تبدیل JPG به PDF برای ویندوز با این 7 ابزار ممکن است.

32
0
تبدیل JPG به PDF

با این مبدل های مفید، فایل های JPG خود را به سرعت به اسناد PDF تبدیل کنید. تبدیل JPG به PDF با این 7 ابزار ساده تر و راحت تر خواهد بود.

JPG یک فرمت تصویر محبوب است، اما گاهی اوقات لازم است تصاویر JPG را به اسناد PDF تبدیل کنید. مبدل های آنلاین زیادی وجود دارد، اما مانند مبدل های JPG به PDF دسکتاپ، پایدار، سریع و در دسترس نیستند.

حتی می‌توانید با استفاده از گزینه تبدیل دسته ای JPG به PDF به سرعت چندین تصویر را به PDF تبدیل کنید. مبدل های مختلف JPG به PDF پولی و رایگان برای ویندوز در دسترس هستند، بنابراین انتخاب درست می‌تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه ما لیست کاملی از بهترین مبدل های JPG به PDF را برای شما تنظیم کرده ایم.

1.تبدیل JPG به PDFبا نرم افزار  TalkHelper PDF Converter

TalkHelper PDF Converter
TalkHelper PDF Converter

TalkHelper PDF Converter یکی از مطمئن ترین، سریع ترین و آسان ترین مبدل های موجود است. این نرم‌افزار دارای قابلیت های OCR (تشخیص کاراکتر نوری) است و از چندین فرمت فایل مختلف، از جمله اسناد Word، Excel، تصاویر JPG و PNG و غیره پشتیبانی می‌کند.

قابلیت OCR بسیار قدرتمند است و از بیش از 46 زبان مختلف مانند انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چکی و غیره پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، حتی می‌توانید اسناد PDF مختلف را تقسیم، ترکیب و استخراج کنید.

TalkHelper PDF Converter در دو گزینه مختلف ارائه می شود و شما می‌توانید نسخه آزمایشی رایگان را برای مدت محدود دریافت کنید یا یک‌بار برای همیشه برنامه را خریداری کنید.

2.تبدیل JPG به PDF در  Adobe Acrobat DC

Adobe Acrobat DC
Adobe Acrobat DC

Adobe Acrobat DC بدون شک یکی از بهترین نرم افزارهای PDF موجود است. میلیون ها نفر در سراسر جهان آن را به دلیل عملکرد قابل اعتماد و ویژگی های باورنکردنی دوست دارند که آن را به بهترین ابزار سازنده و خواننده PDF تبدیل می کند.

در میان سایر ویژگی های باورنکردنی، Adobe Acrobat همچنین دارای مبدل های فایل مختلف است. شما به راحتی می‌توانید تصاویر JPG را به اسناد PDF و بالعکس با Acrobat DC تبدیل کنید.

Adobe نسخه آزمایشی رایگان محدود Adobe Acrobat DC را ارائه می‌دهد. برای استفاده منظم از آن باید یک اشتراک بخرید. اگرچه کمی گران است، اما Adobe Acrobat DC راه حل کامل PDF برای تمام نیازهای شما است.

3.تبدیل JPG به PDF با Apowersoft PDF Converter

Apowersoft PDF Converter
Apowersoft PDF Converter

Apowersoft یک مجموعه نرم افزار با طیف وسیعی از ابزارهای مختلف است. Apowersoft یک ابزار کاربردی قدرتمند و سبک با بسیاری از ویژگی های ارزشمند است. این برنامه می‌تواند JPG، Word، Excel، PNG و بسیاری موارد دیگر را به یک سند PDF و بالعکس تبدیل کند.

حتی می‌توانید چندین سند PDF را با Apowersoft ادغام کنید. همچنین پشتیبانی از فشرده سازی اسناد PDF، استخراج تصاویر، سازگاری OCR و موارد دیگر وجود دارد.

Apowersoft PDF Converter با هزینه یکباره و به‌روزرسانی سالانه رایگان در دسترس است، اما می‌توانید به جای آن یک برنامه اشتراک ماهانه یا سالانه را نیز انتخاب کنید.

4. Nitro PDF Pro

Nitro Pro یک ویرایشگر PDF بسیار قدرتمند و همه کاره است. در میان دیگر ویژگی های استثنایی، به عنوان ابزاری برای تبدیل فایل های JPG به PDF نیز قابل توجه است.

مزیت اصلی استفاده از Nitro Pro این است که ایجاد، ترکیب، امضا، اشتراک گذاری و تبدیل اسناد PDF آسان است. Nitro Pro همچنین دارای یک رابط بسیار بصری است و حتی میتوان از آن برای پر کردن و امضا کردن فرم های الکترونیکی استفاده کرد. همچنین دارای OCR پیشرفته است که تصاویر JPG تبدیل شده را قابل ویرایش و جستجو می کند. علاوه بر این، گزینه هایی برای سفارشی سازی نرخ فشرده سازی، اندازه صفحه و نمونه برداری در حین تبدیل تصاویر JPG به اسناد PDF دارید.

اگر از ابزارهای ذخیره سازی ابری مانند Google Drive، Microsoft OneDrive یا Dropbox استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی حساب خود را مستقیماً با Nitro Pro یکپارچه کنید و اسناد را بدون دردسر همگام کنید.

Nitro PDF Pro با هزینه یک باره در دسترس است.

5. Soda PDF

Soda PDF
Soda PDF

Soda PDF یک مبدل PDF سبک است که به عنوان یک برنامه وب و برنامه دسکتاپ موجود است. این یک ویرایشگر PDF جمع و جور و ساده با ویژگی هایی است که منعکس کننده Nitro PDF Pro است. و به این معنی است که یک مبدل JPG به PDF نیز بسیار خوب است.

شما می‌توانید به راحتی متن را تنها با چند کلیک با Soda PDF ایجاد، ویرایش، حذف، ویرایش و برجسته سازی کنید. علاوه بر این، از فشرده سازی نیز پشتیبانی می کند و حتی می‌توانید اسناد Word، Excel و PowerPoint را به PDF تبدیل کنید.

با Soda PDF، می‌توانید چند فایل JPG را تنها با یک کلیک با استفاده از قابلیت تبدیل دسته ای به PDF تبدیل کنید. پس از اسکن/تبدیل تصویر به PDF ، Soda PDF به طور خودکار متن درون تصویر را تشخیص می‌دهد (به لطف OCR داخلی)، و می‌توانید مستقیماً متن شناسایی شده را ویرایش کنید.

می‌توانید نسخه دسکتاپ Soda PDF را با طرح اشتراک دلخواه خود خریداری کنید تا طیف کاملی از ویژگی های آن را دریافت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از نسخه وب به صورت رایگان برای تبدیل سریع JPG به PDF استفاده کنید.

6. Smallpdf

Smallpdf
Smallpdf

Smallpdf یک مجموعه ابزار بسیار سبک و ساده برای تبدیل JPG به PDF است. با 21 ابزار مختلف که در اختیار دارید، به راحتی می‌توانید PDF ها را به روشی ساده تبدیل، فشرده و ویرایش کنید.

علاوه بر این، اگر در حال حرکت هستید، می‌توانید از برنامه های فوق کاربردی اندروید و iOS Smallpdf بهره‌مند شوید.

برخلاف سایر برنامه های این فهرست، Smallpdf برنامه های اشتراک نسبتاً مقرون به صرفه‌ای دارد. اما می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان ۷ روزه استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که آیا Smallpdf برای شما مناسب است یا خیر.

7. PDF Converter

PDF Converter
PDF Converter

اگر فقط به یک ابزار ساده نیاز دارید تا به شما کمک کند تصاویر JPG را به یک سند PDF تبدیل کنید، PDF Converter بهترین گزینه شماست. وبسایت آنلاین رایگان هر فایلی را تنها در چند ثانیه به یک فایل PDF قابل دانلود تبدیل می‌کند، اما هیچ ویژگی ویرایش یا OCR را ارائه نمی‌دهد.

می‌توانید طرح پریمیوم را خریداری کنید یا برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت‌نام کنید تا قفل ویژگی های برتر را باز کنید. این ویژگی ها شامل تبدیل دسته ای فایل ها و امکان تبدیل فایل های بزرگ می‌شود.

بهترین تبدیل JPG به PDF

تعداد زیادی مبدل JPG به PDF مناسب وجود دارد. اگر به دنبال یک راه حل PDF همه جانبه هستید که علاوه بر ویرایش PDF استاندارد، پشتیبانی از تبدیل را نیز فراهم می کند، پیشنهاد می‌کنیم Adobe Acrobat Pro DC یا Soda PDF را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر به طور خاص به مبدل JPG به PDF نیاز دارید، Smallpdf یا مبدل PDF مبتنی بر وب را انتخاب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس