تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402

86
0
تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402

بیت ‌کوین و اکثر آلت‌ کوین‌های اصلی شاهد کاهش قیمت خود هستند که نشان‌دهنده عدم خرید از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر است. در همین راستا، مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال نیز در اظهارات جدید خود گفته که فقدان اشتیاق در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل عدم خرید توسط سرمایه‌گذاران سازمانی است. در این پست به تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402 می پردازیم.

تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402

از طرفی، عملکرد تاریخی بیت کوین در ماه ژوئن، برتری واضحی را برای گاوها و خرس‌ها نشان نمی‌دهد. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم CoinGlass، بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۲، تعداد کندل‌های مثبت و منفی بیت کوین در ماه ژوئن برابر بوده است.

بنابراین، باید منتظر ماند و دید که آیا خریداران می‌توانند از سطوح حمایتی دفاع کرده و رالی بازیابی بیت کوین و آلت کوین‌های منتخب را آغاز کنند یا خیر؟

تحلیل بیت کوین 13 خرداد 1402

در چند روز گذشته، بیت کوین در یک الگوی کانال نزولی معامله شده است. کندل قیمت این ارز دیجیتال در ۳۱ می زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۷،۲۳۹ دلار) بسته شد و خرس‌ها همچنان در تلاش برای حفظ سطوح پایین‌تر هستند.

تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402
تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402

گاوها اکنون در تلاشند تا قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت BTC/USDT می‌تواند به خط روند مقاومتی برسد، جایی که انتظار می‌رود خرس‌ها دفاع قوی‌ای داشته باشند. اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید، نشان می‌دهد که این جفت ممکن است مدت زمان بیشتری در داخل کانال باقی بماند. در مسیر نزولی، حمایت حیاتی بیت کوین در سطح ۲۵،۲۵۰ دلار قرار دارد و از دست دادن آن نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند.

در مقابل، اولین نشانه قدرت در مسیر صعودی، بریک آوت و بسته شدن کندل قیمت بالای کانال خواهد بود. در چنین شرایطی، این جفت می‌تواند سفر خود را به سمت هدف ۳۱ هزار دلاری آغاز کند.

تحلیل اتریوم 13 خرداد 1402
گاوها با موفقیت تلاش خرس‌ها را برای بازگرداندن اتریوم به الگوی کنج نزولی، خنثی کردند. این نشان می‌دهد که گاوها در تلاشند تا خط مقاومت الگو را به حمایت تبدیل کنند.

تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402
تحلیل بیت کوین و اتریوم 13 خرداد 1402

جفت ETH/USDT از متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۸۵۵ دلار) به سمت بالا بازگشته است که نشان‌دهنده تغییر احساسات از «فروش در رالی» به «خرید هنگام افت قیمت» است. گاوها در مرحله بعدی سعی خواهند کرد تا قیمت را به بالای ۱،۹۲۷ دلار برسانند و مقاومت بالاسری قوی و مهم ۲ هزار دلاری را دوباره آزمایش کنند.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و دوباره وارد الگوی کنج شود، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد. این امر می‌تواند گاوها را به دام بیاندازد و منجر به لیکوییدیشن موقعیت‌های لانگ شود. در این صورت، این جفت ممکن است به سمت خط حمایت الگوی کنج سقوط کند.

اول پرداخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس