد داشت.

هواوی Huawei MatePad Pro 12.6

اطلاعات به دست آمده مبنی بر آن هستند که به روز رسانی آگوست 2022 از یک پچ بهینه سازی نیز برخوردار است، معمولا زمانی که چنین سیستم افزاری ارائه می شوند فقط ثبات سیستم را افزایش می ‌دهد.

با این حال، آپدیت آگوست 2022 قرار است با هدف بهینه ‌سازی عملکرد کلی دستگاه در دسترس قرار بگیرد. علاوه بر این، سیستم امنیتی دستگاه را در برابر سوء استفاده های مربوط به حریم خصوصی ارتقا می بخشد و آن را برای کاربران بهینه تر می کند. همچنین، هواوی وعده داده که از دستگاه های خود پشتیبانی خوبی خواهد کرد و همچنان قصد دارد تا به‌ روز رسانی ‌هایی را ارائه ‌کند که امکان نصب سیستم های جدید را برای دستگاه ها فراهم کند. بنابراین، اگر متوجه هر گونه هشدار مبتنی بر به روز رسانی در دستگاه خود شدید، آنها را نادیده نگیرید و بلافاصله آنها را نصب کنید.

HarmonyOS 3.0 Public Beta اینجاست!

جدا از آخرین به‌ روز رسانی امنیتی، یک خبر جالب دیگر نیز وجود دارد که شما را تا حد زیادی هیجان زده می کند. هواوی بالاخره جزئیات بتای عمومی HarmonyOS 3.0 را برای دستگاه‌ های واجد شرایط اعلام کرد و MatePad Pro 12.6 یکی از آنهاست. برخلاف نسخه بتای قبلی، این فرآیند به کاربران اجازه می دهد تا به تعداد نامحدود در آزمایش بتا شرکت کنند. از این رو، اکنون فرصتی عالی برای آزمایش و آشنایی با ویژگی های شگفت انگیز رابط HarmonyOS 3.0 می باشد.

 چگونه آپدیت آگوست 2022 را نصب کنیم؟

هواوی Huawei MatePad Pro 12.6
هواوی Huawei MatePad Pro 12.6

برای نصب به‌ روز رسانی امنیتی جدید که مجموعه ای از اصلاحات را برای سیستم شما به ارمغان می آورد و آن را ایمن تر می کند، فقط کافی است به منوی تنظیمات بروید و روی System & Updates کلیک کنید. پس از آن، روی Software Updates و سپس Check for Updates ضربه بزنید. اکنون، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا زمانی که به سیستم عامل مناسب برسید.

huaweicentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس