پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

در ادامه به پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner بنیانگذار شرکت Very Big Things می‌پردازیم.

35
0
پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

من به یک دلیل ساده کارآفرین شدم، می‌خواستم به شهرت و بزرگی برسم. از همان کودکی می‌دانستم که از اینکه در حد متوسط ​​باشم، خوشحال نخواهم شد. می‌خواستم بر دنیا تاثیر بگذارم و این به من انگیزه این کار را داد و متوجه شدم که رئیس خودم بودن فرصتی برای انجام کارهای بزرگ به من می‌دهد، و هرگز پشیمان نشدم. در ادامه به پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner بنیانگذار شرکت Very Big Things می‌پردازیم.

پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

از تاسیس اولین استارت آپم در ۱۳ سالگی تا مدیرعاملی آژانس محصولات دیجیتال که برنده جوایز بسیاری شده، چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. در اینجا پنج درس مفیدی که در مسیر راه اندازی یک استارت آپ کسب کرده‌ام، آورده شده است و دلایل اهمیت هر یک از این درس‌ها برای ساخت یک شرکت موفق نیز گفته شده است.

ارزش‌های اصلی خود را مشخص کنید

1 پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

بدون مشخص شدن ارزش‌های اصلی شما، دشوار است که بدانید هویت و خط سیر شرکتتان چیست. ارزش‌های اصلی، اولویت‌های نهایی بدون تغییری هستند.

این به هویت شرکت بر می‌گردد. به عنوان مثال، در شرکت من، ارزش‌های اصلی ما داشتن تیم خوشحال، مشتریان خوشحال و محصولات خاص و استثنایی است.

ساده است، ما هرگز از این ارزش‌ها دور نمی‌شویم، و معتقدیم که هر کاری که انجام می‌دهیم، هر چیزی که می‌گوییم و ارائه می‌دهیم باید با ارزش‌هایمان مطابقت داشته باشد. من معتقدم که محدود کردن ارزش‌های اصلی خود به ۳ ارزش اصلی، بهترین راه برای دستیابی به ارزش‌هایتان است. در نهایت، ارزش‌هایتان به شما کمک می‌کنند تا هر تصمیمی که لازم است را بگیرید.

وقتی شرایط سختی پیش می‌آید، اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که آیا آن موقعیت یا فرصت خاص با ارزش‌های شما هماهنگ و همسو است یا نه. اگر آن موقعیت یا فرصت خاص با ارزش‌های اصلی شما همخوانی ندارد، ذهنتان را مشغول آن نکنید. تمرکز خود را بر روی چیزهای مهمتر حفظ کنید و بررسی کنید که چگونه باید از آن عبور کنید.

ایجاد یک محیط جذاب و موفق

3 پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

یک عنصر کلیدی که بسیاری از کارآفرینان از آن چشم پوشی می‌کنند، ایجاد محیطی است که در آن همه اعضای تیم انگیزه بگیرند و برای ایجاد نوآوری و تغییر و تحول مشتاق باشند. مورد بعدی تلاش است.

جمع آوری یک تیم یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های راه اندازی یک شرکت است، اما یک سری مولفه اصلی وجود دارد که برای اینکه این کار را به درستی انجام دهید، لازم است به خاطر داشته باشید. بسیار مهم است که همه افرادی را که استخدام می‌کنید بدانند که نقششان چیست و آن‌ها نیز باید تلاش کنند که در نقش خود بهترین باشند. که این امر می‌تواند با دادن یک مسیر و جهت مشخص به افراد برای تحقق اهداف شرکت میسر شود. شما باید به دنبال این باشید که افرادی را استخدام کنید که می‌خواهند موفق باشند و پیشرفت تیم را به منافع خود ترجیح می‌دهند.

من همیشه دوست دارم از ورزش به عنوان مثال استفاده کنم. وقتی به بهترین تیم‌ها فکر می‌کنید، وجه مشترک آن‌ها چیست؟ مسیر مشخص، تمایل به پیروزی و اینکه هر کس نقش خود را به خوبی می‌شناسد. وقتی ارزش‌های تیم شما تعریف شود، برای افراد بسیار آسان‌تر است که بدانند برای به دست آوردن چه چیزی تلاش می‌کنند.

برای راه اندازی یک استارت آپ موفق باید یک تجربه ارزشمند ارائه دهید

3 پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

خیلی مهم است. فرمول ایجاد ارزش این است که بتوان همزمان یک محصول شگفت انگیز و یک تجربه ارزشمند را ارائه داد. اما هرکسی نمی‌تواند محصولی با کیفیت بالا را از همان ابتدا ارائه دهد. بعنوان رهبر یک شرکت، ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشد که محصولتان در سطح معمول نیست، اما تا زمانی که از ارزشی که می‌خواهید ارائه دهید آگاه باشید، می‌توانید از طریق آن محصول خود را با کیفیت کنید.

باور کنید یا نکنید، مهم نیست که شما چه نوع محصول و خدماتی را ارائه می‌دهید، اگر تجربه ناخوشایندی ارائه دهید، ارزش محصولی که ارائه می‌دهید توجیه نمی‌شود. من متوجه شده‌ام که مردم ترجیح می‌دهند از پشتیبانی عالی و محصولی متوسط ​​برخوردار باشند تا یک محصول عالی و پشتیبانی متوسط. در پایان روز، “بله” ای که از مشتری خود می‌گیرید ناشی از این است که او می‌تواند به شما اعتماد کند و اعتماد دارد که می‌خواهید چیز با ارزشی به او بدهید، یک محصول عالی و یک تجربه عالی.

اولویت‌های مشخص را تعیین کنید

4 پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

توانایی تسلط بر این موضوع یکی از سخت‌ترین مواردی بود که در زندگی حرفه‌ای یاد گرفتم. شناسایی کارهایی که باید مورد توجه قرار گیرند و آن‌هایی که می‌توانند صبر کنند، به شما کمک می‌کند پیشرفت چشمگیری در راه رساندن تجارت خود به مکان مورد نیاز خود داشته باشید. اگر ماموریت شما ارائه بهترین محصول یا خدمات در این جهان است، پس اولویت شما باید همین باشد. از دیدگاه عملیاتی و تجاری، اولویت شما باید ارائه کالا یا خدمات با کیفیتی باشد که قصد دارید در آن بهترین شوید. سایر موارد در اولویت دوم قرار می‌گیرند. استخدام‌های اولیه شما باید به صورتی هدفمند و با برنامه باشد، تا به شما برای انجام این ماموریت کمک کند. در مورد ما، اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید محصولات دیجیتالی کامل و بی‌نقصی را بسازیم. من بازاریابی و فروش را کاملا کنار گذاشتم و فقط بر روی چگونگی ایجاد محصولات بی‌نظیر تمرکز کردم.

هنگامی که ماموریت خود را به خوبی انجام دادید، می‌توانید بر سایر اولویت‌های خود تمرکز کنید. به عنوان مثال، پس از اینکه تیم اولیه خود را که برای ساخت محصولات استثنایی ضروری است، تقویت کردیم، شروع به سرمایه گذاری بر روی فروش و بازاریابی کردیم تا بتوانیم داستان خود را به اشتراک بگذاریم و به مردم بگوییم که چرا در کاری که انجام می‌دهیم، فوق العاده‌ایم.

برای راه اندازی یک استارت آپ موفق ۱۰ هزار ساعت از وقت خود را صرف کنید

5 پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner

Warren Buffet بزرگ گفته است، “کسی امروز در سایه نشسته است، کسی است که مدت‌ها پیش درختی کاشته است.” اگر می‌خواهید در فضای خود متخصص باشید، باید بذر دانش را بکارید و بگذارید رشد کند تا به درخت تبدیل شود و ثمر دهد. من اعتقاد دارم که اگر ۱۰۰۰۰ ساعت وقت صرف کنید، در ابتدا هم زود موفق نمی‌شوید، و اغلب به جایی که باید باشید می‌رسید.

هنگامی که در نقطه شروع هدف خود قرار گرفتید، باید یک فرآیند agile (توسعه سریع) ایجاد کنید تا به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. خود را محصولی تصور کنید که تا زمان کامل شدن بارها و بارها مکررا انجام می‌شود. همه چیزهایی که به آنچه می‌خواهید در آن برتری داشته باشید مربوط است را به دقت بررسی کنید و ترس از شکست را در خود از بین ببرید. سعی کنید به شکست به عنوان یکی از دوستانتان نگاه کنید. این همان چیزی است که به شما کمک می‌کند یک قدم به هدف نهایی خود یعنی کمال نزدیک شوید. بلندپرواز باش. سرسخت باش. این تنها راه زنده ماندن در دنیای تجارت است.

حال که با پنج نکته برای راه اندازی یک استارت آپ موفق از زبان Chris Stegner بنیانگذار شرکت Very Big Things آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس